Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hat kjøpt meg ganske bra opp her,men blir vel ikkje noke fart her før finansiering er i orden eller??

1 Like

Jeg liker at de, som i går, kommer med børsmeldinger midt i børsens åpningstid.

Det betyr at «luringene» som åpenbart gjør sitt beste for å styre handelen i aksjen risikerer å gå på en saftig smell.

Bør kunne gi næring til en smule FOMO. :crossed_fingers:

3 Likes

Ja, Targo har blitt mye mer uforutsigbare med børsmeldingne! Føl deg aldri trygg😁

1 Like

Kan vi klare 1,14 idag da? Opp enda et øre fra igår :muscle:

1 Like

Tviler,post på 200.000 på 1,13

De som selger på kr 1,10 nå kan ikke ha mye trua fremover. Mye på gang i Targo og jeg ser det som liten risiko å kjøpe på 1,10 hvis man sitter frem til nyttår.

Kjøp 50k og vent på en nyhet, kommer lett ut på kr 1,20. 5k på et par mnd, det får man ikke i banken :slight_smile:

4 Likes

… sætter pris på weak hands @ 1,10 … her er det bare at finde kurven og gribe frugterne!

4 Likes

Akkurat det ble vel sagt både på 7, 6, 5, 4, 3, 2 og 1,75 kr. Uten finansiering, ingen opptur

5 Likes

Du glemte 12, 11, 10, 9, 8 …og enda høyere :slightly_smiling_face:

2 Likes

Helt opp til 35ish :sweat_smile: men whatever. Jinx alert, bedre kjøpsmulighet får vi aldri!

God helg alle sammen, det kan bare gå oppover herifra :beers:

3 Likes

Har vel alltid hørt her at emikurs=gulv “den går ihvertfall ikke lavere enn emikurs” :sweat_smile::see_no_evil:

Sett med TA-øyner så ser kursgrafen nokså spennende ut nå.

5 Likes

tatt plass buffet?

1 Like

velkommen ombord :slight_smile:

1 Like

Hadde en tanke i hodet for 3-4 år siden og en magefølelse om at av alle de norske biotek på den tiden så ville kun Targovax komme i mål og lykkes. Mye har skjedd siden da. Nano raste fra 100-1, pci fra 80-2 kr og det meste av norsk biotek har “feilet” om det er lov å si det. Vært inn og ut av mange av de, unngått de store tap og også unngått himmelferden som var i noe av de før de knakk sammen. Hadde vel også hatt en stort rødt tall om jeg hadde sittet stille og bare vært long i de nevnte. Noen ganger handler det mye om timing og at ting skal klaffe på andre måter. Tenker det om Targovax nå at denne muligheten kommer kanskje ikke igjen . Nå er jeg tilbake i Targo og har vel egentlig samme magefølelse som den gang bare sterkere og mere troen på Targovax enn alle de ganger tidligere jeg har vært inne. Så får vi se om den følelsen skal få utspille seg til det fulle og hele i tiden som kommer. :sunglasses: Lykke til

12 Likes

Da er det jaggu ikke lenge til medio oktober, Mon tro når vi får høre litt nyheter rundt cRNA?

9 Likes

Trenger ikke følelser her. Targovax har et case nå som avhenger av markedsføring ene og alene. De må ut og selge seg selv, til investorer og BP/samarbeidspartnere. Planen ligger klar og ser ut til å føre til noe bra om de får med seg en god gjeng fra begge på laget, eller en veldig stor med cash klar i en av kategoriene. Her er det kun et punkt som gjelder og det er å få vist seg godt fram. Ingen fisk biter på så lenge de ikke er klart synlige, så håper for Targos del de klarer det.

1 Like

Det som skal markedsføres er gode resultater, og der er de på ballen.

1 Like

Har Lubor blitt rana på høylys dag på La Rambla, og mista adgangskortet til messa i Barcelona ? I så fall, ikke det første offeret for spanske lommetjuver.

Begge konferanser er på fredag.

3 Likes

Noen som har podcast,hva ble sagt om Targovax

1 Like