Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Vi fortsetter praten her :slight_smile:

2 Likes

Hvorfor skal vi fortsette her?
Disse diskusjonene fungerer som ett arkiv, blir veldig tungvint om vi må hoppe fram og tilbake, hver gang vi skal referere til noe.

Det hele virker ganske unødvendig.

Systemet takler ikke tråder med >10 000 innlegg. Vi mister muligheten til å navigere på en god måte innad i tråden og moderatorene får ikke flyttet innlegg mellom store tråder.

1 Like

Så da blir det hipp hipp hurra og gratulere med nyttår :grinning:

2 Likes

Alle 3 Selskapsdeltakere på Solebury Trout Annual 1x1 Management Access Event


9 Likes

image

9 Likes

Nordic Healthcare Conference 2019

12 December 2019 | From 09:00 | DNB’s Head office | Oslo

http://dnb.meetmax.com/sched/event_58613/__co-list_cp.html

2 Likes

Nappede følgende fra HO:

http://topindustrynews24.com/39087/global-oncolytic-virus-therapy-market-2019-by-company-regions-type-and-application-forecast-to-2025/

og …

The major player of the Oncolytic Virus Therapy market (Amgen, Oncolytics Biotech, Viralytics, Transgene SA, Oncolys BioPharma, Targovax, PsiOxus Therapeutics, SillaJen Biotherapeutics, Sorrento Therapeutics, Lokon Pharma, Genelux Corporation, Vyriad, TILT Biotherapeutics, Cold Genesys)

4 Likes

Targovax’ TG:
Median overall survival of 33.3 months and 38% three-year survival rate in the 32-patient phase I/II clinical trial evaluating TG01 in resected pancreatic cancer in combination with standard of care chemotherapy (gemcitabine) .

Ny presentasjon fra Mirati:

Det irriterer meg at TG ikke er mer kjent der borte i uniten, jeg er sikker på at Targo kunne hatt en mye bedre økonomi om de bare var eksponert i de rette fora.

1 Like

Opp 30% siden 16 September :wink: Grei begynnelse :slight_smile:

6 Likes

Sjeldent jeg gleder meg til mandager, men fyttig grisen jeg ser frem til neste uke. Leste en post på TA av Trvx tråden, og om teorien om at hvis volum er likt/økende ift denne uken stemmer - så blir dette en meget fin førjulstid :star_struck:

6 Likes

Aksjonærlistene som kommer på mandag, vil de være til og med onsdag i forrige uke?

Korrekt … onsdag inklussive.

1 Like

Noen som har kjennskap til om BP pleier å kjøpe seg opp i et firma før de eventuelt legger inn bud på resten/teknologi fra selskapet?

Vanligste er at de byr på alle aksjene i selskapet, men de kan jo kjøre en hostile takeover, hvor de kjøper seg opp gradvis og tilslutt blir tvunget til å by på hele selskapet, men dette er mer “vanlig” i tech/it sektoren.

Om det skulle vise seg på listene at et BP kjøper seg opp i selskapet så vil nok det i seg selv sette ganske stor fart på kursen. Vil tro at de tar alt i er jafs om de først er interessert. Er vel ikke store summene de ville spart totaltsett uansett.

Tror det afhænger af potentiale, pris, ejerskabsstrukur, osv. J&J købte fx. Produktet Darzalex af Genmab da det var i fase 3, tog det til markedet, og betaler ca. 15% i royalties om året til Genmab = ca. 3 mia. DKK. Kan sagtens forestille mig samme model med Oncos, hvis januardata er positive.

Royalties for universale hyllevarer (TG & Oncos), da snakker vi potensielt major $$$ tikkende inn. Håper CEO sin finansielle bakgrunn kommer til sin rette en dag. :slight_smile:

1 Like

… forestiller mig følgende samtale under julemiddagen 2020

familiemedlem: “sætter pris på et årligt afkast på 8% hos Danske Bank”
aborum: “… hold lige mine 283%”

3 Likes

Hør på disse dataene:

Markedet går helt av skaftet og det kan bare være fordi de ikke har hørt om Targovax og TG.

Targovax’ TG:
Median overall survival of 33.3 months and 38% three-year survival rate in the 32-patient phase I/II clinical trial evaluating TG01 in resected pancreatic cancer in combination with standard of care chemotherapy (gemcitabine) .

5 Likes