Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Er det egentlig mange som eier Targo på forumet nå? Det har vært så stille med unntak av noen få.

Jeg har 10k

1 Like

Har en fin pott i TRVX, ja.

1 Like

Mål: topp 50 :wink:

1 Like

Vi skulle hatt en egen handels-plattform så vi kunne tatt over topp 10 sammen med resten av forumet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har også noe TRVX liggende på kistebunnen, der ligger de til raketten blir avfyrt :slight_smile:

3 Likes

Siste 100K som ble kjøpt blir nå lempet tilbake. Noen vil ha kontroll.

1 Like

25k. Fortsatt optimist.

1 Like

ca. 18k blodrøde aksjer. :cold_sweat:

Har en drøss liggende, men det er rimelig røde greier…

Så totalt er vi minst litt flere, sikkert mange flere med tanke på at så mange svarte så fort, enn jeg trodde med Targovax i posen. :slight_smile: Da blir det nok god stemning om vi ser lysere tider etterhvert.

1 Like

Litt mindre røde nå da :slight_smile: 9kr atm igjen

Ja da har tirsdag gått, bommet litt med spread og tid, men ser ut til at grafen stemte relativt bra :slight_smile:

1 Like

Jeg og 4 venner av meg har nesten 400K totalt … De er long og trades ikke !

(jeg er i bunnsjikte der ) :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Det skal en del til før euforien tar meg, for å si det sånn. Nå vi passerer 100% opp fra nå, skal jeg vudere å :grinning: litt igjen. Men optimist er jeg.

2 Likes

Er litt i samme båt :slight_smile: Men investerer litt friske midler nå og da så snittet senkes sakte men sikkert totalt sett.

1 Like

Drøye 5500 på snitt 18.90 her :wink:

1 Like

Definitivt en anden psykologi dagens handel end tidligere … glædeligt; her må man kende sin besøgstid og undgå at sælge unødigt. Det være uendeligt bittert at forsøge at spærre markedet og efterfølgende opleve at 60.000 aktier er gået ud af depotet, mens markedet er fortsat videre op …

1 Like

Ja enig, det jeg tenkte var at en ny aktør vil delta og litt reklame ved å være nr 1 på “dagens vinnere”-listene rundt om.

Aborum:) Fortsatt ikke meg som selger:)

1 Like