Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det er hva jeg så i det innlegget. Ganske offensiv uttalelse. Blir spennende å se hvor hardt Targovax går ut når de kan dele info.

Så er det vel greit med et EW sitat til? Det er vanskelig for investorer å ta gode avgjørelser da dette krever relativt høy kompetanse.

4 Likes

Du tenker en deal ala Nykode hvor de selger en plattform - da snakker vi nok 150mUSD ++, jeg har på en følelse av at de heller kan tenke seg en deal hvor teamet i Targovax er med. Da snakker vi nok en upfront med halemodellen tror jeg - hvor begge aktørene har risiko/fortjeneste om det går veien.

4 Likes

Nå gutter, nå er vi inne på ubetydelig semantikk! Hvis noen er ute etter en deal er jeg rimelig sikker på at de klarer å løse det minnelig - bare få oss over de 200mNOK(?) vi er verdt i dag :joy:

4 Likes

(4/10-22)

7 Likes

cRNA har potensiale til å bli det som sender mRNA ut på sidelinja for godt i veldig mange settinger.

Det har alle fordelene til mRNA, men er langt mer robust og brytes ikke ned på samme måte i kroppen.

Kan T lykkes med bli sjefen i den onkologiske verdens cRNA-univers med sitt virus med anti-cancer og mikromiljømodulerende effekt lastet med cRNA som får fart på immunforsvarets eliminering av maligne celler?

3 Likes

Det er faktisk en realistisk mulighet for det. Og mye mer vet vi en gang i løpet av denne måneden.

Tror T vil begynne å krype oppover nå - forbi 1,30 i morgen??

2 Likes

Lykkes de med cRNA er kursen så hinsides latterlig at jeg klarer ikke helt tenke på 1,3 … 1,7 … 2,1 Det blir bare tøys.

Burde egentlig stått i kurs 4,- nå uten nyheter. Håpløs emi, kyniske tresko og råtten makro har kjørt den ned.

1 Like

Kommaet må flyttes…

4 Likes

Tenker også makro har herjet som verst og mye har falt inkl biotek siste tiden, hvis det snur nå så skal også biotek opp med eller uten avtaler. synes ordreboken har tatt seg opp siste dagene og klart flere som ligger på kjøp med større poster. satser på vi får noe cRNA nyheter snart som løfter oss opp mot 2 kr før jul.

2 Likes

Ser ganske interessant ut teknisk nå.

1 Like

Hvem har lyst til å selge nå inn mot patent og kanskje prekliniske data?

Utfordringen har vært salgsviljen blant en del nervøse småsparere (som noen av oss) etter treskoa kom seg ut.

Hvis flere nå har troen på at cRNA blir gull så tørker selgersiden helt inn og vi kan starte klatringen mot tosifret.

5 Likes

Valo jobber på. Er det rimelig å tro at det er Targovax sitt virus? Og peptider?

1 Like

Kan du utdype det

Videoen over og samarbeidet var det jeg tenkte på.

Tillegg - så hovedproduktet var dobbeltransgen adenovirus. CD40 og OX40 ligander.

6 Likes

Ok takk Takk

Fri bane opp til 1,39 for noen som vil ha en litt T.

Godt å se at selgerne ikke er like aggressive. Måtte det vare.

1 Like

Hva er det som er viktige datoer fremover nå?

1 Like

Det er heldigvis få datoer å forholde seg til, så forhåpentligvis blir de på utsiden akterutseilte :slight_smile:

4 Likes

Kan ikke huske at Targovax har hatt for vane å annonsere patentsøknader. Men mulig at det gjøres med fanfare denne gangen, og med et innhold slik at “value inflection point” kan tas bokstavelig for gud og hvermann.

2 Likes

Denne søknaden er jo starten på informasjon/data om cRNA til markedet, så du skal ikke se bort ifra at de annonserer denne gangen.

2 Likes