Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, ser det ligger på flere selskap. Merkelig, men da tyder det på en systemgenerert melding av noe slag og ikke særegent for Targo.

Ellers god børsdag! Hilsen en optimistisk og spent T aksjonær :blush:

1 Like

Jeg er spent på hvilken indikasjon dette foreløpig undisclosed studiet i USA skal gå ut på.
Vi har 6 uker igjen av året og studiet skal startes opp i H2 2022, ferskt hentet fra november-presentasjonen til selskapet.

Kan bli en fin trigger det.

5 Likes

Det er vel allerede kjent, men ikke offentliggjort ?

6 Likes

Ja, vi ser indikasjon der, men ingenting om hvem som sponser, hvor studiet skal gå, pax antall etc.
Tror derfor at når dette studiet blir annonsert så vil det være ny og positiv info for det brede markedet.

1 Like

Er det ikke nærliggende å anta at Agenus også er sponsor av PD1, slik at det som ikke er kjent er hvem som bidrar med Anti-CD38 i PDAC+NSCLC studiet ? Eller vil det mest sannsynlig være ulik sponsor av PD1 i US-studiene ?

Da håper jeg du spør mer oppegående skribenter enn meg :wink:

Jeg bare venter på en avklarende melding som verifiserer at TG er i farta igjen!

I PDAC/NSCLC så kan man jo i teorien ende opp med totalt 4 sponsorer. Er ikke det uvanlig ? Dersom samme sponsor av PD1 og CD38 så blir jo lista plutselig ganske kort.

1 Like
7 Likes

God helg folkens. Ikke mange dagene igjen av november. Markedet venter på døden, vi venter på cRNA :heavy_dollar_sign: :+1:

2 Likes

På fredag kan det hete $RNA

2 Likes

sikkert en torpedo for å få inn Kina pengane

Litt spennende det da eller ? IOVaxis eller noe annet. Det er en del å finne relatert til cRNA i Kina også. Targovax har vel også IP i orden for Meso i Kina. Og det siste, Agenus har interesser i Kina. Får vel gruble videre mens MCAP subber i grusen.

Mer på pengefronten. Gitt at Targovax har vist at de har gode prosjekter som tildeles midler, har jeg en følelse av at $RNA kan bli en hit hos Forskningsrådet.

Hva angår ansatt i Kina, så kan det jo være en som driver prosjekter der ved en leid lab? De er gode på $RNA enkelte steder der og en del av publikasjonene kommer derifra

Det tar vi imot med “Takk”, men det blir vel neppe mer enn til å forlenge runway med 1-2 måneder ?

2 Likes

Det gjør vi. Alle moner drar, sa musa, og pissa i havet.

1 Like

Lagt merke til det ja. Det kan jo kanskje handle om produksjon også ?

2 Likes

ikke så dumt å ha med noen som behersker språket heller , særlig ved inngåelser av div kontrakter .

1 Like

Tror T skal holde lav profil i forhold til Kina.

Alt for mye er investert i og avhengig av samarbeid med selskaper, institusjoner og myndigheter i USA. Det må ikke settes i spill. USA har et anstrengt forhold med Kina for tiden og T sine interesser der er forløpig av underordnet betydning for T fremover.

5 Likes

Selskapet kan jo ikke løpe fra forpliktelsene (og evt oppsiden) som følger av avtalen med herr Wang heller. Selvfølgelig kan man gjøre en god deal med en god partner i Kina. Som forhåpentligvis Agenus allerede har gjort med Betta Pharma. Det ansettes vel heller ikke en PM med lokal tilhørighet uten at noe kan materialiseres. På ett eller annet vis. Og det kan jo være i forhold til cRNA for alt vi vet. I så fall - let the dice roll. Så kanskje vi kan feire neste års Jul mye klokere, og med en solid verdiøkning som utslitte aksjonærer i T.

2 Likes

Selvfølgelig skal man holde avtaler og opptre korrekt og forhåpentligvis er det en oppside i Kina. Men ta vare på de viktige relasjonene pass på politisk risiko. God helg Ruben