Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

og her ligger vi … ingen vil gi 8,19 :stuck_out_tongue: hehe …

2 sperrer som vil fiske billigere ødelegger idag ! Ta de for #¤%& ut :smiley:

Analysen finner dere her, Edison - Targovax-Cohort-2-starts-in-ONCOS-102-melanoma-trial.pdf (543,2 KB)

7 Likes

Takk for update Merlin. Edison er flinke og skjønner faktisk hva trvx driver med… burde vs denne til Patrik ling hos DnB…

Ja, noen leker seg godt :stuck_out_tongue: fytti for noe svada…

Tilsvarer ca gjenværende volum til MEYERLØKKA AS.

Om han vil ut så signaliserer han det jo klart og tydelig

Om de (4personer bak meyerløkka) vil ut…

Hvem pokker var det som solgte sist fredag da? Får vel svar mandag…

Tror nok det der var noen som syns targovax startet og vise litt styrke … det ville de ikke ha noe av ! Er nevnt at bank of New York jobber seg opp mot topp 20 …

Frem til litt over kl15 var d kun 2 nedsalg(5-600 aksjer kl 09:00 og 1000 aksjer på 8,10) ellers var d kun kjøp hele dagen . 97 % kjøp og kun 3% solgt ned!

Kan jo håpe at det nærmer seg tomt for selgere på lave 8 !

Edit: tror heller ikke de postene på 30k var reelle jeg , men man vet aldri :stuck_out_tongue_winking_eye:
:blush::blush:

1 Like

Får satse på noen gode nyheter her snart, så det kan komme en velfortjent oppgang, gjerne på mye volum :slight_smile:

Hva er det Meyerløkka holder på med her? Inn og ut hele tiden…

Meyerløkka rævkjører aksjen… :wink:

Hadde vært en fordel med aksjonærer som ikke herjer med kursen slik meyerløkka gjør…

Har vi fått vår egen lille ASP i targo også? :roll_eyes:
Men spøk til side. Dersom det fremdeles er Meyerløkka som står for de store salgene nå, kan det umulig være mye de tjener på det. Nivået vi er på nå, er det samme nivået de har akkumulert på i den siste perioden. Det samme har vi jo sett ved tidligere anledninger også hvor de har solgt seg ned. Men noen kroner her og noen kroner der, blir med mye tålmodighet litt mer.

Jeg har mine aksjer dypt inne i skuffen, og der kommer de til å bli værende lenge sammen med en stor porsjon tålmodighet. Men selv om jeg er langsiktig inne, er det frustrerende å se hvor lett enkeltaktører kan styre kursen på denne måten.
For å se det positive i det; så lenge vi er på disse nivåer og ingenting av det fundamentale har endret seg, er det jo fremdeles en gylden mulighet til å få mer på lave nivåer om man har kapital til det.

Jeg prøver å sammelikne aksjonærlistene fra nå og august hvor kursen fremdeles var over 10kr. Den korte historien er at mange småsparere har kastet kortene sine, og antall mellomstore aksjonærer øker. Skal se om jeg kan sammefatte en liten oversikt på det når jeg får litt tid.

4 Likes

Kanskje de låner ut aksjen til shorting?

Det mener jeg bestemt vi kan afskrive som mulighed. Jeg skal ikke forsvare Meyerløkka AS, men baseret på deres tidligere handelshistorik finder jeg det ganske usandsynligt.

En anden ting er, hvem der ville shorte en aktie der ligger på all time low og har en lang række vigtige read outs i H1, 2019 samt pending melding om aftale® på TG-01.

1 Like

Jeg forsøger at få en udtalelse fra selskabet på følgende sætning i den seneste Edison analyse:

“Meanwhile, management made progress on its TG platform development strategy and is confident of securing a collaboration agreement for TG01 in pancreatic cancer, potentially as soon as this year”

Jeg vil endvidere understrege, at man må se på, hvad Øystein Soug siger på Q4 rapporten vs. hvad der formidles i analysen fra Edison. Uanset om selskabet bekoster (hele eller) dele af analysen er det min opfattelse, at Edison selv fører pennen og i dette tilfælde (omkring TG-01) vælger en formulering, der afviger fra dét vi kan høre fra Øystein på Q4 rapporten.

Dette står naturligvis for egen regning; jeg kan ikke gøre andet end reflektere over, hvad ledelsen melder og man må sige, at det er svært at få konkret information omkring TG-01 i disse tider …

2 Likes

Når det gjelder store salgsposter som ligger åpne, har det etter min mening kun en hensikt nemlig å presse kursen ned. Var det så om å gjøre å selge hadde volumet vært skjult. Blir som en trykk koker.

Rationalitet eller skitzofreni … man mangler ord for handelsbilledet.

Med tanke på hva Targovax allerede har vist av resultater og det fokuset på kreftforskning vi har i Norge er det vel sannsynlig at det blir private placement på neste runde i sommer/høst?

Isåfall blir det vel nærmere 15-20 enn 8-10 i kurs så fremt det ikke kommer stygge tall fra 3års studien eller annet.

Er det jeg satser på ihvertfall :slight_smile: Blir noen utepils med bekjente som også eier Targo i sommer om kursen når 15kr. Eneste som jeg ser som nogenlunde sannsynlig stopper for en slik oppgang er en eventuell global krise igjen. Om den uteblir og utsiktene på verdensbasis bedres litt skal vi nok se de store ha mer investeringsvilje i høyrisikoaksjer som Targo.

Tatt i betraktning hva som kommer av data fremover og M&A aktiviteten innen oncolytiske virus så skal man ikke utelukke det faktum at TRVX kan bli det første selskapet som forsvinner fra Oslo børs. Jeg holder en knapp på det, men sitter også til 2025.

1 Like