Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Snakk om vepsebol :rofl:

SomSa er notorisk negativ. Nesten godt gjort. Men, har han noen poeng?

Denne fra 14.02.2019 - I senere presentasjoner er TG fjernet helt fra denne sliden. TG02+Keytruda i Colorectal ble kansellert pga… prioriteringer?
Hva med pre-klinisk data på CPI Synergy?

Eller denne fra 07.11.2019. Hvor ble Oncos 210 & -212, 211 og 214 av? Ser fra sliden over at det var ventet pre-klinisk data 2H 2019… ?

2 Likes

I tillegg har de flere ganger snakket frempå om stor interesse og mulig samarbeid med big pharma. Så langt er avtaler og samarbeid landet med mindre selskap og vanskelige små indikasjoner. Man kan jo lure på hvorfor det ikke er blitt noe mer med de som de allerede har kjørt studier med. Tipper vi ser 0,8 før fellesferien

Vi får se hva som skjer fremover det hjelper lite å se tilbake på 2019 da andre hadde styringen.

1 Like

TG-strategiendringen har jeg fått med meg, og kan sette fase I studien på den kontoen. Stoppet de opp all jobb pre-klinisk også (CPI) eller ble ikke resultatene gode? Nå som TG skal i klinikk igjen hadde det kanskje vært en fordel med så mye data som mulig. :man_shrugging:

Gjaldt strategiendringen Next-gen Oncos også?

1 Like

Hadde aksjen vært 5% ned i dag, så ville det vært et tosifret antall innlegg på tråden.

Når aksjen stiger 5% derimot, så er det ikke så «spennende» å kommentere. :sweat_smile:

Ingen som vil jinxe vettu :grin:

1 Like

Ja dette er en meget god dag for gamle Targovax-aksjonerer. Nesten så jeg ser glisene føre meg.

2 Likes

Glisene forsvant i alle fall fra «de andre». De kommer nok tilbake ved første mulige anledning, det vil si - umiddelbart hvis vi går i rødt/når vi får en rød dag igjen. :roll_eyes:

1 Like

Tenkte det samme. En del ønsket seg vel inn under krona og ble for kipe og da er det jo kjedelig å se at toget går. Det kan kanskje komme flere muligheter under krona etter talen til EW er ferdig imorgen? :slight_smile:

2 Likes

Litt bastant det her med tanke på at kursen er opp skarve 4% etter en nedgang på 90% ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg kjøpte en liten pott på 1,1 kr pr aksje forrige uke. Utrolig godt å se at finnes en bunn her😳Har ikke noe problem med å kjøpe mer på stigende kurs, og en god melding fra targo👍

2 Likes

Jeg var ikke helt bastant da, hvis du leser neste setning også :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det kan jo hende at svenskene bare har tatt seg en pause får de skal ha ut litt mer.

2 Likes

Å si at toget går blir vel å ta i. :sweat_smile:

Men ærlig talt, har man tenkt seg inn, så er det jo bare å kjøpe.
Om man tar inngang på 1,05 eller 1,35 har vel ikke allverdens betydning. Uavhengig av om aksjen skulle gå i null ved failure, eller til to eller tresifret ved suksess.

1 Like

Går for en liten sluttspurt før close i dag :smiley:
Tok selv 60K tidlig på morgenen, så får en se om det var lurt eller ikke før det stenges!

1 Like

Det ser hvertfall ut til at det er endringer i salgstakten og tilgang på gi-bort aksjer.

Avanza dukker opp igjen rundt 1.5-1.7 intervallet?

Ingen kommentarer med fall fra 10kr til 1kr fra selskapets side er spesielt.

Opplever en vanvittig kongnitiv dissonans her. Det er mildt sagt ubehagelig.

1 Like

Hehe, kanskje en del av den nye startegien er å ikke si noe fordi da faller kursen :stuck_out_tongue:
De er vel kanskje busy før morgendagen? :slight_smile:

2 Likes

Lander vi 6-7% opp idag så er det jo første positive dag på veldig lang tid, så det får vi jo ta med oss.

2 Likes

13% :cowboy_hat_face:

Det er bare 13 øre da, he he

1 Like

Targo aksjonærer i dag :stuck_out_tongue:
image

2 Likes