Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Att Targovax också har anordnat ett seminarium i New York där världens ledande inom området kommer att vara med säger rätt mycket om dagens resultat. Detta är bara början. Men är nu redo att visa upp sig på allvar för omvärlden. Targovax kommer inom kort att vara på allas läppar då man har något som nu visat sig fungera och som många vill ha. Blir inte förvånad om ett uppköp kommer redan under Q4.

@Forza Fint at du er optimistisk, det er jeg også, men det blir mye løst tankespinn uten substans, og da er vi veldig nær grensen for reine spekulasjoner og hausing. Ikke ment som krass kritikk, men et ønske om at du begrunner litt bedre, og ikke bare håper og tror. :slight_smile: :fu:

5 Likes

Formålet var å vise proof of concept altså at man kan bevise at minst en pasient får effekt av ONCOS-102, og det har man absolutt oppnådd. Det er substans nok for meg.

2 Likes

Noen som likte hva som ble sagt på Conference Call kl 14:00 tydeligvis, oppsving tatt i betraktning. Fikk ikke med meg den, noen som deltok?

1 Like

Fikk med meg callen ja. Analytikere fra edisons stilte spørsmål, Susanne fra artic og en fra redeye.

Er på iPad så blir litt kort. Pasient som fikk CR hadde gått på keytruda i 1,5år før den mistet virkning. Etter 3 behandlinger med oncos og ny omgang med keytruda kom CR veldig raskt.

Studien utvides og man forventer oppstart av ny protokoll iløpet av noen uker. Nytt regime tilsier 12 forbehandlinger med oncos.

Vi skal få mer data 11.10.

17 Likes

Høres bra ut! Takk for rapport.

Soug brukte uttrykket “very encouraged” mtp resultatene.

1 Like

yes og Jadeberg sa “very excited”

1 Like

Faller igjen nå, så markedet er tydligvis ikke «very excited»…

Business as usual med Targovax.

1 Like

12 forbehandlinger altså? Nå begynner det å likne noe!

De sa ikke noe om disse endepunktene?

  1. Changes in immune cell subsets in tumor tissue before and after ONCOS-102 and pembrolizumab. [ Time Frame: 6 months ]

  2. Changes in immune cell subsets in peripheral blood before and after ONCOS-102 and pembrolizumab. [ Time Frame: 6 months ]

  3. Correlation of Tumour Infiltrating Lymphocytes (TILs) and Overall Response Rate (ORR). [ Time Frame: 6 months ]

Vil jo tro de har sett tegn her siden de velger å gå videre med 4 ganger mer Oncos.

1 Like

De var ikke inne på de punktene som du tok opp der. Jeg fikk forståelsen av at de holder igjen en god del data som skal presenteres i New York av Dr. Shoushtari. For å ikke ødlegge for han så ville de ikke gå inni detaljer.

Jeg kombinerte telefonkonferansen med en tur på tredemøllen og tok derfor ikke notater… De var såvidt innom korrelasjoner på mellom T-celler og at de hadde sett at det kunne være noe her. Jeg husker dessverre ikke helt dette ordrett så kan derfor ikke gjengi alt. Har prøvd å komme i kontakt med IR for å få utlevert audio fil, men hu er dessverre ikke tilgjengelig før på mandag…

1 Like

Takk for informasjon @Krieghoff

Selv var jeg opptatt med møter gjennom hele dagen og fikk ikke med meg audion. Det erger meg.
Jeg får først anledning til å lese ordentlig gjennom meldingen nå. Jeg gleder meg ihverfall til 11 oktober for en mer detaljert gjennomgang.

At en pasient fikk CR validerer konseptet. At de nå øker dosen på pasientene kan tyde på at de kanskje tror de kan være inne på noe i forhold til å oppnå ønsket effekt på flere pasienter.
6 pasienter er et lavt antall, og det ser jo nå ut som at studien blir utvidet med 5 pasienter, noe som gjør at det skal være 17 pasienter i studien, da er det straks mye enklere å konkludere, spesielt etter man også har endret doseringen.

Husk at dette er, og har alltid vært en POC, for å validere teknologien, og ikke nødvendigvis en kreftform Targovax skal satse innenfor. Tror ikke Targovax har blitt mindre attraktiv etter idag.

PS. Liten Funfact. På vei til jobb idag ned Karl Johan møtte jeg på Magnus Jaderberg. Jeg måtte løpe videre så rakk dessverre ikke å få en kommentar.

2 Likes

Akkurat det jeg skulle spørre om, er conf call tilgjengelig noen plass? Dette er hva jeg håpet på, vi har et virus som fikk en pas til å resp på keytruda igjen, det er faktisk stort! Spent på hva de tenker videre ang studiet! Gleder meg til 11.10🤙

1 Like

Var også spørsmål som gikk på om at det man såg her ville få betydning for de andre studiene som pågår. Det var for tidlig å komme med en konklusjon da man administrerer Oncos-102 på forskjellig måter i de forskjellige studiene.

Søknad om endring av studien var allerede sendt inn og man forventet oppstart med nytt regime iløpet av noen uker.

Det er jo klar at de sitter på data som sier noe om ORR og PR. Det er nok disse som gjør at man gjør den endringen man gjør. Så ja, gleder meg til 11.10.

Tenk deg vedkommende som har gått på keytruda i 1,5 år og hatt livet på vent og får beskjed om at nå virker ikke keytruda lengre og man avslutter behandling. Dette er ensbetydende med den sikre død… At man da skal få 3 behandlinger med Oncos-102 og Keytruda og så oppnår CR er jo ikke mindre enn ett lite mirakel spør du meg. Tipper noen av gutta hos Merck følger nøye med!

Edit: Neste gang skal jeg prøve å ta opp telefonkonferanse! Pleier å ha god hukommelse, men i dag var det rett opp av sengen og på mølla mens jeg ringte inn…

7 Likes

Du får håpe de ikke har sendt endringssøknad til REK :sweat_smile:

Haha, tenker at gutta hos TRVX har tatt innover seg fadesen til NANO :stuck_out_tongue:

Morgendagens FA

10 Likes

Bør vel løfte kursen noe i det minste :rocket: