Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

" Oncolytic Virus Therapy Market Is Likely to Experience a Tremendous Growth in Near Future "

https://www.marketwatch.com/press-release/oncolytic-virus-therapy-market-is-likely-to-experience-a-tremendous-growth-in-near-future-2018-07-02

Veldig spennende å være investert i et selskap som er midt i spydspissen innenfor dette feltet. Melanom dataene kan virkelig bli vendepunktet for selskapet, og vi venter interim relativt snart.

Jeg anser Sotio som en potensiell oppkjøper av Targovax. Eierne har store mengder penger, og de må etterhvert foreta seg noe, for å kunne bruke ONCOS videre. De sitter nok på viktig informasjon før alle andre.

Husk at vi allerede har veldig lovende data å vise til på ONCOS, fra tiden selskapet het ONCOS-Therapeutics.

R/R er utvilsomt attraktivt på nåværende nivåer, er min mening.

1 Like

Snart kommer det inte att vara några säljare kvar i Targovax.

1 Like

Nästa vecka blir ruggigt spännande.

Synes du kommer med mange intetsigende, haussende innspill uten noen substans.
Har det f.eks skjedd ofte at det ikke er NOEN selgere i en aksje på børsen?

4 Likes

Tack för trevligt svar! I takt med att vi stiger så kommer det massiva säljer som varit att avta och det kommer därför att bli färre säljare.

Jag har skrivit om Targovax tidigare. Dagens korta inlägg fick duga för idag.

1 Like

Ta det som konstruktiv kritikk, har flere ganger sett det jeg nevnte med haussende kommentarer. Med å begrunne hvorfor du mener det og det, så blir innleggene straks mer interessant :slightly_smiling_face:
Ha en fin helg!

1 Like

ONCOS-102:

  1. Prostate
    Collab. w/Sotio
  2. Peritoneal malignancies
    Collaboration w/CRI,
    Ludwig & MedImmune/AstraZeneca
  3. Melanoma ( POC)
  4. Mesothelioma ( Randomisert studie).

Vi går en spennende tid i møte. Vi skal i gang med et randomisert studie, som kan utvikle seg til å bli et registreringsstudie innen Mesothelioma. Vi har en pågående POC- studie Melanom vi forventer kliniske interim date på innen Melanom, på pasienter som ikke responderer på CPI. Klarer vi å få noen pasienter til å respondere der ( helst over 35%) vil det være fantastisk. I tillegg har vi to studier i samarbeid med partnere. Sotio og MedImmune/AztraZeneca vil begge sitte på et tidelig datagrunnlag etter omtrent 6-12 mnd. Tror dere noen av de vil forsøke seg dersom de ser tidelig effekt av ONCOS-102?

Som nevnt i en annen artikkel ovenfor, virus, er HOT om dagen!

I tillegg har vi jo selvsagt TG01 i kombinasjon med KEYTRUDA. det vil også være svært viktige data mtp, effekt av TG-vaksinen.

2 Likes

Statoil pensjon er nå helt ute av topp 50. Siste ukene har Statoil forsikring AS og Verdipapirfondet Statoil aksjer solgt seg ned. Meyerløkka AS derimot kan nok se seg fornøyd med siste ukers kjøp (var ny på topplisten 18.6) :wink:


Kilde:Stocktalk.no

13 Likes

Takk for deling! :slight_smile:

2 Likes

Targovax’s lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified oncolytic adenovirus.

5 Likes

Kan du forklare hva dette er, hvor det kom fra og hva det har med trvx å gjøre?

Skal targo ned å teste 10-tallet igjen? Makan til vas

Mulig Statoil har noe småtterier igjen ennå som de skal ut med, ellers kan det jo være noen som skal ta kortsiktig gevinst av de som har lasta nede på 10-tallet. Anser det ellers lite sannsynlig at dette er et prisleie vi skal ligge i.
Det hadde gjort seg meg en god porsjon innsidekjøp nå.

Gjorde en trade her fra 10,60 til 12,30. Går den lenger ned på 11 tallet så går jeg inn med det igjen. Har fortsatt en igjen en del fra tidligere med snitt på 17.

Ja hvorfor i all verden kommer det ikke noe innsidekjøp? Hvis de har trua er det vel bare for ledelsen å kjøpe nå? Skjønner ikke dette her

https://labiotech.eu/psioxus-therapeutics-bms-oncolytic-virus/

Jeg tror det snart er Targovax sin tur​:wink::ok_hand:

4 Likes

Hvorfor?

Targovax är en av de ytterst få och hetaste uppköpskandidaterna inom onkologiska virus.

2 Likes

Targovax blir gjentatte ganger nevnt som oppkjøpskandidat av norske og utenlandske eksperter. Et eksempel sendte jeg i forrige innlegg. Kan ta en gjennomgang og finne linker om en ukes tid når jeg kommer hjem fra jobb…

3 Likes

Et evt oppkjøp avhenger vel i stor grad av utfallet av melanom studien io første omgsang. Skulle den ikke oppfylle kravet til proof of concept har vi fortsatt Ludvig Cancer Institute og Sotio studiene.
Evt mesothelioma som kan være en joker.

1 Like