Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Fordi?

Tenker at den ikke om noe annet er mer dagsaktuell nå enn den var for 4 år siden, det er jo nå de nærmer seg breakthrough

2 Likes

Enig, denne er like gammel, men blir bare mer og mer aktuell:

1 Like

Misforstå meg rett - men det der er ikke noe mannen i gata ramler over og med det løper hjem og investerer i kreftmedisin - derav ikke aktuell. Selvsagt aktuell forøvrig som det ble kommentert.

Ganske stor diff i mcap mellom trvx (0.58mrd) og resten av biotek aksjene som er i utviklingsfasen.

Ultimovacs (1.2mrd) = 2x trvx
Bgbio (1.5mrd) = 3x trvx
Nano (2.2mrd) = 4x trvx
Pcib (3mrd) = 6x trvx

10 Likes

Husker da både PCIB og Targo kostet 20kr/aksje, da valgte jeg dessverre Targo å investere i. I dag er situasjonen litt annerledes kan man si :stuck_out_tongue:

1 Like
2 Likes

Omsetningen går ihvertfall i igjennom taket.

3 Likes

’’…so it can change the face of cancer therapy? Certainly, that’s the plan and desire’'

Prof Alan Melcher speaks with ecancertv about his research into oncolytic viruses as immunotherapy - reprogramming infectious agents to reach inaccessible tumours and stimulate host immune response

7 Likes

Stærk video … gør mig bare mere og mere sikker på, at jeg har valgt rigtigt i at blive aktionær i TRVX fra et humanistisk og kapitalistisk perspektiv (i den rækkefølge). Ja, jeg har også mistet familiemedlemmer til kræft og har netop set min svigerinde gå gennem et forløb med brystkræft og kemo i en alder af 45 år.

Bemærk at der tales om 1L behandling i den første video som en selvfølge.

Hvad angår handlen, så er det tydeligt, at der bliver samlet op omkring 9,20 hvorefter jeg forventer at markedet vil bevæge sig videre mod 10,00 når sælgersiden er tomme.

8 Likes

Videre må vi ikke glemme hva som er “Vax” i Targovax.

https://www.nature.com/articles/d42473-019-00171-y

7 Likes

Nytt år, nye muligheter. Evt. fortsatt venting på de mulighetene jeg trodde skulle materialisere seg noe tidligere.
Tok akkurat en sjekk av porteføljens utvikling de siste 24 mnd. Fasit er at jeg er ca. i null totalt sett, og sånn sett kunne latt pengene stå i banken og hatt bedre avkastning.
J**la mars-emi i Targo ass.

Inngang i 2018 var knyttet til optimisme rundt TG, og mulig partner/lisensiering, med ONCOS som bonus, som nå er erstattet av samme type forventning til ONCOS-plattformen, med TG som bonus.
Mesodata er nå rett rundt hjørnet, og melanom kommer 30.juni eller tidligere.

Underholdningsverdien er derfor uten tvil vesentlig lavere på bankinnskudd, så jeg forter meg å være positiv nå som vi er 100% over ATLen på 4-tallet, og jeg møter 2020 med like blanke avkastningsark som 1.1.2018.

Kanskje med litt høyere hårfeste og grå hår da, men det er sekundært :stuck_out_tongue:

15 Likes

Helt likt her! Gikk inn jan2018 kjøpte nedover, solgte NESTEN alt på 9kr, begynte på nytt på 5,03kr og i dag er dagen hvor realisert tap er mindre enn urealisert gevinst på trvx. :clinking_glasses:

6 Likes

Satser på den lukker i plus på årets første handelsdag med videre klatring i morgen; god støtte i markedet med mulighed for distribution u. kursras.

6 Likes

Meget spennende moment i aksjen nå. Har økt beholdningen og drevet støttekjøp. Når kommer meldingen?!
Lets rumble.

5 Likes

Spærre @ 9,50 på 100 store … tager dette som et bull signal :crazy_face:

4 Likes

Capture

10 Likes

Du har 10 000 aksjer i Targovax med et snitt på 10kr. Nyheter fra Melanoma-studien slippes og du har nå 10 000 aksjer som er verdt 15kr pr stk Hva gjør du?

A) Beholder samtlige 10 000 aksjer i forventning om oppkjøp
B) Selger X antall % ved nyhetsslipp og håper på en emisjon for å kjøpe flere aksjer tilbake billigere.

Selv heller jeg mot alt B, har troen på selskapet. Er derfor også villig til å selge for å kunne finansiere videre drift. Selvsagt er holdningen til salg/kjøp avhengig av data, men er det signifikant bedre enn cohort 1 bør vi være forberedt på emisjon.

C) beholder de 10.000 aktier og køber 10.000 mere i tilfælde af emission … eller ved stærke data og partneraftale.
D) D mangler (se A)

1 Like