Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

100Skjermbilde 2022-11-14 170836

23 Likes

Njaaa, jeg tror mye hadde vært gjort om Agenus hadde brukt 5-6mnok til å kjøpe seg opp på aksjonærlisten her i eget navn, evt passert 5% for så melde eierandel…

Det hadde nok vært lettere å få garantert en emi på en OK pris også da.

image

10 Likes

skal jeg være djevelens advokat, hvorfor ikke kjøpe aksjer i agenus istedet for targovax?

1 Like

Agenus, vi og Targovax vil alle tjene på at TRVX er godt kapitalisert.
Men for oss biotekjunkies kan Agenus være et spennende valg ja, men da som Agenusaksjonærer vil vi også tjene på et godt kapitalisert TRVX :wink:

8 Likes

Sikkert GSI kontoen, et eller annet fishy med den :crazy_face:

Det er helt sikkert Merck evt. patentmotstanderen vår - om det ikke er samme vedkommede :wink:

Et område som har ligget brakk en del år, men like fullt anses som et lovende target i kreftbehandling celledød regulering.

Er sykt spent på hva Targovax kommer med av informasjon at det er nesten ikke til å holde ut.

cRNA er tilsynelatende et godt middel for å regulere epi-genetic factors. Og med dette kan det kanskje komme noe i den gaten. Her er det ikke stort å spore av produkter. Systemisk adm med tilhørende toksisitet har satt en seriøs demper på moroa. Til nå?

2 Likes

Ja, er nok mer sannsynlig det ja med hensyn til når den dukket opp, og at den fortsatt er inntakt og kanskje mer aktiv enn det som kan leses av de daglige listene. Kjøp og salg av 1-8 aksjer intraday går jeg bare ikke på sånn uten videre.

Hvorfor ikke kjøpe i begge😁 Det har jeg gjort🕺🏿

2 Likes

Ikke noe liv i targo idag? :joy:

Engineered_Oncolytic_Adenoviruses_An_Emerging_Appr.pdf (636,6 KB)

Hei @Bob_le_Plast, jeg liker å bruke innsiden av hodet ditt, hva tenker du om denne samt utfordringene som nevnt i konklusjonen? :kissing_heart:

5 Likes

Standhaftige selgera i dag,få ei melding så sette litt fyr ,rekner med dei jobber intenst for å bedre cash beholdning

1 Like

Hehe, innsiden av hodet mitt er fyllt opp med kaffe så vi får se hva vi får til :grin:

Chemo vil føre til “micro-darwinisme” innad i en tumor og bruk av dette vil helt korrekt føre til seleksjon av kreftceller som faktisk overlever en slik behandling. Det vakre i dette er at OAVs er fullstendig uberørt av dette og høyst sannsynlig vil kunne infisere og ødelegge enhver celle i tumor. Med påfølgende effektive immunrespons mot de ulike celletypene innad i en tumor.
Dette er et stort pluss for OAV.
På den annen side vil kreftceller teoretisk sett også kunne utvikle seg til å bekjempe virus, men veien dit består i å aktivere immunforsvaret mot virus - noe som gjør at kreftcellene igjen blir sårbare for immunterapi som eksempelvis CPI.
Det er faktisk også et pluss for OAVs. Og samtidig for Targo siden Agenus nå knaller til med særdeles fine resultater for deres “Next generation CPI”.

Kreft-stamceller er absolutt et problem og styrer tilbakefall for sykdommen etter at eks chemo-behandling tilsynelatende har hatt en god effekt på tumoren. Igjen er det ingenting som tilsier at OAVs ikke skal ha effekt på disse, og hvis de prøver lure seg unna så vil de ble mer sårbare for immunterapi, kanskje også for chemo. Alt er kost/nytte alle organismer, og å føre krig på flere fronter (mot chemo, CPI, OAV etc) samtidig vil før eller seinere bli for dyrt og/eller komplisert.

Å designe OAV som mer spesifikt går mot kreft - stamceller tror jeg blir vanskelig. Da kan det like gjerne være bedre å få opp konsentrasjonen av OAV i tumoren slik at det statistisk sett øker sannsynligheten for at en stamcelle blir infisert av en OAV.
Det sporet følger Targo as we speak siden dose-eskalering virker være del av strategien i melanoma. Ved å kombinere mer effektive CPI (Agenus) med en modifisert strategi for Oncos-102 så tror jeg Targo har en god plan for å adressere nettopp det artikkelen beskriver.

Angriper man kraftig på flere fronter over tid så øker det sannsynligheten for at forsvaret kollapser. Det være seg trasige tumorer eller ditto dikatorer i Ukraine :slight_smile:

25 Likes

Er ikke rare fjerten som skal til før vi beveger oss nordover. Trur eg. Og sannelig så solgte GSI en aksje på den siste lista også. Morosamt.

2 Likes

Ja faktisk minus 1 aksje

1 Like

Dette har pågått i så lang tid at jeg ikke orker å holde orden i rekkene lenger. Netto kjøp/salg på alt fra 1-8 aksjer hver bidige dag. Fishy.

1 Like

Prøver du å si at dette ikke er normal handelsadferd for en aktør i en aksje?

image

(listen er bare et liiiite, men relevant utsnitt)

4 Likes

Men hvorfor??

Neida, alt i orden.

Be my guest. Underlig ticks fra noen med Tourettes kanskje. Men poenget her er nok at kjøp og salg intradag sannsynligvis viser større bevegelser enn dagens netto som ender opp på lista. Kanskje poenget er å kontrollere åpning og close. Jeg vet ikke, men det setter fantasien i sving. Kanskje helt uten grunn for alt jeg vet.

2 Likes