Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Kjenner igjen den grenseløse optimismen, hadde den selv. Jeg har fortsatt tro på targo, men går ikke inn i den før etter neste emisjon! Jeg ser ikke helt at ting har forandret seg radikalt, det siste året.
-Kinapenger kan de se langt etter, kan det se ut som!

  • Når starter melanom studiet? Skyves det på?
    -cRNA er vel fortsatt i reagensrøret i Stockholm?
    -TG studiet i Oslo, hvor lang tid tar det å rekruttere pasienter der, kun på et sykehus i Oslo!
    Alle emisjoner har jo gått rett til helvete de siste gangene. Hva er nytt?
1 Like

Hvis ikke du har fått med deg hva EW har pågang så blir det vanskelig å være optimist ja. Bare å lese seg opp på siste ferske presentasjon som ligger på targovax.com.

Det er jo risk/reward dette her. Kursen er det den er og markedsverdien er særdeles lav vs tidligere. Jeg tar sjansen på at noe av dette programmet som det faktisk er mange triggere på nå frem mot 31/12 slår til. Da vil vi se en helt annen kurs. Går det i dass så blir det nok heller ingen emisjon. det er både kurs og markedsverdi for lav til pr.dd.

Jeg tar sjansen på å bli med videre.

1 Like

Ser frem til morgendagen - ny tidsregning for Targo - kjører på med bobler i fra kl 1600 i dag

3 Likes

Håper de faller i smak. Boblene altså. Men det spørs om vi ikke skal nærmere Q4 eller bevege oss mot medio Q4 før det kommer noe som kan overbevise tvilerne.

3 Likes

helt utrolig til optimisme! sanheten er at vi falt fra 10 til under 1kr,så at optimismen er så stor er jo helt utrolig,sitter med et gedigent tap i denna pr i dag,så for meg så er jeg mer skeptisk til denne en optimist. :grimacing: :blush:

3 Likes

Skip som synker lager også mye bobler!

Så du mener at tidspunkt for en eventuell emisjon ikke vil påvirkes av at selskapet får inn penger, fra forskningsmidler, avtaler eller andre steder?
Skjønner. :upside_down_face:

Det er ingenting i horisonten som vil stoppe en emisjon. Ikke noe vits i å være nedlatende, alle som leser regnskapet vet det er sant. Kassen er tom ved starten av sommeren 2023, så 100M+ må inn før den tid. Targo har tidligere ventet ganske lenge før de har kjørt emi, så kan bli sent på våren. Men tror ikke det blir så lenge. Normalt ville det vært gjort allerede, men markedet er tøft.

3 Likes

Hva er egentlig problemet med denne emien du tror kommer? Er det slik at emi er kun negativt? Det gir faktisk penger i kassen.

Problemet er ikke emi, men at Targo leverer på et av “bena” eller TG avtalen med Kina. Det er mange triggere fremover. Skulle de lykkes i det så kan emi bli satt på en langt høyere kurs enn nå.

Lykkes de ikke og kursen blir på dagens nivå, da blir det ikke emi da heller.

2 Likes

Det største problemet med emiene i Targovax har vært deltakerne, og bruk av noen syltynne triggere i forkant av gjennomføringene som i et lengre perspektiv antakelig har skapt skepsis til selskapets gjennomføringsevne. Resultatet er en overveiende dominans av retail i boka pt.

Ingenting hadde vært bedre enn emi på høy kurs, det har jeg sagt mange ganger her :slight_smile: Kjøper heller Targo på 100kr aksjen enn 1kr aksjen, for caset er bra så lenge de får finansiert planene sine.

1 Like

Hvis emi blir satt med 25% rabatt på 4kr! Da kjøper jeg meg inn, da er er det mye mindre risiko i aksjen! Men husk nå hvordan det gikk sist, kursen lå på ca 6,50, og emi ble satt på 1,72!!! Tilliten til selskapet er ikke helt på topp🥴

Jeg tror ikke du skal bruke dette som noe referanse til hva som skjer fremover. EW kommer ikke til å kjøre noen fortrinnsrettet emisjon. Dette var en unntakstilstand grunnet at forrige ceo var altfor sent ute med finansiering.

Historisk så har vel TRVX vært dyktige til å få store investorer til å delta i kapitaliseringen av selskapet , ikke?
Min tro på dette er at TRVX får et nytt 0ppsving i tiden som kommer nå grunnet alt det nye som er skjedd.
Det å dømme dette selskapet på hva som har vært blir jo bare latterlig når produktene og kombinasjonene er nye , likeså deler av ledelsen og en CEO med karisma og evne til å begeistre .

fra tid til annen så er emisjoner positive for aksjonærene og penger på gata.
Det hadde vært morsomt om den kommende kapitaliseringen for TRVX ble en av denne typen.
Det skjedde jo i PCIB og var en meget positiv opplevelse.

Morgendagen vil vise og håper CEO klarer å skape entusiasme.

Når alt kommer til alt så er det vel psykologi det dreier seg om.

Q222 lykke til

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220818_10

8 Likes

Du var jo like sikker da du hauset Elop…

Spent for morgendagen, krysser alt jeg har på kroppen for gode nyheter :grinning_face_with_smiling_eyes:

Et det ikke å forvente at dette er en ordinær Q2 H1 presentasjon?

Vanligvis børsmeldes nyheter løpende uten at det knytes til det som er gitt av rammene for morgendagens presentasjon.

1 Like

For de som er die hard sektmedlemmer, som jeg var før, så kommer det alltid store nyheter😁

Vi får nok et standard q2 imorgen, noe annet vil være overraskende. Nyheter meldes fortløpende når resultatene foreligger.

Oppdatering på fremdrift og milepæler blir interessant.

4 Likes

Denne tikket inn på eposten min akkurat nå, er det kjent fra før?

(ettersom folk er generelt dårlige til å klikke på linker her har jeg gjort dere en tjeneste)

3 Likes