Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Targovax er lavt priset ingen tvil om det, men betydelig høyere risk.

Derfor jeg har et 5sifret antall Nano, og solgte minr Trvx på 16-ish.
Men nå har jeg ikke den samme kunnskapen om Targovax som om Nano, ellers ville jeg nok satset nærmere 7-sifret her.
Får håpe Nano tar av først, så får jeg investere i Targovax :money_mouth_face::+1:
I mellomtiden så får jeg lese meg grundig opp på de :+1:

1 Like

Når er potensielt neste NANO melding/nyhet?

Nogen mener Q4 rapporten omkring antallet af åbne behandlingscentre, andre mener ASH ultimo 2019. Jeg er til info også aktionær i NANO, men kun med 1/10 vs. TRVX og er trådt ind i NANO igen efter udgang akkurat ved ASH 2018.

Kan jo være anyday det, men mest sannsynlig blir ASH 2019 den store triggeren.

Anyday for hva da? … Følger ikke nano såååå tett…

Det jeg prøver å komme frem til er at ledelsen i TRVX nærmest har bekreftet en knall melding på TG01 som snart skal meldes… Mens neste store trigger for Nano er ASH i desember 2019?

4 Likes

Jeg købte 2000 stk kl. 16.14.50 mvh. Grader

3 Likes

Stille før stormen i dag? Om selskapet skal forholde seg til tidligere uttalelser; bør melding om tg/oncos komme til og med mars måned? Eller kan vi forvente noe før utgangen av februar? Må si det er en tolmodighetsprøve å vente på varslede meldinger…

1 Like

Lenge siden det har kommet noe fundamentalt nytt av betydning nå ja. Ligger an til at det kan komme mye spennende fremover når den «forløsende» meldingen først kommer. Vi får håpe den er av postiv art. Satt på fra 11 kr til godt over 30 for to år siden sist når TG kohort 1 kom, håper for selskapets og aksjonærenes skyld at det er gode fundamentale nyheter som tar oss godt opp fra nåværende nivå.

1 Like

Forvent H1, håp mars. :slight_smile:

Se på det slik: For hver dag som går, øker sannsynligheten for tette meldinger… og om disse er gode, så vil det føre til en rask vekst. :wink:

2 Likes

Tydelig noen som åpenlyst er på handlersiden i dag med post.

1 Like

Ser bra ut :slight_smile:

Alt er relativt…:wink:

Ja, men er lenge siden så store enkeltposter har vært åpne i denne aksjen som omsetter for veldig lite for tiden…

Sitter med samme følelse for Targovax nå som ved Funcom da den var på 0,9-1,1kr. Da kjøpte jeg ikke Funcom, og jeg vil ikke gjøre samme feil igjen :slight_smile: + at caset har et viktig halvår/år foran seg, blir spennende.

1 Like

Nå smeller det potensielt straks. :slight_smile: 8.5 next…

2 Likes

Stærk købsmulighed på 8,00 tidligere; fortsat stærk købsmulighed mod 10,00 og dernæst 15,00. Ved endegyldigt brud gennem 10,00 er trenden 15,00.

Jeg har ikke pejling på de aktuelle MA niveauer (muligt anden skribent kan pitche ind her) og det bliver interessant at se, om der er momentum til at gå gennem specielt MA 200 denne gang.

1 Like

‘‘Den stygge andungen’’ har vind i seilene i dag!:slight_smile:

Bang…