Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3f89353ed0>

TRVX må vel sies å være en veldig spennende aksje.
Jeg har stor tro på selskapet men en elendig historik.
Samtlige av mine fremstøt har påført meg tap og det er jo logisk når en betrakter trenden.

Jeg klarte selvfølgelig også å få med siste emisjon og deretter investering i stor skala for å senke snittet.

Det ble tap og konsekvensen er å forsøke å holde seg borte til neste emisjon er i boks.

Men det er saftige greier dersom det klinker til , noe som godt kan skje.

Lykke til

0 Likes

Nytt event for Targovax

Immuno-Oncology 360°

from February 6, 2019 to February 8, 2019

Crowne Plaza Times Square, New York City, NY, USA

2 Likes

Kan si det slik at Targovax’s mann Erik Digman Wiklund, stiller i godt lag. Sjekk
https://theconferenceforum.org/conferences/immuno-oncology-360/2019-speaking-faculty/

0 Likes

17/01-2019 07:00:06: (TRVX) Targovax granted European Patent for mutant-RAS neoantigen platform lead products

3 Likes

Good news, først styrking av patentet, så kan de inngå en partneravtale om videre kliniske tester.

1 Like

Hyggelig start da. Men skal vi følge tesen, om at alt jeg tar i blir til gråstein, så er vel i rødt innen dagen er omme. :fearful::sweat_smile:

0 Likes

Usedvanlig god timing med tanke på skriveriene for 2 dager siden :smile: :chart_with_upwards_trend:

0 Likes

Vanligvis er slike patent-meldinger fort opp og ned igjen. vi får se denne gangen.

0 Likes

Men en gang må vi jo begynne å klatre. Vi må over 100% opp bare for å komme tilbake til emi-kurs.

0 Likes

Er på klatreturen nå, dette blir bra😀

0 Likes

Ser ut til at du har dine ord i behold Alex. Kjapt tilbake til kjente omgivelser.

0 Likes

I vert fall litt omsetning nå, i går eller tirsdag kunne jeg vel doblet omsetningen ved å pante tomgodset mitt og handlet for det :sweat_smile:
Spennende å følge med Targovax nå, selv om jeg ikke fikk solgt aksjer med fin gevinst i et annet selskap og kjøpt her (enda), men det kan jo skje framover.
Følger spesielt med Trvx nå i tillegg til egen investering, da denne kursen virker å være helt irrasjonelt kjørt ikke bare i grøfta, men under torva.
Ser ikke hvorfor denne ikke skal opp mot 20 kr og over, med litt drahjelp fra positive meldinger fra selskapet.

1 Like

Jeg venter tålmodig.

1 Like

Grabba til meg noen hundre flere i dag faktisk, som en forsiktig optimisme for 2019. :slight_smile:

0 Likes

TRVX:GODKJENT PATENT FOR RAS-VAKSINE FRA EU-PATENTKONTOR

07:31
	Oslo (TDN Direkt): Targovax har fått godkjent selskapets patentsøknad for RAS-vaksine i Europa.

Det fremkommer av en melding fra selskapet torsdag.

Patenten inkluderer RAS-spesifikke T-celler og vaksinene TG01 og TG01 for behandling av kreft i kombinasjon med kjemoterapi, ifølge meldingen.

-Vi er fornøyd med å ha fått patent fra det europeiske patentkontoret, dette styrker vår immaterielle portefølje ytterligere. Onkologimarkedet ekspanderer evigvarende, med forventet størst vekst de kommende årene, sier med-gründer og rådgiver av Targovax Jon Amund Eriksen.

Mutasjoner i RAS-gener er en drivende årsak til kreftutvikling. Ved å indusere en anti-mutant-RAS immunrespons, har TG01 og TG02 potensiale til å forsinke sykdomsprogresjon og øke overlevelse, ifølge meldingen.

2 Likes

Har vært 100% inne(ikke alle frie midler, men har ingen andre aksjer i dag) i Targo siden 7,14. Gleder meg til å se hvordan 2019 blir :slight_smile: God start

4 Likes

Targo - mitt første aksjekjøp. Kjøpte inn på «toppen» i November/Desember og snitter 9,9… Hadde fulgt aksjen i 1,5 år i forkant. Traff jo på ingen måte på inngangen, men håper utgangen blir bra! :smiley::rocket:

4 Likes

Dårlig inngang på 9.9 ja… heh…søtt :face_with_thermometer:

Men men er ikke så plaget av det. Sitter selvfølgelig long så om ting går vår vei skal den visst langt opp nok for oss begge og værre

0 Likes

Har selv et snitt på 15, og det bekymrer meg ikke; for snart tar vi igjen Nano :rofl::clown_face::sheep:

3 Likes

12 i snitt her. Står noe bedre til, men 2018 var et vondt år. :>

0 Likes