Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f1afbd181f8>

Det er ikke tvil om at Folfirinox er ett skudd for baugen for Targovax, men at det her er helt mulig at de kan leve parallelt.

Fant forresten denne igjen nå…
https://www.thepharmaletter.com/article/strength-of-folfirinox-data-spells-the-end-for-targovax-program

Når DFS er tilnærmet lik, så blir det vel spørsmål om kost… hva vil TG koste?

https://www.ajmc.com/journals/supplement/2019/managed-care-considerations-pancreatic-cancer/managing-the-economic-impact--of-advanced-pancreatic-cancer

De kan tilsynelatende leve parallelt. Prof Palmer sa at folfirinox er anvendbart i en «large minority»(30-40%?) av pasientene. Men hvordan kan TG testes videre i bukspytt nå som folfirinox sannsynligvis skal bruke år på å brøyte seg inn som offisiell standard of care. Har selskapet orientert rundt dette spørsmålet i de siste månedene?

Her er det nok større selskaper enn Targovax som kommer inn i bildet og kjører løpet. Jeg tror på en partneravtale i løpet av første halvår.

Litt sent, men her er dagens topp 20.

2 Likes

top 20 fortsætter med at øge … bra!

1 Like

Skjer ikke så mye mer spennende på top50 heller

1 Like

Et nytt spennende område i kreftbehandling er immuno onkologi som bruker kroppens eget immunsystem til å bekjempe kreftceller. I motsetning til tradisjonelle metoder som kirurgi, stråling, kjemoterapi og oppvarming, er disse behandlingene ofte enklere og har langt færre alvorlige bivirkninger. Og viktigst, pasientene føler seg bedre og lever lenger immuno onkologi . IO er en ny spennende form for kreftbehandling.

:eye::urn::eye:
Trvx :lips:

2 Likes

Kanskje postet allerede. Ting på gang :ok_hand:t2:http://www.miljodirektoratet.no/no/Horinger/GMO/Klinisk-utproving-av-GMO-legemiddel-ONCOS-102-201813116/

4 Likes

Kjempespennende! Da kan det se ut til at det blir norske pasienter i studien såfremt dette godkjennes( noe jeg ikke ser noen grunn til at ikke skal gjøre). Jeg tipper dette er tenkt å bli et nytt senter i kohort 2(edit, og det kan man omtrent lese seg til i lenken), og ikke en separat studie. Andre som har noen tanker?

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Cinvest (62 likes)
  1. @blaahval (62 likes)
  1. @TRVX-investor (51 likes)

Resten av topp 10:

1. @aborum (23 likes)

2. @Krieghoff (22 likes)

3. @Larsmkn (17 likes)

4. @Aksjesnila (16 likes)

5. @ge-ge (15 likes)

6. @NickIsMyNick (13 likes)

7. @Inkognito666 (13 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Stille og rolig på dagens oppdaterte topp20:

2 Likes

Så fort vi nærmer oss 10kr så sleger ved Meyerløkka igjen sikkert

1 Like

Kender du da agendaen bag Meyerløkka?

nei det kan jeg ikke si, litt på spissen blir det selvsagt litt for konspiratorisk, men at de har tradet, og trader Targovax er det ikke så mye tvil om. Det er jo bare å se på listene blaahval har lagt ut.

1 Like

Jeg er i dialog med mindst én af aktørerne bag Meyerløkka SA og kan en vis sikkerhed sige, at deres position afventer markant højere kursniveauer … på linie med vi andre. Det er ikke min opfattelse, at Meyerløkka SA skal ses som en risiko i TRVX for nærværende.

Det er jo en strategi at tage en position og hjælpe med støtteopkøb (hvilket øger eksponeringen … og for nogen medfører dette en betydelig overeksponering), når ens position korrigerer. Dette kan medføre, at man nødvendigvis må reducere efter en kursopgang for at sikre ledig kapital i det tilfælde, at aktien tester tidligere støtteniveauer.

Nogen tager en position i et selskab ved en fejltagelse og bliver mere langsigtet, end hvad oprindeligt var tiltænkt. En stærk melding på TG-01 er vel forude og markedet afventer tydeligvis selskabets udtalelser på denne situation - med rette.

Skulle TG-01 mod al forventning blive parkeret endegyldigt, vil kursen med stor sandsynlighed fortsætte sin udvikling på baggrund af ONCOS alene (læs: ingen mærkbar reaktion i markedet), mens bare det mindste fra ledelsen, der kan pege i retning af et videre kliniske samarbejde, medføre et væsentligt kursløft.

Med andre ord, R/R scenariet her på 8,60 synes svært positivt og jeg fortsætter med at akkumulere.

Av nysgjerrighet - figurerer noen av topp 20 på forumet her?

Jeg ligger top 15.

1 Like

Nå er du vel litt beskjeden…

Bare innrøm det, det er du som er Danske Bank A/S!

1 Like

Jeg forstår ikke den vinkel; godt nogen er underholdt :slight_smile: