Velkommen i klubben som forfekter virkelighetsforståelse!
8,2 millioner i januar
9,8 millioner i desember
Totalt 18 millioner i friske penger - over 10% av det emisjonen dro inn. Og det møtes med et skuldertrekk.
Det er vel ikke alt en skal forstå her i verden…
Jeg synes fortsatt TRVX er utrolig spennende. Om de lykkes så er det fantastisk både for pasienter og for kursen.
Det som er spennende fremover er hvordan det går med anken på patentene. Om klagerne ikke får medhold så fantaserer jeg om raskt oppkjøp.
Er vel noe slikt vi forventer…
Fersk Amgen preklinisk rna deal på $75m upfront:
Det kommer nok en melding rundt TG ganske snart! Einarson mente det måtte foreligge en klar plan, studie rundt TG. Du får ikke 18 mill av, innovasjon Norge og forskningsrådet Norge uten det!
Var den en anelse forsinket?
Eller er det flere “fast-track” tilgjengelig?
Og om det har vært nylig, så kan jeg heller ikke huske å ha sett det børsmeldt…
Ja, noe bør skje her snart. Aksjen er jo immun mot oppgang, uansett hva som tikker inn på newsweb
Nå har eg egentlig fortrengt det meste , men februar 21 huskes med et helt annet kursnivå🙈
Takker solskimm
Det var så vakkert lagt frem at humøret kom tilbake .
Ingenting varer evig , eiheller depresjonen i TRVX.
Svartsynet blåser kanskje bort når de i skrivende stund langt på vei legger ned tiltakene mot pandemien ) (mange vil jeg si).
Tror personlig at det blir en helt annen driv på børsen dersom investorene slipper å å ha denne panemien lurende i bakgrunnen.
Vi får håpe at vi ser lyset i tunellen nå.
Lykke til
Verdt å se på denne
Synd man ikke har mer å kjøpe for når intelligentsiaen selger ned aksjen😩
Sant. Vil tro de store som kun var med for å kjøpe til 1,72 og selge seg ut på litt over 2 kr er ute. Nå er det sikkert småsparere som allerede er utolmodige og selger seg ut🤔 Lavt volum, så det er nok kun truseskvettere🥴 Så mange gode meldinger som kan dumpe inn, når som helst, nedsiden er liten, men den kan gå🚀 når som helst!
Helt objektivt selvfølgelig
Noe spesifikt om Targovax?
Herlig. Dette må da bli en bra targovax dag