Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Grabba til meg noen hundre flere i dag faktisk, som en forsiktig optimisme for 2019. :slight_smile:

TRVX:GODKJENT PATENT FOR RAS-VAKSINE FRA EU-PATENTKONTOR

	07:31
	Oslo (TDN Direkt): Targovax har fått godkjent selskapets patentsøknad for RAS-vaksine i Europa.

Det fremkommer av en melding fra selskapet torsdag.

Patenten inkluderer RAS-spesifikke T-celler og vaksinene TG01 og TG01 for behandling av kreft i kombinasjon med kjemoterapi, ifølge meldingen.

-Vi er fornøyd med å ha fått patent fra det europeiske patentkontoret, dette styrker vår immaterielle portefølje ytterligere. Onkologimarkedet ekspanderer evigvarende, med forventet størst vekst de kommende årene, sier med-gründer og rådgiver av Targovax Jon Amund Eriksen.

Mutasjoner i RAS-gener er en drivende årsak til kreftutvikling. Ved å indusere en anti-mutant-RAS immunrespons, har TG01 og TG02 potensiale til å forsinke sykdomsprogresjon og øke overlevelse, ifølge meldingen.

2 Likes

Har vært 100% inne(ikke alle frie midler, men har ingen andre aksjer i dag) i Targo siden 7,14. Gleder meg til å se hvordan 2019 blir :slight_smile: God start

4 Likes

Targo - mitt første aksjekjøp. Kjøpte inn på «toppen» i November/Desember og snitter 9,9… Hadde fulgt aksjen i 1,5 år i forkant. Traff jo på ingen måte på inngangen, men håper utgangen blir bra! :smiley::rocket:

4 Likes

Dårlig inngang på 9.9 ja… heh…søtt :face_with_thermometer:

Men men er ikke så plaget av det. Sitter selvfølgelig long så om ting går vår vei skal den visst langt opp nok for oss begge og værre

Har selv et snitt på 15, og det bekymrer meg ikke; for snart tar vi igjen Nano :rofl::clown_face::sheep:

3 Likes

12 i snitt her. Står noe bedre til, men 2018 var et vondt år. :>

Pfff… snitt på 9, 12 eller 15. Hva er det for noe? Vi gutta med baller ligger på nærmere 20! :woozy_face:

5 Likes

250.000 i realisert tap. Inne igjen med snitt rundt 9 og håper å vinne tilbake det tapte og forhåpentligvis mer. For en reise dette har vært hittil. Hadde jeg visst det jeg vet nå om Biotek så hadde jeg solgt alt etter den fullstendig vanvittige oppgangen(meldingen om 68% overlevelse TG01) i februar 2017.

6 Likes

100.000 i realisert tap. Inne igjen med snitt 7.80. Lets go!!

3 Likes

Ok uke for oss Targovaxere👍 Jeg kjøpte mine første aksjer i Targovax for litt over 2 år siden. Kjøpte billig, kjøpte dyrt. Har heldigvis hatt mulighet til å fylle på litt på veien ned til 7-tallet! Fått pyntet på snittet. Men om snittet er 7 eller 12, eller høyere, har nok ikke så mye å si hvis det går veien. Jeg er for øyeblikket veldig fornøyd med at jeg sitter på en god bunke aksjer! Det hadde ikke jeg hatt hvis kursen hadde ligget jevnt på 20-tallet! En melding om TG01 partner, så er vi fort der. Lykke til👍

2 Likes

21/01-2019 07:00:10: (TRVX) Targovax is invited to present at upcoming investor conferences

2 Likes

Dagens topp 20:
(NB, denne listen tar ikke med seg bevegelser etter patentmeldingen kom)

9 Likes

https://www.redeye.se/live/fight-cancer-seminar-22-jan

3 Likes

Var presentasjonen i dag noe skuffende?

`

På hvilken måte? Hva var det som skuffet? (Jeg har ikke sett den selv).

Synes ikke det. Begrenset hva man kan si på kort tid.

Nei ,jeg bare spør