Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det har jeg forstått for lenge siden, men det overrasker meg at markedet lar den ligge så i fred hvis det er store forventinger om overbevisende data.

Det er jo dine ord… Jeg tror ikke markedet har store forventninger.

HealthCap ejer ca. 24,5% af selskabet og forholder sig roligt til den kliniske udvikling; jeg vælger at satse mere på HealthCap end stemningen på tilfældige foraer. Ja, aktien er nede og runde 8,00 igen hvorefter distributionen fortsætter … og så vender den og kører op en periode … og sådan vil det være indtil vi er nærmere en melding.

Mens vi venter kan man selvsagt bruge tiden produktivt på andre sager som fx at passe sit arbejde; jeg har god tid til at vente og akkumulerer løbende.

HealthCap er jo pot committed, så de kommer nok aldri til å selge likevel.

Jeg bare påpeker at markedet ikke har spesielle forventninger til Targovax, men at investorer er avventende til selskapet legger mer fakta(les data) på bordet.

Men klart, hvis Targovax legger frem gode data fra et av disse studiene, og da fra tilstrekkelig mange nok pasienter, så kan kursen gjøre et kraftig hopp!

Men sånn det ser ut nå er Targovax et altfor spekulativt bet til at investorer tørr å gå inn med større beløp. Men dette kan fort snu…

Jeg tenkte ikke så mye på tilfeldige forum, men jeg synes det er merkelig at ikke flere kjøper på disse nivåene.

Hadde vært bar om de klarte å legge frem data fra 30-40 pax i løpet av 2019.

Problemet her er nok markedsføring. Tror svært få vet om TRVX og færre har satt seg inn i caset. Vi som skriver her inne er nok allerede tungt inne og vil dermed ikke påvirke kursen i stor grad

Nei, problemet er for lite data. Hjelper ikke med markedsføring hvis man ikke har solide data å vise til.

Når det gjelder forskning så vet man ikke alltid hvor lang tid ting tar.
Problemet er de som ikke forstår dette :rofl:

1 Like

“Problemet” er at de har 2 megaspennende plattform som ser ut til å fungere! Spesielt TG plattformen og langsiktige overlevende. ONCOS er bevist, men trenger mer data (og det får de snart) for evnt salg… :slight_smile:

Hvordan de løser veien videre i form av partnere/salg og prioriteringer blir kritisk for hva de potensielt sitter med om 2-3 år… inngang på disse nivåer kan vise seg å bli meget gunnstig…

Regner mer du ser selvmotsigelsen her…:wink:

1 Like

Mener nå fortsatt data tilgengelig samt fremtidsutsikter bør kunne forsvare kurs høyt over dagens.

Hvilke data er du sikter til da?

Hvis du leser artikkelen Inwentor la inn her, så ser du hva som kreves når det kommer til N, ikke småtterier.
Targovax har et syltynt datasett å vise til på nåværende tidspunkt, så at kursen ligger der den ligger er fullt ut forståelig.

‘’ In the second trial, which included 21 patients, T-VEC was combined with pembrolizumab (Keytruda®). The oncolytic virus induced the infiltration of immune cells known as T cells into tumors that had low levels of these cells prior to treatment, the researchers found.

The study suggests that the viral therapy can change the local microenvironment to make an immunologically “cold” tumor—that is, a tumor lacking T cells—into an inflamed, or “hot,” tumor, noted John B.A.G. Haanen, Ph.D., of the Netherlands Cancer Institute in a commentary accompanying the study results.

“The injection [of T-VEC] is like lighting a match—it’s the spark that starts a fire,” said Antoni Ribas, M.D., Ph.D., of the UCLA Jonsson Comprehensive Cancer Center, who led the trial. The therapy was generally well tolerated, he noted, and the most common side effects were fatigue, fever, and chills.

A phase 3 clinical trial involving 600 patients with melanoma who will receive T-VEC with or without pembrolizumab is under way to assess the combination therapy in a large, randomized study.’’

1 Like

Dagens prising er helt bananas… Derfor står vi sannsynligvis foran et massivt løft før TG01 partner og Peritoneal data. :slight_smile:

Aksjekursen kan gå banans hvis det du nevner slår til ja, men enn så lenge så er dette bare forhåpninger.

Har du kun forhåpninger om TG01 avtale?

Seriøst…
Har ikke du, Whatsthat??
Oncos, har vi vel også et kanske større HÅP, men…

Har forhåpninger om begge deler.

Men enn så lenge er dette bare et håp, et håp som tross alt er priset til 400 millioner kroner.

Det blir litt mye helgardering … om de lykkes går kursen oppover og motsatt vei om de mislykkes.
Selv tok jeg et valg for flere år siden og har fortsatt tro på at Trvx lykkes en vakker dag.