Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Slå på stortromma og legg inn denne heller :wink:

4 Likes

Forskellen er, at den ene reelt er i markedet mens den anden er fiktiv :wink:

… har solgt de sidste tomme flasker og tømt børnenes sparegrise:

Heheh, det lukter paint-redigering av begge dine bilder :wink:

Den sidste er selvsagt fiktiv; hvad angår den første, så må man checke handelsbilledet i morgen.

2 Likes

2:15 – 3:30pm Vaccines: From Paleo to Neo, Cancer Vaccines in the New Age of IO
Moderator: Jeffrey M. Bockman, PhD, EVP, and Serom Lee, PhD, Consultant, Cello Health BioConsulting
Panelists:
• Andrew Allen, MD, PhD, President & Chief Executive Officer, Gritstone Oncology, Inc.
• Nina Bhardwaj, MD, PhD, Director of Cancer Immunotherapy, Professor of Medicine, The Tisch
Cancer Institute, Icahn School of Medicine at Mt Sinai
• Chip Clark, President & CEO, Genocea Biosciences
• Erik Digman Wiklund, PhD, Chief Business Officer, Targovax
• Paisley Myers, Senior Scientist, Agenus Inc.
• Mai-Britt Zocca, PhD, CEO, IO Biotech

7 Likes

Gleder meg til å se :star_struck:

2 Likes

Er det aboroum som leker med en 100K post?:wink:

1 Like

Hva skjedde med 6,30. Bare skryt?

2 Likes

Ligger på 6,10 nu, men med flere aktier. Salgssiden virker tung.

Det er jo bare tull, Hva er hensikten ?

Bare lek, litt som hunden som løper frem og tilbake med en ball.

Gjør det selv innimellom, interessant å se hvordan robotene reagerer.

Hehe, noen løftet kursen til 6,80 med 1 stk aksje :wink:

1 Like

Flere aksjer nå på 6,80. Må si jeg liker det jeg ser. Ser ut som en bullish-flag formasjon. Gårsdagens candlestick ble en bullish hammer, noe de kortsikitge traderne ser på. Eller er det positiv volumbalanse og stigende rsi-kurve. Det ser bra ut :slight_smile:

1 Like

Hammer, flagg eller golfkølle, spiller ingen trille.

Targovax er norsk bioteks mest undervurderte og feilprisete selskap.

7 Likes

Enig i det. Men jeg liker å følge med på det tekniske og det fundamentale når jeg gjør store kjøp. Det var billig på 17 kroner også, men det hjeper lite dersom markedet er i mot deg :slight_smile: Selv om jeg tror (vet :wink: ) at de som har spyttet inn masse penger på 25 kroner pr aksje også vil tjene bra til slutt :slight_smile:

1 Like

Var på ingen måte ment som en fornærmelse;)

Setter stor pris på bidrag på TA biten, fordi jeg har tro på at handelsmønstre forteller oss noe om psykologien i markedet

4 Likes

For eget vedkommende så bliver dagens marked formentligt tydeligt påvirket af dagens præsentation, herunder evt. spørgsmål og særligt svar omkring den forestående emission vs. partneraftaler og tilnærmelser fra BP.

Buy the rumor, sell the news … gælder stadigvæk.

1 Like

Ja, måten ledelsen ordlegger seg på i dag kan gi store utslag i kursen, tror jeg. Når mcap er såpass lav jamfør med benchmark(norsk biotek), så skal det veldig lite til av nyheter og forventninger for å løfte aksjen mange 100% på kort tid.

Når skal de i ilden?