Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det har kanskje med å gjøre med at de aller fleste svarene bommer totalt på det jeg skriver og er stort sett avsporinger og usakligheter. Hadde flere holdt seg saklig, så hadde kanskje diskusjonene vært avsluttet på et mye tidligere tidspunkt. Undres på hvorfor Targovax trådene utmerker seg på en negativ måte i forhold til diskusjonsklima og toleranse for meningsmangfold :thinking:

1 Like

Å snakke om konkurrenter på dette prototype stadiet blir for meg litt meningsløst, da det er så ufattelig mange ukjente faktorer.

I første omgang, så er det den som kommer først på markedet som vinner. Videre er det mange produsenter av paracetamol (eksempel) her i verden, og alle klarer seg, selv om de lager samme produktet. Innen onkologiske virus, er forskjellene såpass store at det nok også her er plass til mange mange flere produsenter enn de som er på vei i dag.

3 Likes

Det er vel du som bommer. Kan ikke sammenligne resultater i non-responders med noen som uansett responderer på cpi.

Jo, når vi vet at bare ca 1/3 av advaced melanoma pasineter responderer på monoterapi med Keytruda mot nesten 2/3 av pasientene som får kombinasjonsterapi Keytruda+Cavatac, så begynner dataene å gi en viss pekepinn.

Vi vet altså at 2/3 av advanced melanoma pasientene er non-responders på Keytruda i monoterapi setting.(historiske data)

Syntes det er greit med ulike synspunkter, men når CFO som også er utdannet lege og @larsmk (tusen takk btw) uttaler det samme så må man bli ganske kreativ for å argumentere imot.

Motargumentet ditt invivo i responders studien til viralytics hadde vært bra om studien til viralytics kunne bekrefte at 67% faktisk var non responders og 33% responders, men disse var som Lars nevnte, Treatment naïv, som betyr at de ikke har mottatt noe som helst form for CPI behandling, da vet man ikke om de er responders eller ikke. Så, om det var 10% eller 90% responders, hvem vet…

Jeg ville satset en del $$ på at oncos ville fått bedre enn 60% respons med 12 injeksjoner i samme studie, men det er min personlig tro/mening.

Gi deg med viralytics nå invivo, eller opprett en egen tråd. Og les gjerne det fagpersoner skriver ikke det du vil lese.

Får ikke svart så mye idag, men her er en utfordring til deg @InVivo
Finn ut om de 2 av 69 fra checkmate som fikk CR faktisk var non-responders. :slight_smile:

2 Likes

Sånn nå har jeg tatt skjeen i egen munn og laget en Viralytics tråd til ære for deg @InVivo

Værsågod!

3 Likes

æsj , jeg får ikke spist opp den der alene :stuck_out_tongue: hehe… De store vil ha mer :smiley:

Capture

Parker Twittrer denne:

2 Likes

Jeg bidro med 1000 aksjer :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvis det er en stor og reell interesse for TRVX så er det merkelig om ingen spiser av dette lasset.

Den er reell, men ikke så stor enda…

Hehe. Det jeg snakket om. Folk mente det er tvangssalgsordre​:sweat_smile::see_no_evil: robotene vil ha en OHS formasjon. Så bli nok noen dagers pause før neste stigning. Må etablere høyre skulder, men hvem bryr seg? Er jo sommer og sol :beer::beer:

Tror du tar feil. Dette er noen som vil og skal ut, men som ikke får det til pga manglende volum.

Hehe, vi for se da. Folk har jo ment at jeg har tatt feil i halvannen måned ja. Dersom de ville ut så kunne de fått ut flere slike ordre den dagen nyheten ble sluppet. Nå ser de jo at det er lite volum. En investor med så mye aksjer pleier ikke å ha null hjerneceller, så han/hun hadde neppe lagt ut en slik ordre i en stk ordre for å komme seg ut av aksjen. Det er nok en agenda bak den ordren ja :wink:

1 Like

Setter også pris på kritiske kommentarer, men svartmaling av alt av positive nyheter blir kanskje å dra strikken litt langt?

Det ble vel besvart av en kreftforsker her inne og kilder ble gitt x-antall ganger.

Men nå, over og ut om den saken!

Tilbake til Targovax-prat nå!

1 Like

Fikk svar fra Targovax på mail nå etter jeg har meldt inn frustrasjon ang kommunikasjon siste tiden, og litt om svaret jeg fikk ifra Roche som jeg la ut tidligere :slight_smile:

10 Likes

“Vært i kontakt med og møtt med flere big pharma, inkl Roche”

1 Like

Stusser litt på “fortsatt mulig” i forbindelse med Parker.

Den første pressemeldingen sa:
“Under the agreement, PICI, CRI and Targovax plan to set up one or more clinical trials with TG, in combination with other immuno-oncology treatments and chemotherapy, in late stage pancreatic cancer. PICI will be the sponsor and responsible for running the clinical trials and scientific analyses, CRI and PICI co-organize the immunotherapy experts, and Targovax will be responsible for TG supply. Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s). The design of the first clinical trial is currently under discussion”.

Dette virker veldig konkret, men når han sier “fortsatt mulig” virker det som om noe har skjedd i mellomtiden…

4 Likes

Nettopp… kommunikasjon!!!

Han motsier seg selv i mailen også…om prosessen med parker fortsetter så skal TG bli inkludert, ikke “fortsatt mulig” ref din refferanse…

1 Like