Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Er vel noe slikt vi forventer…

Fersk Amgen preklinisk rna deal på $75m upfront:

12 Likes
11 Likes

Det kommer nok en melding rundt TG ganske snart! Einarson mente det måtte foreligge en klar plan, studie rundt TG. Du får ikke 18 mill av, innovasjon Norge og forskningsrådet Norge uten det!

14 Likes

Var den en anelse forsinket?

Eller er det flere “fast-track” tilgjengelig?

Og om det har vært nylig, så kan jeg heller ikke huske å ha sett det børsmeldt…

2 Likes

Ja, noe bør skje her snart. Aksjen er jo immun mot oppgang, uansett hva som tikker inn på newsweb

4 Likes

Nå har eg egentlig fortrengt det meste , men februar 21 huskes med et helt annet kursnivå🙈

Takker solskimm
Det var så vakkert lagt frem at humøret kom tilbake . :blush:
Ingenting varer evig , eiheller depresjonen i TRVX.

Svartsynet blåser kanskje bort når de i skrivende stund langt på vei legger ned tiltakene mot pandemien ) (mange vil jeg si).

Tror personlig at det blir en helt annen driv på børsen dersom investorene slipper å å ha denne panemien lurende i bakgrunnen.

Vi får håpe at vi ser lyset i tunellen nå.

Lykke til

9 Likes

Verdt å se på denne

2 Likes

Synd man ikke har mer å kjøpe for når intelligentsiaen selger ned aksjen😩

Sant. Vil tro de store som kun var med for å kjøpe til 1,72 og selge seg ut på litt over 2 kr er ute. Nå er det sikkert småsparere som allerede er utolmodige og selger seg ut🤔 Lavt volum, så det er nok kun truseskvettere🥴 Så mange gode meldinger som kan dumpe inn, når som helst, nedsiden er liten, men den kan gå🚀 når som helst!

Bør vel være noen muligheter her nå etter emisjonen ?
Mcap på knappe 370mill og kurs rett under 2,-

1 Like

:hatching_chick::fire:

11 Likes

Helt objektivt selvfølgelig :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Noe spesifikt om Targovax?

1 Like

10 Likes

Targovax granted Patents for ONCOS-102 in combination with chemotherapy in China and Japan :rocket::rocket:

23 Likes

Herlig. Dette må da bli en bra targovax dag :rocket:

4 Likes
5 Likes

For oss som ikke følger med så godt. Er denne patenten noe som måtte på plass før avtalen med det kinesiske selskapet som det har vært en haug med utsettelser på kan finne sted?

1 Like

Nei det er tg plattformen man venter på. Dette var en uventet, men god nyhet inn mot oncos viruset! :ok_hand:

8 Likes