Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Nå skal det vel litt til at det er stygge tall ,når man ser på 2 års :slight_smile:

Og husk at de skal vel ikke ha inn mer enn 150 mill ca for videre drift i neste emisjon.

At ikke noen tar tak og rister av de som ligger og sperrer snart asså ! :stuck_out_tongue: irriterende …

Jeg har netop talt med Renate Birkeli fra TRVX IR efter dialog pr. e-mail denne morgen; der blev kvitteret med personlig opringning og (som altid) en behagelig samtale.

Den korte historie er, at selskabet har ikke har fanget den specifikke formulering fra Edison omkring tidspunkt for, hvornår en aftale på TG-01 forventes at blive meldt til markedet.

Selskabet bekræfter at guiding fortsat er en melding i løbet af H1, 2019.

Her er det bare at lægge 2 + 2 sammen og se tingene i det større perspektiv; selskabet vil formentligt fremvise 3 års OS på TG-01 til ASCO 2019 og en melding om videre klinisk samarbejde kan tænkes rent strategisk at blive meldt i forlængelse af dette (spekulativt).

ASCO ligger i perioden maj 31 - juni 4, 2019. Selskabet har for vane at melde til markedet i forkant om deltagelse samt preliminære informationer om poster(s)/præsentation(er) og på baggrund af denne historik kan man finde det plausibelt, at markedet vil få en melding om friske 3 års OS på TG-01.

8 Likes

Game ON :wink:

Hikk, hikk, hikk.

Oi der gikk sperrene :star_struck:

Hva skjer nå?

Noen relativt solide kjøpsposter på høyere pris siste minuttene er årsaken.

1 Like

For å si som Knut Bjørnsen ofte sa under skøyteløpene han kommenterte: “Hva skjer Jorsett”?

2 Likes

Flaks at jeg fikk plukket litt på 8,20 :blush:

1 Like

JAAAAAAAA kjøp nå.

viktigste er vel om folk klarer holde seg unna salgsknappen nå da !

detta er bare en sped start :wink: Men veldig godt og se !

Noe over 100k aksjer skiftet hender på noen få minutter der.

1 Like

Man kan håbe den lukker over (eller på) 9,00 så aktien kan etablere sig en krone højere; der er fortsat langt op til kurs 52,50.

2 Likes

Hva er livekursen?

9.20

Det lukter sluttkurs på 7.90… typisk

1 Like

Meyerløkka :gun:

1 Like

Nej, tipser dette er positionering og ikke trading. Ellers havde vi set langt større volumen omkring 9-tallet. Her bliver der samlet op i forventning om stærk melding på TG-01 efter afklaring med selskabet denne morgen.

Aktien gik fra 8,00 til ca. 33,00 tidligere - alene på TG-01. Aktien er nu teknisk klar til at forlade dette niveau.

2 Likes

Den eneste ordentlige utfordringen som Targovax står overfor i 2019 og fremover er altså, hvis jeg forstår deg riktig, en global krise, nedsmeltning, eller depresjon?

Denne typen tankegang mener jeg er fullstendig ukritisk og naiv.

Eller så har du missforstått og glemt neste setning i det jeg skrev :slight_smile: