Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Vi ligger sammenkrøket i et hjørne og lurer på om det er trygt å komme ut snart. :joy:

2 Likes

Erik Digman Wiklund:
“Vi er overbevist om at de betydelige oppgraderingene vi har gjort med TG01 vil gi bedre effekt for pasientene, forenkle håndteringen for helsepersonell og gjøre TG-vaksinen til et mer attraktivt produkt totalt sett.”

Jeg likte denne fra EW - “overbevist”. Han pleier ikke å ta munnen for full. Meget positiv melding. Vanligvis så faller kursen tilbake på meldinger uten penger- La oss håpe at det ikke gjelder “nye” Targovax og at vi får en solid børsdag for en gang skyld.

4 Likes

Godt å se at den stiger og det på greit volum. :slight_smile:

1 Like

Dette er beviset på at EDW har jobbet godt i kulissene med aGenus … her kan det komme mere, men i hvilken indikasjon og med hva, … mon tro ikke Agenus også vil lukte på cRNA selv om dette vel så mye trigger BP … keepe calm and hands off sale buttom

4 Likes

Er det noen som har en oversikt over hvor mye FJARDE AP-FONDEN har igjen? Er vi kvitt de og litt tvangssalg så kan det bli et skikkelig comeback idag?

1 Like

Virkelig forfriskende!
Kan dette trigge kineserne mon tro?

1 Like

Jeg tror de er trigget for lengst. De venter bare på noen meningsløse krav fra Kinesiske myndigheter. Tror det var snakk om at det meste skulle være klart i september. Jeg har trua på at TG-Kina går gjennom.

1 Like

De roet veldig ned på 4.7M aksjer, eller 2.5% eierandel. ABN har solgt videre.

2 Likes

Det hadde virkelig satt fart på sakene, kanskje de ville være klar for Oncos også.

1 Like

Iovaxis kjører TG med GM-CSF i første omgang. De har nok utfordringer med Kinesiske regulatoriske myndigheter som det er.

2 Likes

image

image

Kineserne får legge penga på bordet nå eller så blir det ikke noen Thomas Hansen i Shanghai 15 juli. Tenker de penga kommer snart.

Liker ikke at de reiser dit med cRNA siden et kinesisk selskap startet i 2021 satser kraftig på den samme teknologien. Alt av teknisk utstyr må sikres kraftig og se opp for industrispionasje og patentsøknad world wide bør helst være innsendt før noe info gis på slike treff.

TRVX - kursen has no limit fremover slik jeg ser det.

cRNA er teknologiplattform og teknologi har potensialet til meget høy verdsettelse.

4 Likes

Endelig litt reaksjon på en positiv melding👍

3 Likes
6 Likes

Sinnsykt at vi nå kun er tilbake til 8 juni kurs … hvordan er det mulig med det potensiale på Oncos, på TG og muligens i det nye ‘hotte’ cRNA
Mcap som en god pølsebod, rettelse hamburger sjappe på Maritim …
Jaggu er det slunkent med risiko kapital i det lille land

2 Likes

Bare bra at de kjøper/leaser vår gamle kjerre, mens vi cruiser videre med vår nye doning :slight_smile:

3 Likes

Å ta noen ekstra “varp” (til porteføljen) rundt krona har allerede gitt god fortjeneste, men å selge nå er helt uaktuelt! Det er nå det blir meget givende for alle TARGO aksjonærer fremover. Nyheten i dag kom ikke for overraskende! :rocket: :moneybag:

God helg :sunny:

3 Likes

Tror den doble rentehevingen legger en liten demper på risikoapetitt. Eller? Jeg har ståltro på dette bare så det er sagt.

Renta er jo fortsatt historisk lav, det er veien videre herfra som har noe å si. Tror jeg :slight_smile:

1 Like

Kan dette vi nå skimter, være konturene av :point_right:
EWD: → omstart av Targovax

2 Likes

Det er lov å håpe på at dette er et slags vendepunkt.

Det er ikke svimlende oppgang i kroner. 50mill??

Til sammenligning gikk vi opp rundt 300mill på melanomdata desember 2020. Da hadde vi lukta på 3kr i dag.

Det er deilig med litt opp uansett.

1 Like