Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f365f1a2a38>

Bra at amerikanerne øker skikkelig sist uke men vår tertespisende danske venn er vel fortsatt over dobbelt så stor :slight_smile:

… en top 50 liste ville da være optimalt som underlag til debatten … hint hint :slight_smile:

469.815 stk så langt … ikke langt op til 500.000 :slight_smile:

Det heter jo at man skal leve i nuet og akkurat nå er det ikke mange selgere…sjekk ordrebildet selv :slight_smile:

Dette er da en nydelig inngang, er vel bare å kjøpe og så poppe seg litt popcorn mens man venter på payday?

Ja, for meg er kjedsomhet den største fienden som investor :sweat_smile:

Hva er dette ?

Behov for tilpasset regulering av genteknologi i medisinsk behandling og
forebygging (GMO-legemidler og genterapier) oncos102

http://www.bioteknologiradet.no/filarkiv/2010/07/Regulering-av-GMO-legemidler-ferdig.pdf

Mener å huske at et genmodifisert virus skulle opp til godkjenning i ei eller anna nemd ila våren? Noen som husker når? Kan det tenkes at andre nyheter kommer samtidig med den eventuelt?

Lite trolig. Dessuten er det nyheter angående kliniske forsøk vi venter på, det er det eneste som kan løfte kursen videre.

Mandagens top 50 opdatering vil endnu engang vise, hvem der bevæger sig i markedet. Jeg har en idé om denne aktør, men vil vente med at dele yderligere tanker før der foreligger mere håndfast information (mandag).

Er det dog som forventet, ser jeg absolut ingen grund til bekymring. Ikke unormalt en aktør fejlagtigt tager plads i biotek og efterfølgende afventer mulighed for udgang (salg med tab). Det vigtigste er at 8,00 holder rent teknisk således at distributionen kan fortsætte og der bliver lagt afstand til yderligere kursfald.

Jeg la ut Top50 for en stund tilbake, Targovax (TRVX)

Når jeg så sier at en Amerikansk investor kom inn i slutten av januar og snart nærmer seg top20 så er det neppe så vanskelig å legge sammen hvem det er :stuck_out_tongue:

Og hvem er det da … ?

Ser jeg skrev investor… Jeg mener selvfølgelig konto. Hvem som er bak kontoen er ikke godt å si, men tvilsomt at eier hører hjemme i Norge.

Iforhold til POC så synes jeg dette som blir sagt i Radforsk podcasten er relevant for Targovax!

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-76

Da har jeg omsider hatt tid til å tygge på aksjonærlisten til TRVX. Alltid spennende å se om det noe som rører på seg utenfor topp 20 og topp 50 listene.

Kort oppsummert så har jeg muligens funnet ett aldri lite gullkorn. The Bank of New York er å finne på flere kontoer og om man slår sammen disse kontoene så er de oppe på en 17 plass med sine 322 000 aksjer. Nå er det jo ikke sikkert at det er samme eier bak disse kontoene. Det vil tiden vise. For oss som husker State Street og NANO så gir det jo litt positive vibber :wink:

På ca 6 mnd har The Bank of New York økt eksponeringen sin med 232% i selskapet.

Jeg kan supplere med at aktier der fx handles gennem danske Nykredit (bank) optræder under Bank of New York. Det kan således nemt være en aktør fra scandinavien, der samler til bunke.