Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hvilke spørsmål bør stilles til EW?

1 Like

Spørsmål vedrørende patentsaken:
-Når er det forventet dom i ankesaken?
-Hvordan er den nye ledelsens syn på ankesaken?
-Kan en potensiell avgjørelse i disfavør Targovax få følger for lisensavtalen med IOVax?

4 Likes

Spørsmål angående emisjonen.

Hvorfor tror du Radforsk ble med i emisjonen til Nano og Ulti, men ikke i den fortrinnsrettede emisjonen deres, med påfølgende grusing av aksjekurs.

4 Likes

Bra at Einarsson er der også da, hvis Wiklund ikke kan kommentere det :slight_smile:

2 Likes

Kanskje data fra colorectal er kommet innen Erik skal på podkasten? Det er vel rundt nå (32 uker etter full enrollment) at dataene skal komme, hvis det er ca lik tid nå som i fase 1. Kanskje det drøyer litt ekstra på grunn av julen.

Hvis dataene er dårlige så vil jo ikke dette kun reflektere Oncos, men også CPI som brukes - er det noen som vet om det er noen CPI’er Oncos fungerer bedre med enn andre?

1 Like

Nei, det vet vi ikke. I melanom vil de jo prøve forskjellige typer, AZ (som brukes i colorectal)er ikke de som er nevnt oftest av Targovax! Det er Keytruda, Merck. Keytruda er de som har flest soc blant cpi’ene, mener jeg🤔 Derfor er det nok viktig for AZ, og for andre å få litt hjelp😁

3 Likes

Da er spm rundt patentsak og emisjon (+ noen av mine egne) oversendt Radforsk.

8 Likes

Veldig bra, @Haltopen! Det er ofte det stilles gode spørsmål her på forumet, men dessverre ikke like ofte de finner veien til web/podcastene!

1 Like

Ser antallet som avbrøt studien underveis har kommet opp som negativt i snakk om flere studier etter PCIB-hendelsen. Mener å huske det også var et problem for Targovax?

Hvordan da? Noen tall du henviser til?

1 Like

Kan ikke huske at det har vært det store tema i Targo? Mulig @solskimm eller @solvoll har bedre husk. Eneste med targovax er jo at de har heller tatt med hakket sykere pasienter enn friskere, når de har blitt rekruttert.

1 Like

Targovax har inngått flere former for samarbeid (med andre selskaper) de siste årene hvor det også ble formidlet at dette kunne generere cash på sikt. Er det ikke både rart og påfallende at vi ikke har hørt noen ting fra noen?

etter det jeg kan huske var det 1 pasient i melanom studiet som ‘avbrøt’ behandlingen. Vedkommende hadde melanom i hodebunn, var meget eldre, i dårlig forfatning (stakkar’s mann …) og takket nei til behandling pga smerter … vedkommende ble registrert som PD og trakk derfor også ned resultatet av studien
er dette feil så korriger meg gjerne

4 Likes

Idag er det jo litt bio show på børsen, men Targo henger igjen.

1 Like

Hvilke tenker du på da? Utover IOVaxis, og den saken skal vel være klar iløpet av halvåret.

Alt dette finner du på hjemmesiden til selskapet.

Vi har jo denne, kanskje ventes det en avklaring på Patent anken før det skjer noe her ? :thinking:

3 Likes

Tror ikke du bør ha for store forhåninger der. Zellunna er enda tidligere fase enn Targovax. Mener også på å huske at de tok bort Targovax-samarbeidet fra nettsiden deres.

Spennende tid fremover nå med metastatic colorectal data 1 H 2022 og potensiell IOVaxis deal dette halvåret. Emisjon ferdig og gode data burde få kursen opp herfra. Kanskje 2022 blir året Targovax gjør et comeback.

7 Likes

Ja, det er nå man skal kjøpe targovax. Men det har jeg sagt helt fra kr 8,-
Heldigvis har jeg god tid👍
Jeg synes 2x FDA fasttrack og innsidekjøp er gode kjøpssignaler, og at aksjen er sykt oversolgt nå.

10 Likes