Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Snart nærmer vi oss august. I følge en dansk investor under navnet Aborum (200.000+ aksjer) fra Hegnar, så er det lagt et sterkt program for august måned ut i fra samtalene han hadde med Erik Wiklund. Blir spennende å se om det er noe hold i dette her. Kan man håpe på Interimavlesning fra Melanomstudiet, og oppklaring rundt hva som skjer med TG-01? Eller blir det litt for tidlig? Blir spennende å se.

4 Likes

Jeg hadde ikke lagt for mye lit til det den karakteren kommer med, hverken hva han er investert i, antall eller andre ting.
Det har vært mye rart som har kommet fra den kanten.
Tror han er her inne også, hvis ikke han er kicka ut.

1 Like

Sterkt uenig, Anders er en seriøs kar og en “god dreng” som de sier i Danmark.

8 Likes

Alle får ha sin mening.
Jeg har bare sett hvor selvmotsigende han har vært, kommet med utsagn som ikke er god fisk osv i diskusjoner om forskjellige selskaper.
Man bør nok generelt ikke ta noe som anonyme kommer med på forskjellige forum, selv om det passer inn i egen investering.
Sier ikke noe negativt om Targovax, det kan fort bli en kjempesuksess.

Dere kjennes kanskje fra IOX, der har ikke jeg fulgt så mye med.
Meget enig i siste setningen din Oilimp. Det virker som enkelte (ikke så mye på TRVX-trådene) føler de blir rikere for hver skribent som flasher luftige kursmål :slight_smile:

2 Likes

Her inne har det vært bra debatter, men jeg tenker på enkelte som forandrer totalt mening omtrent hver uke, alt ettersom de er inne eller ute, og tydelig er uærlig.
Sånne blir heldigvis fort borte herfra :slightly_smiling_face:

Ja slik sett er det bedre her enn på Hegnar selv om jeg savner noen av de faglig tunge farma-skribentene her foreløpig.

2 Likes

investtech: Frykter kursfall – anbefaler salg

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/07/Frykter-kursfall-anbefaler-salg2

Jeg har selv over doblet på nivået som har vært de siste ukene.

Ja Investtech mener at aksjer som har steget skal stige videre og aksjer som har falt skal fortsette å falle. Enkel strategi…

5 Likes

Det er vel ikke utenkelig at aksjen fortsatt ligger i synkende trend? Er det noe nano har illustrert de siste par årene, så er det at trend er sterkere enn de fleste ser for seg.

Ser ikke for meg noen happy ending her på en stund enda,

Targovax blir ikke liggende lenge på disse nivåene tror jeg, kjøpte mine siste aksjer på 12.2 kr og fortsetter med små kjøp rundt 11-12 kr uten å drive opp prisen.

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Krieghoff (130 likes)
  1. @Chrysler300C (80 likes)
  1. @Inkognito666 (66 likes)

Resten av topp 10:

[“4. @Montebello (53 likes)”, “5. @BioMed (43 likes)”, “6. @Londonmannen (38 likes)”, “7. @blaahval (37 likes)”, “8. @Forza (33 likes)”, “9. @Bob_le_Plast (32 likes)”, “10. @OnkelStevart (30 likes)”]

Gratulerer!

3 Likes

Jøsses! Der ble jeg Targovax-eier igjen… på 11,06!? Den hadde jeg ikke regnet med skulle gå inn gitt. Nå blir det spennende å se om den faller videre ned gjennom 11 eller om den snur opp igjen mot trendtaket :slight_smile:

3 Likes

Ser ut som noen som absolutt ville flytte fra Trvx til Nano som dro ned prisen, fikk litt ekstra på 11.10 kr :slightly_smiling_face:

1 Like

Spent på q2 presentasjonen. Ikke tall selvfølgelig, men mer guiding og generelt om det er mulig å merke om stemningen er god. Skulle gjerne fått litt mer info fra selskapet generelt, har noen i det hele tatt hørt noe fra han de headhuntet som Business developer eller hva det var?

Jeg tror at den kommer til å falle nedover fremover, i hvertfall en stund til. Hvis du ser på guidingen så er mye av avlesningene guidet 1H 2019 og fra der. Mange tenker at det blir en lang nyhetstørke og at den siste meldingen var negativ ladd + usikker fremtid for TG-01 hjelper heller ikke på saken. Selskaper som er i samme sektor som PCIB står foran en spennende høst, så det er ikke utenkelig at folk flytter penga der også. Det sagt, så selger jeg ikke en eneste aksje. Selv om de mest spennende avlesningene kommer mest sannsynlig 1H 2019, så kan det likevel komme en bombe som feks utlisensiering av TG-01, oppkjøp eller veldig postive interimdata fra Melanomstudiet ganske snart. Nyhetstørke og jojo aksjemarked generelt er noe drit, og vi så det i April også da aksjen sank til lav 13, selv om det ikke kom noen meldinger som forsvarte den kursnedgangen.

4 Likes

Ikke uenig med deg og jeg kan være helt ærlig på at om den bikker under 11 så er det godt mulig jeg selger igjen, for teknisk ser jeg da ganske fri bane ned til 9,2ish.

2 Likes

Fikk nok ikke mye for det gikk vel bare totalt 4000 på 11,06

Stemmer :blush: Satte en ordre for noen dager siden med varighet til 17.08. Fikk ikke hele, men er uansett ingen storfisk :wink:

1 Like

Bara 3 veckor kvar till Targovax halvårsrapport. Personligen tror jag också att vi kommer vi få ett och annat PM närmaste tiden. Ser fram emot lite mer snack om Targovax närmaste tiden.