noken så absolutt skal bli kvitt masse Targoaksja på range 1,02-1,08.foreløbig tatt i mot men…
Det stemmer VBR. Litt kjapp der. Kan utløse 25% etter 12mnd, så prosentvis frigjøring av resten med 1/36 del pr mnd.
Følger lite med på de andre selskapene radforsk.er inne i! Det virker som flere sliter, og når et av selskapene har fokus på laks😳 Hvor interessant blir det for radforsk🤔 Targovax ser ho helt klart ut til å ha mye spennende på gang, kan det være at radforsk.vil gå inn med mer penger?
Tviler på det, gitt forrige emisjon og radforsk sin “deltakelse” der
Presentasjonen i morgen på RedEye. Fysisk eller video ? Uansett en mulighet for EDW (eller hvem det nå er) å stagge tvilerne. Vi trenger en liten pustepause.
Dessverre ikke hvile pause i TRVX før finans et ordnet opp i … Avanza er nok klar for å hjelpe selskapet over knekken samtidig som de meler sin egen kake med å knekke enhver antydning til kursoppgang … er redd vi alle blir tapere i dette selskapet , har ‘tapt’ stort til nå og har mine tvil
Så du mener at det er lite eller intet innslag av retail på Avanza sin nominee-konto til tross for +100 “deltakere” ?
Hvordan kan en gruppe på hundre stykker gjentagende ganger selge jevnt tall med aksjer?
Altså, alt er mulig.
At de håper på å stå klare for å redde Targovax ved pengebehov er jo mulig. Personlig håper jeg de blir stående med skjegget i postkassa.
Tror vel heller ikke at det var +120 svenske retail kunder som tok et såpass kraftig tak i siste emi ?
En liten ting til om morgen dagen. Husk at det er mulig å sende inn spørsmål til Victor
Siden Victor presenterer så betyr sikkert det at EDW og LG fortsatt er i US og jager alt som kan krype og gå med penger i lomma
Jeg håper de går tom før en melding kommer så tar vi en PCIB ganger to.
EDW og Levinsky skal presentere cRNA på nytt i Boston tirsdag 24. Januar så ja det er mulig han er i USA?
EDW? Er det ikke Hansen?
Levinsky og Hansen står som speaker ja
Agenus på webcast i dag
Elendig lydkvalitet dessverre. Ikke noe av det jeg fikk med meg var direkte relevant for samarbeidet med T, men mye om melanom, pancreas og lunge. Slipper nye data i løpet av noen dager-
Er innom kreftvaksiner fra ca 22 min som kanskje kan være bryet verdt å høre på når det gjelder T
Nogen her der har indsigt i AVAs resterende position i TRVX og kan dele status? Jeg tipper de snart må være tomme med det nedsalg, vi har set i den sidste tid.