Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Har trua på at T blir neste bio aksje med fin kurs oppover de neste ukene

2 Likes

På disse nivåene, så må vi bare plukke jevnt og trutt hver gang lønna kommer inn🍾.
Håper ikke jeg rekker å plukke mye mere før den starter turen oppover🚀 Er på tide å bevege seg nå.

1 Like

Med tanke på det samarbejde der allerede er mellem TRVX og Agenus, så forstår jeg simpelthen ikke, at Agenus ikke går ind og køber en stor portion TRVX aktier til fx. kurs 2. Det vil øjeblikkeligt sende kursen nordpå, og vupti, så har Agenus mangedoblet sin investering!

Agenus går som ei kule,opp 5% til nå i dag også

2 Likes

Litt mer spesifikt om non-dilutive finansiering. Bl.a for tidlig fase biotek.

https://www.xoma.com/

2 Likes

Noen som kan forklare denne meldingen?

Samme melding hos alle selskap på Oslo børs.

Ja, ser det ligger på flere selskap. Merkelig, men da tyder det på en systemgenerert melding av noe slag og ikke særegent for Targo.

Ellers god børsdag! Hilsen en optimistisk og spent T aksjonær :blush:

1 Like

Jeg er spent på hvilken indikasjon dette foreløpig undisclosed studiet i USA skal gå ut på.
Vi har 6 uker igjen av året og studiet skal startes opp i H2 2022, ferskt hentet fra november-presentasjonen til selskapet.

Kan bli en fin trigger det.

5 Likes

Det er vel allerede kjent, men ikke offentliggjort ?

6 Likes

Ja, vi ser indikasjon der, men ingenting om hvem som sponser, hvor studiet skal gå, pax antall etc.
Tror derfor at når dette studiet blir annonsert så vil det være ny og positiv info for det brede markedet.

1 Like

Er det ikke nærliggende å anta at Agenus også er sponsor av PD1, slik at det som ikke er kjent er hvem som bidrar med Anti-CD38 i PDAC+NSCLC studiet ? Eller vil det mest sannsynlig være ulik sponsor av PD1 i US-studiene ?

Da håper jeg du spør mer oppegående skribenter enn meg :wink:

Jeg bare venter på en avklarende melding som verifiserer at TG er i farta igjen!

Jeg håper litt på begge deler. Hadde vært fint å vise effekt med forskjellige aPD-1, samtidig som det også virker som at Agenus er en knallbra partner.

I PDAC/NSCLC så kan man jo i teorien ende opp med totalt 4 sponsorer. Er ikke det uvanlig ? Dersom samme sponsor av PD1 og CD38 så blir jo lista plutselig ganske kort.

1 Like
7 Likes

God helg folkens. Ikke mange dagene igjen av november. Markedet venter på døden, vi venter på cRNA :heavy_dollar_sign: :+1:

2 Likes

På fredag kan det hete $RNA

2 Likes

sikkert en torpedo for å få inn Kina pengane

Litt spennende det da eller ? IOVaxis eller noe annet. Det er en del å finne relatert til cRNA i Kina også. Targovax har vel også IP i orden for Meso i Kina. Og det siste, Agenus har interesser i Kina. Får vel gruble videre mens MCAP subber i grusen.