Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

1,20 i dag likevel? Bare 12 arbeidsdager frem til Q3 den 3 november. cRNA info nærmer seg

Når man har fulgt aksjen siden sommeren 2016 så er det ganske utrolig at man nå sitter å håper på kurs 1,20 :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Kurs 30,- er mer passende. Men foreløpig en utopi, naturligvis.

6 Likes

Var bare ute etter å se et “lite livstegn” i det vi går inn mot innspurten før Q3.

kommer cRNA ut med trøkk så er det slutt på øretrilling det er jeg enig i.

Ja ikke gått å si hva som utløser et eventuelt rally. I 2016 så kom det greit nok noen fundamentale nyheter, men det ordentlige rallyet kom faktisk rett etter Haudemann solgte seg ut kan jeg minnest. Så tydeligvis noen som mente det var bullish.

Det som skremmer alle, inkl meg selv er at aksjen nå er en prygel kandidat gitt en dårlig emisjon satt i et vanskelig marked …
eller så har vi en flerdoblings kandidat dersom en finansiell samarbeidsavtale på cRNA eller generelt innkjøp i selskapet som innbringer >$25 mill
og ja, siden 2016 og IPO på 7 kr og rakett til 30+kr i tidlig 2017 fremstår som et fata morgana, ja kun blott en våt drøm i noe som ble en ørkenvandring av den ekstreme typen …

3 Likes

Du greier å holde ut frem til 03. november vel?

Jeg er rimelig sikker på at det ikke kommer noe emisjon på de neste måneder. TRVX vil spille på alle strenger nå fremover for å løfte kursen og lande en avtale. Emisjon på dagens nivå er nesten ikke tema fordi det ikke gir noen penger i kassa å snakke om uansett.

En krise emisjon kommer først hvis de bommer med cRNA.

4 Likes

Enig - en rettet emisjon på langt høyere kurs mot en “partner” kanskje ja, men ikke noen ordinær emi i markedet i høst. Glem det.

Minner om denne - folk glemmer fort her inne:

05.10.2022 14:16:58

TRVX: STUDIE VALGT FOR MUNTLIG PRESENTASJON VED SITC-ÅRSMØTE

Oslo (Infront TDN Direkt): SITCs abstract review Committee har valgt Targovax’ ONCOS-102 fase 1b-studie for en muntlig presentasjon ved årsmøtet som holdes i Boston i november.
Det fremgår av en melding onsdag.
-Det er en ære å få studien vår valgt ut for en muntlig presentasjon på SITCs årlige møte, som regnes som det mest prestisjefylte vitenskapelige forumet innen kreftimmunterapi, sier dr. Lone Ottesen, medisinsk direktør i Targovax.

1 Like

Det går fort til 10 november også. Dette er jo egentlig samme kvalitetsstempel som Ulti fikk i dag på konferansen i Edinburg.

Presenter: Dr. Alexander Shoushtari, Principal Investigator, Memorial Sloan Kettering Cancer Center, NYC
Title: Repeat dosing of oncolytic adenovirus ONCOS-102 is associated with enhanced and persistent immune responses and improved systemic activity in anti-PD-1 resistant/refractory (r/r) melanoma
Date: 10 November, 2022
Time: 7pm ET
4 Likes

Husker da den lå på 10 kr og folk snakket om bull case kr 5000,-

2 Likes

Nei, nå tar du feil - SITC er den høyest aktede konferansen å få dele på, så milevis over melanomakonferansen U deltok på! :sunglasses: :smirk:

3 Likes

Takk for presiseringen - ja de sa det vel også på forrige Radforsk pod :+1: :blush:

For meg virker det mulig at cRNA tar over for peptidvaksiner.

Blir jo en slags genterapi-light. Gleder meg til det kommer mer info. Estimert 14mnd til produkt og da er det klart at de sitter på mer informasjon enn hva som er kommet ut.

Forøvrig helt enig med Profit og henger meg på at innhenting av kapital på dette nivået er usannsynlig. Basert på uttalelser fra EW og gitt kapitalbeholdning og burn-rate.

Det har også blitt gjentatt at dette er siste studien Targovax kjører med oncos, så her er det vinn eller forsvinn.

Tilslutt siterer jeg EW… Verdiene i Targovax ligger i cRNA

7 Likes

Det er ikke veldig lenge til vi får noen svar. De sa på q2 at de ville annonsere noen cRNA resultater innen q4. Vi er allerede på overtid. Det som overrasker meg er at det er så lett å plukke flere hundre K til 1.11-1.12 når vi er så nærme info.

1 Like

Markedet har ihvertfall ikke trua på noe som helst,anna en kapitainnhenting.

Dagens tema for Ultimovax var at vaksinen UV1 virket godt også i populasjonen med lavt/ingen uttrykk av PD-L1, en av cellereseptorene som CPI’en pembrolizumab (Keytruda) må ha for å hemme en kreftcelle.

Ser man på slide 20 i vedlagte presentasjon så ser man at Oncos-102 aktiverer et annet target for CPI - CTLA4.

Slik jeg tolker det så vil begge metoder (UV1 og Oncos-102) åpne opp tumor slik at de igjen blir sensitive for CPI.

Disse målene for CPI kan utmerket vel bli etablerte biomarkører for hvordan pasienter responderer positivt på kreftbehandling.

Sånn sett blir det spennende å se hva Targo presenterer oralt på SITC - Den viktigste konferansen på sitt felt.

25 Likes

Noen er ute på bunnfiske - og de får napp !!
Skulle ønske det var meg selv, men konto’n er full … dessverre på kurser en god del over dagens nivå, likevel må jeg beholde trua og ikke minst håpet om en viss fugl Fønix … :upside_down_face::upside_down_face:

5 Likes

Jeg senker mitt kursmål fra 5000-, til 2000,-, rett og slett fordi jeg har flere aksjer nå og SÅ mye penger trenger jeg ikke.

13 Likes

Denne konferansen her ble avlyst i juli, men på fredag så er Thomas Hansen tilbake :relaxed:


https://www.bagevent.com/event/8093106

14 Likes