Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Usikker på om vi så på samme presentasjon.

1 Like

Det var en OS i storform. Kan faktisk ikke huske, at han har været bedre! Fik fornemmelsen af, at han allerede ved, at der er gode data på vej​:+1::champagne:

3 Likes

Jeg er helt enig. Jeg synes å spore en viss entusiasme og større selvsikkerhet i de siste prestasjonene fra selskapet enn tidligere.

Skal aksjen få en fortjent status og markedets tillit bør vi forvente noen innside kjøp, samt at noen av husene tar den med i sin portefølje. Innside kjøp er jo et barometer for ledelsens forventede suksess.

Fikk hørt gjennom callen sammenhengende og uten avbrytelser, og jeg må si at ØS her virkelig er fremoverlent.

Vi har de beste data innen Mesotheliom, vi har de beste data innen Melanom og med et lite stikk refererer han til Cavatak som ble kjøpt opp for 400 MUSD (MCAP på Targovax er 55 MUSD).

Studiet med AstraZenaca is doing wery well, og det ventes nye readouts innen few months.

Det skjer mye spennende innen Ras, og etter å ha landet avtale i Greater China er det nå i samtaler om å gjøre avtaler i den vestlige delen av verden.

De som mente at ØS var tilbakeholden rundt Melanom; han sier at vi får data før jul som kan lede til registreringsstudie. Det pågår allerede fase III studier med svakere data enn hva Oncos 102 hadde i 1.cohort.

Personlig har jeg vel aldri før hørt ØS så klar og tydelig på hvor gode data vi sitter på og hvor sterkt dette står i forhold til alt annet. Han er overhodet ikke redd for å trekke frem hvor bra Oncos 102 er, og at den effekten aktiveringen skal ha virker svært bra i alle tre indikasjoner de går etter.

Jeg vil råde alle som sitter igjen med et eller annet inntrykk av callen UTEN å ha hørt den sette av 18 minutter til å høre på dette. Som verten sier til slutt; gratulerer med fantastiske og sterke data.

Og nei, innsiderne kan ikke kjøpe når de selv sier i callen at de jobber med partneravtaler innen Ras. (Dette blir sagt innledningsvis)

28 Likes

Litt off-topic, men er det restriksjoner utenom de standard 30-dagene før finansiell rapportering som hindrer innsidere i å handle aksjer ?

Legger til noen direkte sitater fra callen her:

  1. Oncos 102 is a leader in the field of oncolytic viruses, the most promising oncolyctic virus in development today. Plenty data, really encouraging.

  2. Really great data from cohort 1 in melanom, next readout before christmas could led to a path to market.

  3. Within RAS we are trying to find novel mutant RAS-concepts together with partners.

  4. RAS: We are in advanced discussions with collaborators in the west to take this vaccine into clinical trials.

  5. Regarding PFS-treated pasients in mesotheliom the oncos treated pasients beats the field hands down. There are strong and profound immune activation due to activation of T-cells and low tox, but also important is the profound modulation of tumor micro environmental priming the tumor for future PDI treatment. We see very strong and powerful immune activation that supercedes (setter til side / parkerer) anything ever seen in chemo therapy or that any other oncolyctic virus has been able to produce.

Kunne tatt frem mye mer som virkelig viser ståltro på fremtiden innen både meso, melanom og ovarian, men trengs vel egentlig ikke.

Kan vel avslutte med en av de siste setningene, bare for å sette stemningen fra callen;

Oncos 102 has demonstrated the broadest and most powerful immunice activation that we have seen by any oncolyctic virus

(Så er det bare til gjøre matematikken selv, og tenke hva er Targovax verdt når man ser dette opp mot Cavatak til 400 MUSD på svakere data, + RAS-plattformen, snart start på 1.linje registreringsstudie innen mesotheliom, lovende data for den vanskelige ovarian-grupppen sammen med AstraZeneca med mer. Alt kan selvsagt gå stang ut av disse pågående studiene, men for en fantastisk oppside det ligger her hvis Oncos virkelig kan levere videre på hva det allerede har gjort)

14 Likes

Allright, jeg er med! :smiley: Synes det tekniske ser bra ut for en oppgang, samt at de virker å ha mye på den kortsiktige planen. Hvor kortsiktig vet jeg ikke, så klart.

Gi meg IOVaxis/patentmelding/RAS-partner…

4 Likes

Det vi med sikkerhet får før jul er:

  1. Oppdaterte ORR / PFS i mesotheliom
  2. Make it or break avgjørelse på videre fremtid innen melanom; 2.cohort med 12 x Oncos 102 i kombo med Keytruda
  3. Avklaring på om TG-studie blir satt i gang i Kina med 3 MUSD trigger og milestones på + 100 MUSD
  4. Mye mulig også data fra ovarian-studiet med AZ gitt “within few months”.

Så mye å glede seg til vil jeg tro :v:

1 Like

Noen med en link til callen?

https://wsw.com/webcast/hcw7/trvx/1653012

1 Like

Var jo netop dét, jeg forsøgte at påpege i et tidligere indlæg … der blev fremført stærke argumenter fra Soug, der tegner et billede af et selskab på vej ind i en ny fase (registreringsstudier - bemærk flertal).

Ser utroligt meget frem til at få resultaterne af melanoma 2. cohorte, i den forstand at hvis øget antal injektioner reelt medfører højere ORR, da er det muligt at selskabet også vil designe mesothelioma omkring dette perspektiv (flere injektioner) … og hvem ved, måske ligger nøglen til højere ORR (for alle indikationer) gemt i et generelt øget antal injektioner.

Jeg forstår ikke, at man kan vende tommelen nedaf til Soug efter denne præsentation. Muligt man har noget personligt imod Soug, men budskabet må og skal komme før manden og på det punkt leverede selskabet endnu engang varen.

8 Likes

Det er vel ikke for mye å forvente at Soug kjøper noen aksjer da, når fremtiden ser så fantastisk ut - eller?

As of Q2, he has 200k plus 1.3m options. If all goes to plan (as i hope it will), dont think OS needs any more shares to be honest…

image

7 Likes

Er det noen som er innsatt i dette med immunrespons og styrken av denne?

Er det sånn at hvis de viser større immunrespons med 12x injeksjoner, så kan det overføres til Oncos-2xx? Vil man da kunne anta med sterk sannsynlighet at Oncos-2xx gir god immunrespons med høyere antall injeksjoner?

Grunnen til at jeg spør er at det er samme backbone i Oncos-2x som i Oncos-102, men jeg kan ikke nok om emnet til å uttale meg. Har du tenkt noe på dette @Boykie?

1 Like

Nøkkelen er ikke større immunrespons, men mer langvarig slik at keytruda får gjort jobben skikkelig. De fleste data jeg har sett fra oncos har mer enn nok immunrespons.

7 Likes

Det mest interessante i presentasjonen som jeg hørte var at Soug snakket om at de var i “advanced discussions” om TG partnerskap i vestlige land.

Forrige gang disse ordene ble brukt var det om samarbeidet med Merck, så jeg tolker dette subjektivt som at det “nesten sikkert” blir noe av. Tidsperspektivet er vel litt vanskelig, men dette ble vel nevnt som en mulighet på Q1 allerede hvis jeg husker korrekt, så ville ikke overraske meg om det kommer noe før slutten av året.

3 Likes

In addition, oncolytic adenoviruses can augment or broaden the immune response by expressing a transgene with inflammatory or immune stimulatory properties, such as granulocyte-macrophage colony-stimulating factor (GM-CSF)

Riktig dose med double transgenes i oncos 200 serien kan også bli bra gitt…

1 Like

Jeg ser på sigt for mig, at ONCOS 200-serien udvikles (modificeres genetisk) til at bære hhv. GM-CSF og CPI, en behandling der på én og samme tid har følgende fordele:

  • Selektivt inficerer kræftceller (modificeret adenovirus)
  • Stimulerer immunforsvaret og gør denne modtagelig for signaturen på kræftcellerne via GM-CSF samt doserer CPI
  • Giver én samlet behandling med de bedste egenskaber fra flere behandlingsregimer
2 Likes

Jeg ser etter å kunne beregne sjansen for at Oncos-2xx kan signere en fet avtale, noe ala de andre avtalene vi har sett innenfor onkolytiske virus som er prekliniske.

Synes jo dette høres latterlig spennende ut.

4 Likes