Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Goddag @sjog. Der var du ja. Så var det dette med mannen eller ballen da.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Ja spøk er ikke lett for alle Ruben…

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

En får ta det med ro - Atlas lånet er verken godkjent eller noe avdrag er utløst så Atlas har ingen aksjer å selge og vil nok heller ikke få det på mange måneder - august?? kanskje.
Så vi får satse på at HC er ute lenge før det om de ønsker og kanskje er det noen heldiggriser som etter hvert plukker opp aksjene deres for en 50 øring - før T kursen tar av.

Sitting not Thinking

1 Like

Asperger.

1 Like

Ledelsen EDW med flere kjøpte aksjer før forrige årskiftet til kurs ca 2,20 så det er feil å si at de ikke har kjøpt aksjer, men denne trua på at kjøp gir så viktige signal er jeg i tvil om. Carlos i U kjøpte aksjer flere ganger i fjor på kurser rundt 100 til 110 med kursen falt likevel til 60 kr.

Først var det et jævla mas om at T ikke hadde finansiering og bare den kom så ville alt løse seg - og nå - når finansieringen er på plass - da er det blitt et jævla mas om at ledelsen må kjøpe aksjer.

Om de kjøper aksjer - hva skal det mases om da ??? At ledelsen må bli vegetarianere ??

3 Likes

NANOV mener du kanskje? APIM selv har jo ikke noe penger…?

Tenkte det var mer enn 15 dager til 9. mars, men siden det er “Trading days”, så kuttes helgene.
Derfor er vi allerede i de 15 dagene nå.

16.feb 17.feb 18.feb 19.feb 20.feb 21.feb 22.feb 23.feb 24.feb 25.feb 26.feb 27.feb 28.feb 01.mar 02.mar 03.mar 04.mar 05.mar 06.mar 07.mar 08.mar 09.mar
1 2 - - 3 4 5 6 7 - - 8 9 10 11 12 - - 13 14 15 EGM 10:00

Det er helt riktig @Martins og det er de tre laveste dagene som gjelder.

Dette er ikke riktig. Kursen på aksjene settes ikke nå. @Martins

Er du sikker på det? Er sånn jeg leser avtalen.

Der er dette som gjelder:

1 Like

Fundamentalt er Targovax fortsatt et spennende case.

Rent teknisk har aksjen gitt salgssignal i dag, og tidligere støtte på 0,95-1,00 er dermed blitt et nytt motstandsnviå. Jeg har derfor solgt på stop loss i dag, men hadde under 100.000 aksjer, så er ikke jeg som har gitt salgspress i aksjen i dag.

I tillegg er det usikkerhet i forhold til finansieringsløsningen og utvanninger.

Det at noen i ledelsen kjøpte aksjer for over ett år siden teller ikke lenger. De må kjøpe nå for å understøtte at finansieringsløsningen er så god som de sier at den er.

4 Likes

Ja, men nå snakker vi om muligheten deres. De kan få disse 15 dagene fram til EGF til å gjelde, hvis Targo spør om første transje og de selv ber om innløsning rett etter EGF 9. mars.

1 Like

Ja, muligheten ligger der. Det stemmer. Det trenger ikke å bli sånn, det var mitt poeng.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

7 Likes

Herre gud “foretrekke” - selvfølgelig ville jeg helst hatt et par milliarder i up front på cRNA - men man kan ikke leve i en drømme verden heller når alle spekulerer i om T har cash til å leve videre etter juli 2023.

Dette er faktisk en meget god finansieringsavtale - mye bedre en en emisjon på 300 mill nye aksjer til kurs kr. 1,

3 Likes

Ja markedet og biotech spesialist Healthcap er jævlig enig med deg :sweat_smile:

4 Likes

Problemet med dagens utvikling er at vi seiler opp til avtale med 600 mill nye aksjer til 0,5 kr stk om det ikke kommer info fra selskapet som hever kursen. Synes det er utrolig svakt at de ikke evner å se at det trengs innsidekjøp for å støtte opp om at dette er en god avtale.

1 Like