Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hva betyr partial metabolic response?

test

Targo 4% ned, nesten så jeg trodde det hadde kommet gode nyheter…

Da er det bare å ønske Meyerløkka tilbake i det gode selskap. Fondene har som ventet solgt seg ned da Targovax gikk ut av indexen.

3 Likes

Denne triggerlista her, er det mulig å gi noe mer nøyaktig dato enn 2019? Kunne vært nyttig for flere.

jeg fant denne

2 Likes

Stemmer @Alex.

Og dette har jeg fra sist Q. Diskusjonene der foregår nå, og Jaderberg mener jeg gav et best på 3 mnd, og “worst” estimate på ca 6 mnd mtp på å ha noe konkret å melde.

Høydepunktet for meg i H1 2019 blir TG02 i colorectal. Pasientene der har tumor, og dette blir en viktig evalueringsstudie for effekten av TG. (Poc). I TG01 studien på 32 pasienter der Targovax viste veldig gode resultater, hadde de allerede operert bort tumoren.

Det andre høydepunktet er selvsagt også videre data fra Melanoma refractory pasienter som er ventet i H1.

Så joda, det kan skje endel spennende første halvår… Men resultater fra samarbeidende med Sotio, og med AstraZeneca/Medimmune blir jo utrolig spennende, men der har de ikke guidet noen dato annet enn i 2019.

2 Likes

Sitter med et voksent papirtap etterhvert, drømmer om å se 16 kr i 2019, men er realist og forventer kurser mellom 5 og 7 i lang (uten breaking news)

Hvorfor ikke selge og kjøpe tilbake på 5-7 om det er det du tror ?

Snodig info :thinking:

Ikke lett å bli kvitt større poster uten å kjøre kursen langt ned

Hehe, tror du på kurser ned mot 5 burde ikke det være noe argument :slightly_smiling_face:

Kommer an på hvor lang tidshorisont du har, hva du faktisk forbinder med lang tid. Det skal skje ganske så mye spennende og særdeles viktige milepæler i løpet av 2019, slik at jeg forventer ( ved gode resultater og en eller annen form for samarbeid på TG) at kursen skal opp fra dagens nivå, ellers hadde jeg nok solgt og tatt tapet. Sjekk historikken til de fleste Biotek I Norge, så er det endel selskaper som har havnet i kjelleren fra topp på et eller annet tidspunkt.

1 Like

Targovax er rimelig sikker på å få til et samarbeid for RAS-vaksinen.

Det sier konsernsjef Øystein Soug i Targovax på DNBs helsekonferanse onsdag, ifølge TDN Direkt.

  • Basert på dataene vi lanserte i mai i år har vi fått flere henvendelser fra folk som ønsker å kombinere med vår vaksine. Vi har noen gode ledetråder, og vi er rimelig sikker på at vi kan få RAS-programmet opp og gå med noen andre som betaler for det, sier han, ifølge nyhetsbyrået.

Han sier videre at selskapet nå har penger “inn i 2020”, men trenger ytterligere mellom 100-150 millioner kroner for å komme til slutten av 2020, ifølge den nåværende planen.

De viktigste datapunktene vil fremover ifølge Soug være data fra mesothelioma og melanoma som kommer første halvår i 2020 og 2019.

7 Likes

12/12-2018 16:54:40: (TRVX) Targovax Presents at DNB 9th Annual Nordic Healthcare Conference

3 Likes

Kult, dette blir spennende.

2 Likes

Norway’s Targovax eyes need for more cash in 2020

2 Likes

MedImmune, the global biologics research and development arm of AstraZeneca that developed durvalumab (IMFINZI®) and Targovax, the biopharmaceutical company that developed ONCOS-102 , are collaborators in the clinical trial.

1 Like

Targovax (Buy, TP: NOK18.00) - All eyes on ONCOS-102

The Q3 operating loss was more or less in line with our forecast, but net cash flow was somewhat less negative than expected. There was a lot of news flow related to ONCOS-102 during the quarter. The next potential catalyst is likely to be ORR data in Q1 2019 from the ONCOS-102 trial in checkpoint inhibitor refractory melanoma patients. We have made only marginal forecast adjustments and we reiterate our BUY and NOK18 target price.

6 Likes

Timmuno aka Jon Amund Eriksen selger en liten porsjon igjen, ellers lite nytt på topp 20.

7 Likes