Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

ingen selgere før 9kr ser det ut som. Lenge siden det har vært slik…

Med så lav market cap, så skal det ikke mye til for å flytte kursen flere 100%…

Nettopp… hva tror du skjer når TG meldingen kommer. :wink: Hvis nordea har sluttet å selge så ser det eksplosivt ut…

Hva fanden skjer 7,5% opp??

Hehe… 39K @9

Arrester meg om jeg tar feil: men de som nå handler - må vel vite noe vi dødelige ikke vet? Hvorfor i all verden skulle det ellers eksplodere slik nå?

Har du sett volumet?

Ikke rare greiene… men men. Likevel spesielt med på et tidspunkt 10% oppgang. Jo mer jeg følger og leser om denne aksjen, jo mindre forstår jeg. Ikke mye logikk bak det som skjer…

Lukrativ dag på OSE med NANO og TRVX. Massivt i plus … stærke sager, men der er langt op. Ved melding på TG da er det direkte på 15,00.

Problemet med Targovax er tynt tallmateriale. Klarer de å legge frem solide data innenfor en av sine indikasjoner, så er det duket for kursdobling.

1 Like

Alle har “tynt” tall materiale… 1 CR burde egentlig ha “rocka båten”, 2 hadde kantra båten! :sweat_smile:

Hva mener du med alle?

Og nei, 1 CR evner ikke til endre noe som helst. Men absolutt lovende.

1 Like

“Alle” disse bingotech yngelene.
Nei, tydeligvis evner det ikke det, men det skal ikke mange til før det endrer noe, men det vil alikevel være “tynnt tallmateriale”.

Men Targovax har det tynneste tallgrunnlaget, derfor er kursen der den er.

Håper dette endrer seg i løpet av året.

Ja, enig i det, tynneste av de tynne, men med en av de potensiellt tjukkeste oppsidene.
Det høres jo helt villt og usanssynlig ut, men får de til en RAS vaksine er oppsiden enorm, men de er nok kjøpt opp lenge før dette er reelt.

1 Like

Helt riktig, fantastisk oppside, kanskje den største av alle biotekene på OB. Men også størst risk, så det henger sammen…:wink:

1 Like

Ja, kanskje, jeg ser mulige konkurrenter som største trusselen.
Vill vel si at risken er ganske lik eller bedre enn i for eksempel Nano, gitt flere ben å stå på.

1 Like

En melding om et TG samarbeid hadde vært helt topp. Og ikke minst fortjent for mange, sikkert slitne, aksjonærer.

I Nano er jo risken minimal.

1 Like

Jeg mente risken i forhold til konkurrenter.