Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Absolutt ikke, les kommentarer på HO😀

Link?

Hva skjer? Elendig presentasjon? Leser på Hegnar om snakk om kjøp av TG/Oncos - på 100kr per aksje. Hva betyr det i praksis? Er ny og uerfaren - får man som aksjonær en evt utbetaling og beholder aksjene, eller blir de «tvangs solgt» til en gitt pris? Skjønner ingenting av dette selskapet om dagen…

ALDRI tro på noe du leser på Hegnar Online. Aldri.

edit: I hvert fall ikke noe som har med kursmål å gjøre.

7 Likes

Slapp helt av. :slight_smile:
Får de like bra/mer data på ONCOS plattformen som meldes utover i 2019, vil det sikkert skje noe… dette basert på konkurrentene og deres deals… TG blir nok ikke solgt, men forsket på videre i andre studier betalt av andre… smarteste du kan gjøre, er å ligge unna i 6 mnd før du sjekker kursen igjen. :slight_smile:

1 Like

Ny Radium :cowboy_hat_face:.

Einarsson snakker litt om patentet i begynnelsen:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-71

1 Like

Ny stilling utlyst. Denne gangen research assistant i Finland.

https://www.targovax.com/about/Careers/default.aspx

Fase I / II

I den nylig avsluttede fase I / II kliniske studien TG01-01 i resected pankreaskreft med TG01 behandling i kombinasjon med det kjemoterapeutiske middelet gemcitabin, ble immunrespons sett hos 94% (30/32) av pasientene. Medianoverlevelsen var 33,4 måneder i den første kohorten på 19 pasienter, og median overlevelse av den andre kohorten på 13 er ikke nått. Den median sykdomsfri overlevelse var 13,9 måneder i den første kohorten og 19,5 måneder i den andre kohorten, sammenlignet gunstig med historiske kontroller av pasienter behandlet med gemcitabin alene.

1 Like

ONCOS-102 trial in mesothelioma

https://www.mesotheliomahelpnow.com/blog/clinical-trial-recruiting-30-more-pleural-mesothelioma-patients/?utm_source=twitter&utm_medium=websocial&utm_term=MESO-GT-1118&utm_content=MESO-GT-1118-M-TargovaxTrialASBT&utm_campaign=MESO-GT-1118&src=twitter_websocial_MESO-GT-1118_MESO-GT-1118_MESO-GT-1118-M-TargovaxTrialASBT_matchtype_network_querystring

3 Likes

Presentasjonen fra Redeye ute på YouTube, får først sett denne nå :slight_smile:

Edit. «Closed» kohort 1 med totalt 9 pasienter i Melanoma var nytt for meg. Data fra tre nye pasienter etterhvert da.

3 Likes

Dessverre lite karisma og fremføringsevene! Godt at produktet er fantastisk👌

1 Like

Kommer ingen vei med karisma og sjarm, det er kliniske resulateter som teller.

3 Likes

Nå er vel disse presentasjonene i realiteten forsøk på å selge inn firmaet og skaffe investorer. Da trenger man noen som kan inspirere og engasjere for å få med nye aksjonærer og øke sannsynligheten for høyere kurser. Noe som er en fordel for både firmaet og frustrerte aksjonærer med tanke på å få inn penger.

1 Like

Der er næppe nogen seriøse investorer, der baserer sin indgang i et biotekselskab på baggrund af 8 minutters powerpoint og en middelmådig paneldebat. Dette er ren repræsentation, hvilket selvsagt dog ikke giver selskabet carte blanche til at tage let på sagen.

Erik gjorde en udmærket figur, men havde ønsket en skarp formulering på TG-01 vs. FFN.

1 Like

Wiklund er meget kunnskapsrik og gjør som regel en god figur når han får snakke på Norsk.
Targo burde sendt over Jaderberg, som gjorde en meget god firgur sist han var på Redeye.

1 Like

Mange skryter av Jaderberg, men jeg har bare sett et par småsnutter med han, men han gir et solid inntrykk.
Det at en mann som har vært med å utvikle CPI, og har stor tro på Targovax, det er faktisk hovedårsaken til at jeg har aksjer her. I tillegg til supepre TG data!:wink:

1 Like

Ja, jeg også fulgte Jaderberg inn i Targo, han er Messi eller Ronaldo innenfor dette feltet :smiley:

1 Like

Glad for at Nano har Salah, Mane og Firmino da, Ronaldo og Messi er utdatert :rofl:
Sorry, måtte bare :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Haha :joy:

Når sant skal sies så har jeg null peling på fortball, jeg følger med fra semifinalene i VM og ut over, men ble veldig skuffa sist når Zidane skalla ned handerre andre spilleren.

Tillykke med finalepladsen i håndbold VM. Og på forhånd tillykke med 2. pladsen :slight_smile: