Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Takk for at du holder oss oppdatert @blaahval, det settes stor pris på :slight_smile:

Når det gjelder Targovax er vi nå verdt ca 390 mill. Endring siste tolv måneder ifølge Netfonds -58.43% og interessen virker å være ikke-eksisterende. Håper for aksjonærenes skyld at 2019 blir et bedre år hvor man får bevist potensialet i teknologien ytterligere. Om jeg skal “mimre” tilbake på 2019 syntes jeg Targovax har levert mye bra, særlig på TG. Oncos har fortsatt “få” pasienter, så der vil grunnlaget bli en god del større utover i 2019.

3 Likes

Bare hyggelig det @Cinvest. Selv om Targovax legger ut oppdatert liste ukentlig på sin side som alle kan følge, syns jeg det er veldig greit å kunne tracke bevegelsene fra uke til uke og ha en historikk å se tilbake på. Det jo bare mangle at jeg ikke kan dele det med dere som har interesse av det. Topp 50 hadde dog vært mer av interesse til tider, men det får evt andre som har tilgang til dele når de føler for det.

Når det gjelder investeringen min, har jeg egentlig bare slått meg helt til ro med at det svinger og ting vil ta lang tid. Jeg kjøpte meg inn første gang når vi var oppe i 28, og har siden den gang snittet ned en del i tillegg til å prøve å trade noe uten å ha tjent mye på det. Jeg håper selvfølgelig ikke vi skal falle ned mot 6kr,men utelukker dessverre ikke at det kan skje med den interessen som er i dag. Jeg var så heldig å få plukke litt på 6.88 når vi var der sist, og kommer definitivt til å ha snøret ute om flere muligheter byr seg fremover.

Ellers vil jeg bare takke deg og alle dere andre som bidrar og deler av deres kunnskap og gravearbeid. Måtte det være gull vi har funnet, og en og annen kur mot kreften :ok_hand::slight_smile:

3 Likes


Kilde:stocktalk.no

4 Likes

Vi er nok mange som har kjøpt høyt og som har muligheter til å snitte kraftig ned. Selv var jeg med på oppgangen fra ca 11 til 33, og hele veien ned 22-24kr der jeg solgte mesteparten. Deretter har jeg kjøpt/solgt litt fra og til. Sist jeg kjøpte var på 15,80, så veien opp føltes lang nå akkurat nå, men hadde jeg trodd at det ikke var sjanse for at vi skulle opp igjen, hadde jeg solgt. Investeringen har nok blitt enda mer langsiktig enn det jeg så for meg. Har lyst til å kjøpe mer, men sitter eksponert i et par andre selskaper, og føler at jeg vil ha endel midler tilgjengelig i det makrobildet vi ser nå.

Ser forøvrig at Meyerløkka har kjøpt en stor pott igjen. Lurer på når/om de eventuelt skal selge denne igjen?

Regner ikke med så mye mer nytt i år, men håper virkelig vi får mye å juble for i 2019!

3 Likes

Targovax published efficacy data using TransCure’s full human immune system hu-mouse models.

http://www.transcurebioservices.com/news/transcure-bioservices-involved-in-targovaxs-results/

4 Likes

6 januar 2019, i San Franciscos Kina fokus @ JPM Week vil være “Fokus på Kina, globalt samarbeid, tidlig involvering, presisjon docking” som tema, ikke bare vist på 150 + preklinisk og klinisk to hoved mulig Globale innovative produkter for samarbeid i det kinesiske markedet kan også tilby tilpassede prosjektdockingstjenester for deltakende kinesiske selskaper.

Kina Focus er sponset av den amerikanske Park Medical Health (MyBioGate.com) og hostet av Kina og USA Center for Biomedical Innovation (CUBIO), Imelda fellesskap organisert for å fokusere på Kina med en “12:59” -prosjektet som den viktigste formen for butt butt-serien forum.

https://www.mybiogate.com/article/220

1 Like

Targovax ble ikke med på festen i dag. Må vel vente til neste melding før det skjer noe. Enorm oppside, det er det ingen tvil om.

1 Like

Targo har mange baller de spiller på i motsetning til alle de andre bio selskapene på børsen. Jeg tar nok heller et lodd etter de har hentet mer penger. Dette har ledelsen bekreftet de trenger å hente - spørsmålet er når. Jeg tipper h2 2019 muligens

https://www.redeye.se/company/targovax

Sikter du til noe spesielt?

Last Update Posted : December 21, 2018

Nei.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Cinvest (97 likes)
  1. @blaahval (58 likes)
  1. @BioMed (43 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Krieghoff (42 likes)

  2. @Bob_le_Plast (39 likes)

  3. @Inkognito666 (36 likes)

  4. @larsmkn (32 likes)

  5. @Aksjesnila (21 likes)

  6. @Investor (17 likes)

  7. @tusekakk (14 likes)

Gratulerer!

1 Like

Er nysgjerrig på dagens oppgang. Noen som har en forklaring? Var det en endring i clinicaltrials som jeg ikke fikk med meg?

holder vel å sjekke volum tenker jeg

Kjøpt min første lytte post på 1k, må vente på litt ledig kapital før en kan øke. Men nå ser eg den hvertfall hver dag :wink:

1 Like

Er det forventning om nyhet her som gir oppgang? Noen som vet mer enn andre?

Det er vel brukt rundt 600 000 NOK på de 70K aksjene som har byttet hender :stuck_out_tongue_winking_eye:

Småtteri av volum, men kanskje det tyder på at noe av salgs-viljen er forsvunnet?

1 Like

Personlig mener jeg at selskapet aldri burde vert her ned i utgangspunktet. Men om man ser volumet så er det jo ingen grunn til sprette champagne enda.

Godt mulig at flere har tatt tap i desember av skattemessige årsaker og nå vil inn igjen. Vi rykker stadig nærmere avklaring på tgo1, data fra TG02 og oppdatering på oncos fronten. Så å være inne med en posisjon kan være en gode ide. Høy risk kan gi høy reward.

I desember er det ett selskap som har valgt å kjøpe seg opp i selskapet og er nå rett under topp 20 lista. Disse fortsetter å kjøpe

1 Like