Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

har du top 50?

Ja, hadde vert vanskelig å mene noe uten tilgang til top50 lista :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Kan den deles, eller blir de sinna borte på den andre aksjesia? :sweat_smile:

Bra at amerikanerne øker skikkelig sist uke men vår tertespisende danske venn er vel fortsatt over dobbelt så stor :slight_smile:

… en top 50 liste ville da være optimalt som underlag til debatten … hint hint :slight_smile:

469.815 stk så langt … ikke langt op til 500.000 :slight_smile:

6 Likes

Det heter jo at man skal leve i nuet og akkurat nå er det ikke mange selgere…sjekk ordrebildet selv :slight_smile:

Dette er da en nydelig inngang, er vel bare å kjøpe og så poppe seg litt popcorn mens man venter på payday?

1 Like

Ja, for meg er kjedsomhet den største fienden som investor :sweat_smile:

1 Like

Hva er dette ?

Behov for tilpasset regulering av genteknologi i medisinsk behandling og
forebygging (GMO-legemidler og genterapier) oncos102

http://www.bioteknologiradet.no/filarkiv/2010/07/Regulering-av-GMO-legemidler-ferdig.pdf

Mener å huske at et genmodifisert virus skulle opp til godkjenning i ei eller anna nemd ila våren? Noen som husker når? Kan det tenkes at andre nyheter kommer samtidig med den eventuelt?

Lite trolig. Dessuten er det nyheter angående kliniske forsøk vi venter på, det er det eneste som kan løfte kursen videre.

Mandagens top 50 opdatering vil endnu engang vise, hvem der bevæger sig i markedet. Jeg har en idé om denne aktør, men vil vente med at dele yderligere tanker før der foreligger mere håndfast information (mandag).

Er det dog som forventet, ser jeg absolut ingen grund til bekymring. Ikke unormalt en aktør fejlagtigt tager plads i biotek og efterfølgende afventer mulighed for udgang (salg med tab). Det vigtigste er at 8,00 holder rent teknisk således at distributionen kan fortsætte og der bliver lagt afstand til yderligere kursfald.

Jeg la ut Top50 for en stund tilbake, Targovax (TRVX)

Når jeg så sier at en Amerikansk investor kom inn i slutten av januar og snart nærmer seg top20 så er det neppe så vanskelig å legge sammen hvem det er :stuck_out_tongue:

2 Likes

Og hvem er det da … ?

1 Like

Ser jeg skrev investor… Jeg mener selvfølgelig konto. Hvem som er bak kontoen er ikke godt å si, men tvilsomt at eier hører hjemme i Norge.