Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Risken er der til den er borte. Hadde det vært bortimot null risk i NANO hadde kursen vært noen etasjer høyere. Det samme gjelder PCIB, TRVX og alle andre. Men de to førstnevnte har kommet lenger på veien mot derisking enn TRVX, det er det ingen tvil om. Så prises de noen ganger høyere enn TRVX også foreløpig.

Landet 11,5k @ 8,70 :smiley:

1 Like

Og i PHO er risikoen enda mindre da de har lansert… -15% idag… Risiko er det overalt og spesielt i biotek. Alternativer til f.eks betalutin/behandling av NHL samt cysview kan komme…

Virker til at denne ikke må passere MA 200.

Er et stykke opp til 200-dagers. Jeg ser den på 10.38 i mitt chart. Stengte over 50-dager på 8.19. Det er da en start.

1 Like

Dagens omsætning er væsentligt over gennemsnittet og de sidste par dages handel har vist en øget interesse (fra mit perspektiv). Bliver ganske interessant at se den næste opdatering af aktionærlisten; Meyerløkka SA sidder ifølge signal fortsat roligt.

2 Likes

Godt å se store kjøpsposter over 8 kr igjen :slight_smile:

Jeg hadde det travelt, kjøpte for 8,70 når den lå på 8,50, men ordren gikk gjennom raskt da :sweat_smile:

:eyes:
:nose:
:tongue:

kjøpte mere idag

1 Like

Ingen grund til at sige mere … jeg har leget lidt med en købspost og det er med garanti en algoritme, der er i gang med at akkumulere; føles svært betryggende når man ser algoritmerne tager større risiko.

3 Likes

Denne er til deg @aborum Takk!!! :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Jeg supplerede på 8,30 … stærk eftermiddag; aktien lukker 2,9% oppe på en generelt rød handelsdag og præsterer endnu engang en volumen langt over gennemsnittet.

2 Likes

Du må nå ha vilt mye aksjer :slight_smile:

Øker på selv dersom den dupper til 8,00

8,30 eller 8,00 er jo en detalje i det lange perspektiv, med mindre man handler virkelig store ordrer; det skifter lidt om jeg er aktiv eller passiv køber, men ofte kan det være et godt signal til markedet, hvis man lægger sig med passive støtteordrer (men ordren er i markedet og kan naturligvis blive handlet og jeg tager gerne en handel med rabat).

Det store spørgsmål er vel nærmere, om de seneste dages handel giver anledning til at flere og flere beslutter sig for at tage plads … frem for at vente på en korrektion der muligvis udebliver. Aktien er gået i plus to dage i træk på relativ stærk volumen og efter en længere periode med distribution omkring 8,00, er det efter min erfaring sandsynligt at dette underbygger trenden.

Man behøver iøvrigt ikke være et geni for at kende til meldingen fra Norsk Bulls denne aften:

Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 22.02.2019, 6 days ago, when the stock price was 8.0000. Since then TRVX.OL has risen by +6.88%.

Jeg har akkumuleret over en længere periode, så det begynder naturligvis at blive et større antal.

5 Likes

This is what it is all about,

I fall det har kommet noen nye til i det siste :smiley:

1 Like

Med hans bakgrunn, virker det litt uvirkelig at han jobber for lille Targovax. Som om Ronaldo skulle spilt for Rosenborg… :crazy_face:

Eller som om Solskjær skulle være trener for Molde :sweat_smile:

Han (Magnus) kommer til å ta oss ut av bedriftsfotballen, og kanskje vinner vi Adeccoligaen ett år :stuck_out_tongue_winking_eye:

Game on …

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @aborum (103 likes)
  1. @Whatsthat (98 likes)
  1. @BioMed (80 likes)

Resten av topp 10:

1. @Cinvest (64 likes)

2. @blaahval (48 likes)

3. @Ramsess (43 likes)

4. @Krieghoff (33 likes)

5. @sjog (21 likes)

6. @InVivo (16 likes)

7. @Oilimp (11 likes)

Gratulerer!