Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Nei det blir en god investering til påske er T langt høyere

1 Like

Board of Directors finds it desirable to establish a pure group structure, with separate operating COMPANIES rather than having operations in the listed parent company

her skal det skje fremover i det nye ATHInvest586 as …
lurer litt på hva tallet 586 sikter til … ?

1 Like

Kanskje kurs om 2 år🙏

2 Likes

Farlig for ostepop og whiskey overdose med slike kurser :skull:

Edit: Anonymous targoholics :joy:

3 Likes

Aksjeselskap nr. 586 stiftet av Advokatfirmaet Thomessen…TRVX “kjøper” et allerede stiftet hylleselskap.

4 Likes

Gudforby å bruke whiskey til annet enn motorvask. I Targo feires oppgang med chablis og ostepop. Med single malt islay whisky som hvilerett.

7 Likes

Når mor Targovax banker inn milliard dollars deals i alle døtrene…

Det blir så synlig med denne strukturen. Genialt og helt nødvendig.

2 Likes

Banker ikke inn, men tar ut 1mrd i utbytte. Da snakker vi :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Drømmer om 6.5kr i kapitalnedsettelse (les ferdig skattet) og 38kr i utbytte. Det er bare etter den første dealen. Kursen etter dette ligger på 52kr.

4 Likes

Aksjekursen har gått rett vei de siste 14 dagene, det er bra! Hva som skrives her på tråden, er ikke så spennende lenger. Hva skal heve kursen til de helt store høyder? Det er nesten ingen faglige begrunnelser lenger🤔 Ingen diskusjoner rundt nye studier, hva som må til! Nei kursen skal bare opp🥴

1 Like

Da kan jeg kontre med at når det er gode faglige innlegg her, så møtes de med surmaga jazz om penger og finansiering og forretningsutvikling.

9 Likes

Det blir nok litt mer faglig når Targo blir mer synlig på seminarer med nye oppdateringer i april. Det er jo ikke så mye nytt fra selskapet pr dd, bortsett fra siste samarbeid med Agenus og omorganisering. Jeg synes forøvrig det er en god blanding av faglig, kursutvikling og galgenhumor på denne latterlige lave kursen.

3 Likes

Tidligere så ville en deal som med agenus, holdt det gående en ukes tid her på tråden😁 Bare det å få TG i spill igjen, får selskapet opp en divisjon igjen! 3 nye indikasjoner som TG 01/02 og QS-21 STIMULON skal prøves ut i! Veldig spennende! Hva slags indikasjoner? Pancreas, hadde jo gode resultater her, med angeus, så kan det bli ennå bedre? Colorectal? TG02 ble jo stoppet i et tidlig studie i Australia i colorectal, «Targovax announces that TG02 has passed the initial safety review in the first-in-man clinical trial in colorectal cancer» ble stoppet for de skulle satse alt på oncos! Fikk aldri noe oppdatering på disse få pasientene!

4 Likes

Ja, og i tillegg så har Targo fått 18 mill i støtte til å gjennomføre TG prosjekter. Avtalen med IOvaxis burde jo også settes i livet eller selges til andre om ikke de innløser opsjonen. Bra at TG har kommet på banen igjen som du sier, da har de flere ben å stå på fremover. I tillegg så gleder jeg meg til å høre mer om cRNA med Circ Hansen i spissen.

3 Likes

Kan fort bli TG som løfter oss kortsiktig med Kinapenger, nye studier, eller kan det være noen som lusker i sivet som kan vise en større intresse? Noen vil svekke patentet, ikke fått det til, hva blir neste steg?
Tror kanskje oncos med AZ i colorectal, kan bli en stor greie! Er tross alt det største studiet vi har hatt, mulig TG i pancreas var like stort(ca 30 pasienter)

2 Likes

Med andre ord, det er mye på gang og mange ben som kan slå til. cRNA kan også fange interessen til en BP i tidlig fase. Med erfaringer rundt Oncos 102 så har TRVX et optimalt “delivery” system som andre mangler på dette området (hevder EW).

1 Like

Tror også cRNA kan gi de store pengene, men hvor langt frem i tid? 1 år,3 år? Uansett Targo må få opp farta. Både i cRNA/oncos, oncos, og TG.

2 Likes

Jeg tror cRNA kan bli interessant for en BP tidligere enn dette???

Jeg synes denne presentasjonen på norsk er veldig bra av EW. Har hørt den flere ganger og blir bare mer og mer positiv til Targo hver gang :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

CircRNA kan bli en gullgruve av uante proposjoner. :crossed_fingers:
Det kan bli alt eller ingenting, men bør foreløpig vurderes som en potensiell bonus.

5 Likes

Det ble høydeskrekk i Targo ser det ut til. Kjøperen ble borte og robotene har overtatt. La oss håpe på litt bra news fremover.