Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3f7eda2748>

Fase I / II

I den nylig avsluttede fase I / II kliniske studien TG01-01 i resected pankreaskreft med TG01 behandling i kombinasjon med det kjemoterapeutiske middelet gemcitabin, ble immunrespons sett hos 94% (30/32) av pasientene. Medianoverlevelsen var 33,4 måneder i den første kohorten på 19 pasienter, og median overlevelse av den andre kohorten på 13 er ikke nått. Den median sykdomsfri overlevelse var 13,9 måneder i den første kohorten og 19,5 måneder i den andre kohorten, sammenlignet gunstig med historiske kontroller av pasienter behandlet med gemcitabin alene.

1 Like

ONCOS-102 trial in mesothelioma

https://www.mesotheliomahelpnow.com/blog/clinical-trial-recruiting-30-more-pleural-mesothelioma-patients/?utm_source=twitter&utm_medium=websocial&utm_term=MESO-GT-1118&utm_content=MESO-GT-1118-M-TargovaxTrialASBT&utm_campaign=MESO-GT-1118&src=twitter_websocial_MESO-GT-1118_MESO-GT-1118_MESO-GT-1118-M-TargovaxTrialASBT_matchtype_network_querystring

3 Likes

Presentasjonen fra Redeye ute på YouTube, får først sett denne nå :slight_smile:

Edit. «Closed» kohort 1 med totalt 9 pasienter i Melanoma var nytt for meg. Data fra tre nye pasienter etterhvert da.

3 Likes

Dessverre lite karisma og fremføringsevene! Godt at produktet er fantastisk👌

1 Like

Kommer ingen vei med karisma og sjarm, det er kliniske resulateter som teller.

3 Likes

Nå er vel disse presentasjonene i realiteten forsøk på å selge inn firmaet og skaffe investorer. Da trenger man noen som kan inspirere og engasjere for å få med nye aksjonærer og øke sannsynligheten for høyere kurser. Noe som er en fordel for både firmaet og frustrerte aksjonærer med tanke på å få inn penger.

1 Like

Der er næppe nogen seriøse investorer, der baserer sin indgang i et biotekselskab på baggrund af 8 minutters powerpoint og en middelmådig paneldebat. Dette er ren repræsentation, hvilket selvsagt dog ikke giver selskabet carte blanche til at tage let på sagen.

Erik gjorde en udmærket figur, men havde ønsket en skarp formulering på TG-01 vs. FFN.

1 Like

Wiklund er meget kunnskapsrik og gjør som regel en god figur når han får snakke på Norsk.
Targo burde sendt over Jaderberg, som gjorde en meget god firgur sist han var på Redeye.

1 Like

Mange skryter av Jaderberg, men jeg har bare sett et par småsnutter med han, men han gir et solid inntrykk.
Det at en mann som har vært med å utvikle CPI, og har stor tro på Targovax, det er faktisk hovedårsaken til at jeg har aksjer her. I tillegg til supepre TG data!:wink:

1 Like

Ja, jeg også fulgte Jaderberg inn i Targo, han er Messi eller Ronaldo innenfor dette feltet :smiley:

1 Like

Glad for at Nano har Salah, Mane og Firmino da, Ronaldo og Messi er utdatert :rofl:
Sorry, måtte bare :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Haha :joy:

Når sant skal sies så har jeg null peling på fortball, jeg følger med fra semifinalene i VM og ut over, men ble veldig skuffa sist når Zidane skalla ned handerre andre spilleren.

0 Likes

Tillykke med finalepladsen i håndbold VM. Og på forhånd tillykke med 2. pladsen :slight_smile:

0 Likes

Vi får se om et drøyt døgn.
Både Norge og Danmark har gjort det bra, men nå er det på tide at Norge trør til her😊.

0 Likes

Skuffa?!!! Det var jo ren skjær klasse. Gikk ut med et smell mot en av tidenes verste rasshøl på fotballbanen :wink:

Jaderberg oser jo kompetanse. Fyren har en kraftig nerdvibbe som gjør at man skjønner at dette ikke er bullshit :slight_smile:

1 Like

Vi får anta at Jaderberg har ENDA bedre og viktigere ting å foreta seg denne dagen. Som f.eks å sikre samarbeid på TG, følge opp pågående studier og samarbeidende med AZ, CRI, Sotio osv. Jaderberg er en fantastisk ressurs og som flere her er inne på, en viktig del av at jeg har puttet penger i selskapet.

1 Like

Hehe :smiley:
Ja, klasse var det, men jeg ville jo helst at han skulle være med å vinne da.
Han burde jo ikke bli en Eric Cantona heller da :sweat_smile:

0 Likes

Enig Cinvest, Jaderberg er klasse, og snart kan vi få noe annet å snakke om her :slight_smile:

0 Likes

http://kreftlex.no/Bukspyttkjertelkreft/ProsedyreFolder/BEHANDLING/Cellegift/Bukspyttkjertel_folfirinox?lg=ks&containsFaq=False&CancerType=Bukspyttkjertel

Litt info om Folfirinox og mulige bivirkninger.

Denne er også litt interessant
http://www.ascopost.com/News/59601

Fra videoen nevner han at Folfirinox bør være et nytt alternativ for RPC pasienter med " good performing status"

"Grade 3 or 4 adverse events occurred in 75.9% of the FOLFIRINOX group vs 52.9% of the gemcitabine group. "

1 Like

TG har tilnærmet 0 bivirkninger. Og man kan tenkes at det vil være åpent rom for en mindre pasientgruppe som har dårligere " performance status".

Derfor var det ekstra interessant å høre videoen jeg lenket til ovenfor, og det tyder vell på som mange har vært inne på at Folfirinox har selektert etter pasienter som nettopp har " good performing status"

Ta et eksempel på en pasient med dårlig Performance status her :

" Patients who have a worse PS and limited functional capacity tend to have more difficulty tolerating rigorous cancer treatments. These patients have less favorable outcomes than more fit patients with better PS, regardless of the treatments given."

https://jamanetwork.com/journals/jamaoncology/fullarticle/2432463

2 Likes