Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Fingers crossed #:rocket::rocket::rocket:

Har en følelse av at de som laster opp TRVX under 9kr kan gjøre det skarpt i 1H19 :blush: Har ikke fulgt mitt eget råd enda, så da slår det helt garantert til…

1 Like

Jeg har som kjent fulgt TRVX siden før IPO uten at det er noe kvalitetsstempel på noen måte :stuck_out_tongue:

At TRVX fikk såpass mye juling pga folfirinox studien skulle aldri ha skjedd om man tok innover seg data og resultater. Dette har også blitt grundig forklart på konferanse med KOL. At det vises interesse for TG01 understreker dette. HEr vil jeg tro at vi før en avklaring i nærmeste fremtid. Altså innen 1Q19.

Videre så kommer det data fra TG02 om ikke så lenge.

Når det gjelder ONCOS så er det mye spennende på gang. Blandt annet nye produkter. Om man tror at 1 CR ut av 6 pasienter som tidligere er behandlet med CPI skyldes ONCOS så er det påtide å ta sine posisjoner. Man skal nå endre på doseringen for å se om denne kan gi økt effekt.

Rosinen i bollen er at den ene pasienten som fikk CR var tidligere behandlet med Keytruda. Da Keytruda ikke hadde effekt så var i utgangspunktet livet slutt. En runde med Oncos fikset biffen og personen fikk CR!!! Om man ser hvor viktig Keytruda er blitt for MERCK så skjønner man at om ONCOS kan gjennskape og forsterke denne virkningen så TRVX kjøpt opp før du klarer å stava ONCOS :stuck_out_tongue:

4 Likes

Det kommer news her etter hvert, men “problemet” med disse er at i motsetning til NANO og ASH har man ikke en nøyaktig dato. Tradere elsker konkrete datoer. Laste opp i forkant og selge ved news eller like før. slikt er det mye av i norsk biotech tror jeg på godt og vondt.

1 Like

Må si meg veldig enig i det du sier. I tillegg forventer jeg noe fra studien i kombinasjon med AstraZeneca. Fra KOL vet vi at 7 pasienter var inne i studien. Del 1 av studien er fullført(Safety). AstraZeneca har ut ifra hva jeg har funnet, kun lisensiert inn et virus, men har ikke et eget.

“The open-label trial has already completed enrolment and the safety evaluation for the first cohort of patients.” https://www.drugdevelopment-technology.com/news/ludwig-cancer-research-cri-start-phase-ii-trial-cancer/

Pengene begynner å minke, men de hadde 173 millioner sist Q, de har vell brukt +/- 30 millioner hvert kvartal så gir en pekepinn. Dermed lider de ikke en nød dette året, spesielt ikke om TG01 studien blir kjørt og kostnadene tas av tredjeparter.

H1:

  • TG02 i pasienter med Tumor slik at man kan måle på tumorrespons. Dette manglet i TG01, slik at dette blir en viktig studie å få data fra.
  • Potensielt samarbeids-studie på TG01. Indikasjon foreløpig uvisst?
  • oppdaterte data i Melanoma refractory. Som du sier, velger man å tro at det var ONCOS som gjorde at pasienten igjen responderte, og klarer Targovax å vise dette igjen må dagens kurs være et “steal”, selv med få pasienter.
  • TG01, ender mOS i dette kvartalet?
4 Likes

03/01-2019 07:00:13: (TRVX) Targovax ASA issues options to employees

giphy

1 Like

Vurderer du å gripe etter kniven?:wink:

1 Like

TG01 ein kommer definitivt på sporet igjen. Det store spørsmålet blir jo hvilken type avtale som inngås. Svaret på dette tenker jeg at vi får iløpet av kort tid

Nok en dag i pluss. Går bare oppover i 2019 :wink:

2 Likes

Jo lengre resultatene på TG01 har sunket inn, og med den informasjonen vi nå har med Folfirinox mtp seleksjon av pasienter og bivirkninger, samt at DFS i kohort 2 ikke er veldig mye dårligere enn nettop Folfirinox: jo mer postiv har jeg også blitt. Median Overall survival i kohort 2 er også still counting! At noen utenfor har kontaktet selskapet og å ønsker bruke TG01 i studier er det et bra kvalitetsstempel på noen som har sett «noe» i produktet fra kvalifiserte personer. Håper de lander dette og kjører på med TG01 igjen. Anbefaler alle å se CMD med DR Palmer som er blant de ledende innen PC.

Edit :
Her er forøvrig det jeg referer til :
" Median disease free survival (DFS) 16.1 vs. 13.1 months reported in the ESPAC4 trial for gemcitabine alone ( from time to surgery)

  • First cohort 13.9 months
  • Second cohort 19.5 month"

Doseregimet i kohort to vet vi ble endret, noe som er veldig interessant tatt i betraktning at man så bedre resultater, og bortimot ingen bivirkninger. " Dosing regimen improved and TG01 is well tolerated "

Og hva med mOS?
33.4 vs. 27.6 months reported in the ESPAC4 trial for gemcitabine alone (from time of surgery)

  • First cohort: 33.1 months
  • Second cohort: not yet reached

https://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/Presentations/default.aspx

3 Likes

Her er forøvrig CMD lenken. Dr. Palmer er på fra 08.40-9.20, "08:40 – 09:20:.
“Resected pancreatic cancer: overview and TG01 full data, Prof. Daniel Palmer”

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97451270

Og PPT lenken https://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_presentations/2018/12/1810-CMD-master-deck-v8.pdf

1 Like

Kult å se Targovax nevnt i en Nature Biotechnology artikkel om onkolytiske virus! https://twitter.com/robertcoffin3/status/1081185492421496833?s=19

8 Likes

Sånn litt på siden, er det mulig å søke selskaper om bruk av f.eks oncos102 og få dette servert sammen med tilhørende stoffer ved f.eks radium? Så lenge kreftformen er en av de som har gj.ført safety?

Efter nytåret er aborum også kommet på det anbefalede TekInvestor; flere kender mig muligvis fra Hegnar Online (Krieghoff mfl.), hvor jeg som aktionær har skrevet på #trvx tickeren siden 2016. Jeg ser frem til også at deltage med indlæg om selskabet i dette miljø,

Jeg vil starte med at dele min optimisme omkring fortsættelsen af arbejdet på TG-01, hvor det er min opfattelse (som også nævnes af andre skribenter), at det kliniske miljø anerkender resultaterne og potentialet. Jeg er af den opfattelse, at realiteterne omkring FFN snart rammer markedet, hvor TG-01 vil blive anerkendt som en vigtig kandidat til at løfte SoC på pancreas.

Det er positivt at markedet har løftet aktien med ca. 18% alene på baggrund af 3 handelsdage i 2019, endda med stærk volumen i dagens handen, der langt overstiger gennemsnittet for de seneste 30 dage.

15 Likes

Velkommen hit aborum med din entusiasme og dine jordbærtærter. :slight_smile: Jeg deler ditt syn når det gjelder TG-plattformen og tror på nyheter rundt mulig samarbeid med andre her i inneværende halvår. Og Oncos, der er det flere spennende samarbeidsprosjekter i gang allerede så dette kan bli riktig så bra.

2 Likes

Så denne ble oppdatert 21.12.2018. Litt usikker på hva endringen var i farten, men skal ta en nærmere titt når jeg får tid.

Edit, kan se ut som følgende er endringen :
Study Status and Contacts/Locations
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02963831?A=1&B=12&C=merged#StudyPageTop

Targovax: Engineered oncolytic virus armed w immune-stimulating transgenes for patients w solid tumors. Ph 1 and Ph 1/2 trials ongoing with multiple data readouts in 2018 and 2019. CMO developed Yervoy at BMS.

3 Likes

CHINA FOCUS @ JPM WEEK

https://events.mybiogate.com/jpmweek/wp-content/uploads/2019/01/190104-电子会刊-0202.pdf

3 Likes

San Francisco, CA, United States, January 7 – January 10, 2019

Company Participants at Solebury Trout Annual 1x1 Management Access Event

Erik Digman Wiklund

Torbjørn Furuseth

Øystein Soug

1 Like