Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

En liten juleferie har ført til at det ikke har blitt noen oppdatering fra meg her siden 17.des. Men lite som også har skjedd i denne perioden. Kanskje @Inkognito666 eller noen andre har en topp50 å by på når det har gått 2 dager :blush:

4 Likes

Koselig med stigning, men eg har nå kjøpt alt for lite aksjer til slike bevegelser;)

Kjøpt litt i dag. Mest på magefølelse.

Jeg ser 100 dg MA på ca. 9,44 og 50 dg MA på ca. 8,12 (som vi nu er brudt gennem). Et hurtigt check af MACD og RSI med standard værdier viser en tydelig vending af det (tidligere) negative sentiment. Med tanke på den forestående opdatering på TG-01 og øvrige pipeline af meldinger, der forventes i Q1, 2019 (sammenholdt med det tekniske billede), er det overvejende sandsynligt, at modstandsniveauet omkring 10,00 - 10,50 skal testes igen.

Der er oprigtigt god grund til at se frem til de kommende meldinger fra selskabet og min forventning er, at markedet vil positionere sig tydeligt forud for selskabets opdatering på TG-01. Ledelsen er talstærkt repræsenteret til konferencen 7. - 9. januar og selskabet møder interessenterne med anerkendelse fra det kliniske miljø jfr. KOL og CMD. Studierne har bragt selskabet i den situation, at andre end det kliniske miljø viser interesse; BP søger de bedste onkolytiske vira og TRVX har så langt leveret stærke resultater (endda i 1. cohort, der statistisk set altid forbedres i 2. cohort), der klart overgår Viralytics (solgt til en relativ kurs i TRVX på ca. 80,00 på et langt tidligere tidspunkt).

Jeg kan ikke vurdere, om stigningen i 2019 så vidt er baseret på tilbagekøb af skattespekulerede salgsordrer, eller om realiteterne er ved at manifestere sig for den gruppe af aktionærer, der accepterede de manipulerende resultater fra FFNs uden yderligere reflektion. Jeg kan dog vurdere, at en melding om fortsat støtte/sponsorat fra det kliniske miljø bør løfte markedets forventninger til denne del af porteføljen betydeligt.

Sidst gik aktien fra ca. 8,00 til 33,00 alene på TG-01 og der er aktuelt adgang til køb på ca. 8,65.

8 Likes

Top Companies in the Global Gene Therapy For Ovarian Cancer Market: Takara Bio, VBL Therapeutics, CELSION, Targovax and others.

https://thespacenews.com/12038/gene-therapy-for-ovarian-cancer-market-insights-and-global-briefing-report-2019/

1 Like

«Pipeline av meldinger»
:rocket:

DELTAGENDE SELSKAP:

Alligator Bioscience

BioInvent International

Cantargia

Immunicum

Isofol Medical

Medivir

Oncopeptides

Spago Nanomedical

Sprint Bioscience

Targovax

https://www.redeye.se/events#/event/581938

Immuno-Oncology 360° Speakers

Erik Digman Wiklund

Chief Business Officer

Targovax

https://theconferenceforum.org/conferences/immuno-oncology-360/2019-speaking-faculty/erik-digman-wiklund/

1 Like

Aksjen vaker rundt 8,5. Tanker om videre oppgang i nærmest fremtid? Har et snitt på 10 jeg gjerne vil losse. Kjedelig med mye kapital bundet opp når mye annet spennende beveger seg i markedet.

Ser ut som den faller litt hver dag. I o m det ikke er ventet noe spennende i nærmeste fremtid er jeg redd for den siger sakte men sikkert nedover. Har troen på aksjen, men først om et par måneder. Det er nå min mening. Håper andre kan komme med litt input.

https://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/Presentations/default.aspx

Ny presentasjon ute idag.

6 Likes

Jeg ser på denne presentasjonen med Magnus Jaderberg innimellom når jeg tviler eller lurer litt på selskapet.

Jeg har postet den her før, men jeg mener at den ikke kan sees for ofte :innocent:

3 Likes

Rart at TG-plattformen så og si er priset til kr 0 når de kan vise til såpass sterke data.
Starter TG mot BSK-kreft opp igjen i fase 3, så tror jeg Targovax kan stå foran en massiv reprising.

1 Like

Prising på biotech i Norge er i det store og hele er litt tilfeldig, for å si det mildt :sweat_smile:

2 Likes

“TTT” Ting Tar Tid

Dagens topp 20:

1 Like

For øvrig en gammel artikkel om Thorendal, håper han har like god teft i Targovax som med Algeta :money_mouth_face:

4 Likes

Det første jeg tenkte på når jeg såg at han begynte å akkumulere aksjer :grinning:

1 Like

Kanskje på tide å ta noen fler lodd her nå. Ser ut som salgspresset har avtatt. Man må selvsagt ha en dose flaks i forhold til kjøp og melding. Skulle TG «stå opp fra det døde» bør vel en dobling være innen rekkevidde.

Nedsiden bør i hvert fall være meget begrenset.

1 Like

Skulle de i tillegg melde om 1 CR til i oncos melanoma, cohort 1, da snakker vi :rocket:

2 Likes