Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3671cf65d0>

Hvorfor ikke selge og kjøpe tilbake på 5-7 om det er det du tror ?

Snodig info :thinking:

Ikke lett å bli kvitt større poster uten å kjøre kursen langt ned

Hehe, tror du på kurser ned mot 5 burde ikke det være noe argument :slightly_smiling_face:

Kommer an på hvor lang tidshorisont du har, hva du faktisk forbinder med lang tid. Det skal skje ganske så mye spennende og særdeles viktige milepæler i løpet av 2019, slik at jeg forventer ( ved gode resultater og en eller annen form for samarbeid på TG) at kursen skal opp fra dagens nivå, ellers hadde jeg nok solgt og tatt tapet. Sjekk historikken til de fleste Biotek I Norge, så er det endel selskaper som har havnet i kjelleren fra topp på et eller annet tidspunkt.

Targovax er rimelig sikker på å få til et samarbeid for RAS-vaksinen.

Det sier konsernsjef Øystein Soug i Targovax på DNBs helsekonferanse onsdag, ifølge TDN Direkt.

• Basert på dataene vi lanserte i mai i år har vi fått flere henvendelser fra folk som ønsker å kombinere med vår vaksine. Vi har noen gode ledetråder, og vi er rimelig sikker på at vi kan få RAS-programmet opp og gå med noen andre som betaler for det, sier han, ifølge nyhetsbyrået.

Han sier videre at selskapet nå har penger “inn i 2020”, men trenger ytterligere mellom 100-150 millioner kroner for å komme til slutten av 2020, ifølge den nåværende planen.

De viktigste datapunktene vil fremover ifølge Soug være data fra mesothelioma og melanoma som kommer første halvår i 2020 og 2019.

12/12-2018 16:54:40: (TRVX) Targovax Presents at DNB 9th Annual Nordic Healthcare Conference

Kult, dette blir spennende.

Norway’s Targovax eyes need for more cash in 2020

MedImmune, the global biologics research and development arm of AstraZeneca that developed durvalumab (IMFINZI®) and Targovax, the biopharmaceutical company that developed ONCOS-102 , are collaborators in the clinical trial.

Targovax (Buy, TP: NOK18.00) - All eyes on ONCOS-102

The Q3 operating loss was more or less in line with our forecast, but net cash flow was somewhat less negative than expected. There was a lot of news flow related to ONCOS-102 during the quarter. The next potential catalyst is likely to be ORR data in Q1 2019 from the ONCOS-102 trial in checkpoint inhibitor refractory melanoma patients. We have made only marginal forecast adjustments and we reiterate our BUY and NOK18 target price.

Timmuno aka Jon Amund Eriksen selger en liten porsjon igjen, ellers lite nytt på topp 20.

Takk for at du holder oss oppdatert @blaahval, det settes stor pris på :slight_smile:

Når det gjelder Targovax er vi nå verdt ca 390 mill. Endring siste tolv måneder ifølge Netfonds -58.43% og interessen virker å være ikke-eksisterende. Håper for aksjonærenes skyld at 2019 blir et bedre år hvor man får bevist potensialet i teknologien ytterligere. Om jeg skal “mimre” tilbake på 2019 syntes jeg Targovax har levert mye bra, særlig på TG. Oncos har fortsatt “få” pasienter, så der vil grunnlaget bli en god del større utover i 2019.

Bare hyggelig det @Cinvest. Selv om Targovax legger ut oppdatert liste ukentlig på sin side som alle kan følge, syns jeg det er veldig greit å kunne tracke bevegelsene fra uke til uke og ha en historikk å se tilbake på. Det jo bare mangle at jeg ikke kan dele det med dere som har interesse av det. Topp 50 hadde dog vært mer av interesse til tider, men det får evt andre som har tilgang til dele når de føler for det.

Når det gjelder investeringen min, har jeg egentlig bare slått meg helt til ro med at det svinger og ting vil ta lang tid. Jeg kjøpte meg inn første gang når vi var oppe i 28, og har siden den gang snittet ned en del i tillegg til å prøve å trade noe uten å ha tjent mye på det. Jeg håper selvfølgelig ikke vi skal falle ned mot 6kr,men utelukker dessverre ikke at det kan skje med den interessen som er i dag. Jeg var så heldig å få plukke litt på 6.88 når vi var der sist, og kommer definitivt til å ha snøret ute om flere muligheter byr seg fremover.

Ellers vil jeg bare takke deg og alle dere andre som bidrar og deler av deres kunnskap og gravearbeid. Måtte det være gull vi har funnet, og en og annen kur mot kreften :ok_hand::slight_smile:

Kilde:stocktalk.no

Vi er nok mange som har kjøpt høyt og som har muligheter til å snitte kraftig ned. Selv var jeg med på oppgangen fra ca 11 til 33, og hele veien ned 22-24kr der jeg solgte mesteparten. Deretter har jeg kjøpt/solgt litt fra og til. Sist jeg kjøpte var på 15,80, så veien opp føltes lang nå akkurat nå, men hadde jeg trodd at det ikke var sjanse for at vi skulle opp igjen, hadde jeg solgt. Investeringen har nok blitt enda mer langsiktig enn det jeg så for meg. Har lyst til å kjøpe mer, men sitter eksponert i et par andre selskaper, og føler at jeg vil ha endel midler tilgjengelig i det makrobildet vi ser nå.

Ser forøvrig at Meyerløkka har kjøpt en stor pott igjen. Lurer på når/om de eventuelt skal selge denne igjen?

Regner ikke med så mye mer nytt i år, men håper virkelig vi får mye å juble for i 2019!

Targovax published efficacy data using TransCure’s full human immune system hu-mouse models.

http://www.transcurebioservices.com/news/transcure-bioservices-involved-in-targovaxs-results/

6 januar 2019, i San Franciscos Kina fokus @ JPM Week vil være “Fokus på Kina, globalt samarbeid, tidlig involvering, presisjon docking” som tema, ikke bare vist på 150 + preklinisk og klinisk to hoved mulig Globale innovative produkter for samarbeid i det kinesiske markedet kan også tilby tilpassede prosjektdockingstjenester for deltakende kinesiske selskaper.

Kina Focus er sponset av den amerikanske Park Medical Health (MyBioGate.com) og hostet av Kina og USA Center for Biomedical Innovation (CUBIO), Imelda fellesskap organisert for å fokusere på Kina med en “12:59” -prosjektet som den viktigste formen for butt butt-serien forum.

https://www.mybiogate.com/article/220

Targovax ble ikke med på festen i dag. Må vel vente til neste melding før det skjer noe. Enorm oppside, det er det ingen tvil om.

Targo har mange baller de spiller på i motsetning til alle de andre bio selskapene på børsen. Jeg tar nok heller et lodd etter de har hentet mer penger. Dette har ledelsen bekreftet de trenger å hente - spørsmålet er når. Jeg tipper h2 2019 muligens