Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3662ab1798>

Immuno-Oncology 360° Speakers

Erik Digman Wiklund

Chief Business Officer

Targovax

https://theconferenceforum.org/conferences/immuno-oncology-360/2019-speaking-faculty/erik-digman-wiklund/

Aksjen vaker rundt 8,5. Tanker om videre oppgang i nærmest fremtid? Har et snitt på 10 jeg gjerne vil losse. Kjedelig med mye kapital bundet opp når mye annet spennende beveger seg i markedet.

Ser ut som den faller litt hver dag. I o m det ikke er ventet noe spennende i nærmeste fremtid er jeg redd for den siger sakte men sikkert nedover. Har troen på aksjen, men først om et par måneder. Det er nå min mening. Håper andre kan komme med litt input.

https://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/Presentations/default.aspx

Ny presentasjon ute idag.

Jeg ser på denne presentasjonen med Magnus Jaderberg innimellom når jeg tviler eller lurer litt på selskapet.

Jeg har postet den her før, men jeg mener at den ikke kan sees for ofte :innocent:

Rart at TG-plattformen så og si er priset til kr 0 når de kan vise til såpass sterke data.
Starter TG mot BSK-kreft opp igjen i fase 3, så tror jeg Targovax kan stå foran en massiv reprising.

Prising på biotech i Norge er i det store og hele er litt tilfeldig, for å si det mildt :sweat_smile:

“TTT” Ting Tar Tid

Dagens topp 20:

For øvrig en gammel artikkel om Thorendal, håper han har like god teft i Targovax som med Algeta :money_mouth_face:

Det første jeg tenkte på når jeg såg at han begynte å akkumulere aksjer :grinning:

Kanskje på tide å ta noen fler lodd her nå. Ser ut som salgspresset har avtatt. Man må selvsagt ha en dose flaks i forhold til kjøp og melding. Skulle TG «stå opp fra det døde» bør vel en dobling være innen rekkevidde.

Nedsiden bør i hvert fall være meget begrenset.

Skulle de i tillegg melde om 1 CR til i oncos melanoma, cohort 1, da snakker vi :rocket:

Da snakker vi virkelig. Jeg er litt usikker på om de økte doseringen på de siste pasientene i kohort 1, ettersom de måtte endre protokollen og få den godkjent først. Om vi klarer 1 CR til i kohort 1 er det knall!

Kohort 2 med økt antall doseringer blir ihvertfall meget spennende!

Da har jeg gjort min borgerplikt. Kjøpt 7534 stk til.

Ved å se på sist presentasjon, ser vi at resultatene til TG01 også er veldig gode og ser ut til å bli enda bedre mtp mOS. Ikke voldsomt mange pasienter, men et antall på 32 . Pasientgrunnlaget er sammenlignbart med ESPAC 4, mtp R0/R1 seleksjon.
Syntes det har vært veldig stille rundt Folfirinox etter resultatene kom i Juni.

Litt usikker på hvilken indikasjon Targovax eventuelt velger å kjøre videre med sammen med en tredjepart. En mindre gruppe Pancreas pasienter kan være aktuelt.

Venter i mellomtiden spent på TG02, og det har vært minimum 3 pasienter i studien i over ett år.

Håper de har klart å opprettholde en grei rekrutteringshastighet her slik at vi får data fra flere enn de tre.

Mener cohort 1 har samme dosering. Får vi noen PR og eller SD i de siste 6, vil nok det også være bra!

Noen som har tanker vedr. når vi kan starte å vente på nye meldinger? :slight_smile:

Føler det er litt vanskelig å svare på. Vi venter mye som er guidet dette halvåret, men kommer veldig an på rekrutteringshastigheten som selskapet har opprettholdt. i tillegg tippet Jaderberg en videre avklaring om ca 3-6 mnd på aktørene som kontaktet Targovax og viste interesse for å kjøre igang et samarbeid.
Syntes det til tider har tatt litt tid med å rekruttere nok pasienter i pågående studier, men time will show :slight_smile:

Husker godt når Targovax gikk fra rundt 11 NOK til i overkant av 30. Håper noen av de nyhetene vi får fremover, kan bidra til å løfte kursen en god del og skape økt oppmerksomhet og interesse for selskapet igjen.

Jaja. Får bare fortsette med å være tålmodig.
Ser frem til det starter å tikke inn børsmeldinger fra TRVX igjen.