Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er du blitt hekta på biotek? :laughing::+1:
Skulle kanskje hatt noen lodd her også.

Vært hekta på Biotek lenge jeg @Oilimp :slight_smile:

Har vært skeptisk til TRVX lenge og ikke satt meg MYE inn i dette slik jeg har med Nano så innvesteringen blir jo deretter (inne med ca. 100k). Skal ikke sitte lenge med denne, tenker slik som @babyrage her - blir med på oppturen mot news :wink:

1 Like

Jag er ikke helt øverbevist av Targovax ennå, vi er i toppen av bear flagget, og snur det imorgen ser det ut som vi ska fortsette nedover. Forhåpentlig kan vi åpne sterkt. Men jag har flyttet opp mitt SL så maksimalt tap er 2%.

Men jag synes vi har en god oppside kvar att spille på, og om vi klarer bryta opp tror jag vi får se 30 kr meget snart.

2 Likes

Det kommer jo snart news så forventer litt posisjonering i forkant av dette. Må bare huske på å sikre gevinst i tide :smile:

1 Like

Hva er det jag leser, har Nocturne kommit over till den mørke siden? Ta gevinst innen 500%? Ikke verst! :wink:

3 Likes

Det som støtter mitt bull case mot hvertfall 50kr er att etter topp fikk vi en -40% rekyl ned mot fib 0.5. Rundt 0.5 - 0.382 pleier man ofte se mange nya interesserte aksje eiere som er villige till å ride mot toppen. Føles mange tekniske signaler sier vi ska opp høyere. Selv tar jag gevinst rundt 30, og återkommer visst vi tar ny ATH.

2 Likes

Hehe, to tanker på en gang @babyrage :slight_smile: Har en mer langsiktig posisjon i Nano og tenker kortsiktig / spec i APCL / TRVX nå. Har vært inn og ut av Fun ila. sist uke, men nå er det disse tre som gjelder!

2 Likes

Targovax pipeline i fint driv :slight_smile:
https://globenewswire.com/news-release/2017/05/10/981572/0/en/Targovax-recruits-first-patient-into-first-ONCOS-102-Checkpoint-inhibitor-melanoma-study.html

4 Likes

Hehe, ja. Ser ut som børsen åpner på over 6 %! :wink:

1 Like

Hoho, snakk om flakse-treff å komme inn før den meldingen 'a! :slight_smile:

1 Like

Jag prøver ikke være girig, jag tar gevinst på 12% og takker for kaffen. Jag tror det finnes mer oppside idag/uken, men spiller safe idag.

2 Likes

Du må vel snart selge du @Nocturne :wink: jeg sitter iallefall en stund til uavhenging av hvor mange % den stiger.

Forutsatt fortsatt gode meldinger fra selskapet så tror jeg definitivt at dette kan bli en av børsvinnerne i 2017 med en dobling av dagens kursleie. På Hegnar Forum hersker det naturligvis en rekke langt mer vidløftige kursmål her, men rent realistisk og ut fra verdsetting av annen pharma ut fra forskning/potensiale så mener jeg vi skal dit.

Regner med at Asco konferansen 2-6 juni i Chicago og Capital Markets day London/Oslo 8 juni vil kunne gi ytterligere triggere her. Nå skal vi ut fra teknisk analyse opp og teste motstand ved 30,50 (ca), Investtech har i dag høyere motstandsnivå på over 32 kr, men det stemmer ikke med mine charts.

Regner med to dager oppgang og en dag med nedgang i en kort syklus ca. før vi når dit ut fra tidligere mønster. Dag med nedgang kan gi god kjøpsanledning slik jeg ser det, men jeg sitter “long” i denne aksjen og har ikke planer om å selge på disse kurser.

Skal ha minst 10% :slight_smile: Men ja, selger nok rundt 28. Tipper ned i morgen / korreksjon så går nok ut ila. dagen selv om jeg egentlig vil sitte til 16.05.

11% siden ny inngang i går, følger ikke @babyrage derfor du tjener mer penger enn meg :grinning:

Hva? Skjønte ikke den. Du har 11% vinst? Meget flott :slight_smile:

1 Like

har vel kostpris på 10,2 tror jeg. sitter iallefall til 15.6 tror jeg

Ut fra det tekniske (og fundamentale triggere) så kan jeg ikke se annet enn at vi i løpet av kort tid skal opp å teste (og muligens bryte etter noen forsøk) tidligere motstand rundt 30,50 (i følge Investtech i dag over 32 kr).

Lite vits å hoppe av toget nå som kjøpssignalet som ble utløst ved sluttkurs over 24,90 ble utløst, signalet indikerer kurs opp mot nevnte motstand.

Dette er en typisk sell on news-melding i gjennomsnitt over mange biotech-aksjer. Kan godt hende du treffer her.

1 Like

Du selger, jeg sitter litt til, kan gå bra eller mindre bra.
Jeg vil ha mer :wink:

1 Like