Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Når du skriver slikt så regner jeg med at du er blandt topp 10 @Bianchi?

Jeg har moderate 7k.

7,5k snitt 9,7 på meg nå - oppgangen kommer litt tidlig. Vil opp til 15-20k men har dessverre en del kapital bundet opp i andre objekt. Uansett småaksjonær i dette bildet. Vil berømme spesielt aborum for den innsatsen han gjør for å opplyse meg som “noob” innenfor pharma :slight_smile:

Går måneferden snart avgårde skal jeg få sendt en jordbærterte i retning Danmark :wink:

1 Like

Kan være følgende nyhet som er relevant for TG01 som gir bevegelser i dag, hvem vet.

https://endpts.com/celgenes-chemotherapy-abraxane-stumbles-in-pivotal-pancreatic-cancer-study/

“In the 866-patient apact study, Abraxane was tested in top of gemcitabine versus gemcitabine alone in pancreatic cancer patients following surgical resection. The combination did not induce a statistically significant improvement in disease-free survival — the main goal — as confirmed by independent radiological review, compared to gemcitabine alone. Overall survival, a secondary endpoint of the study, was improved, reaching nominal statistical significance, Celgene said, adding that detailed data will be presented at a future medical meeting”

6 Likes

Vil ikke denne økes betraktelig for TG01 cohort2 om mOS for 3års utlesning i mai fremdeles ikke blir møtt?

Nå skyter jeg litt fra hofta, men i pancreas er det vel en sammenheng mellom PFS og OS. Når pasienten kommer i progresjon er det vel kanskje 3-6 måneder igjen. Sånn sett kan umulig OS være så imponerende i studien jeg refererte, selv om den er signifikant all den tid PFS feilet.
Og samme logikk for TG01, er OS bra er trolig PFS ogs tilsvarende bra.
Men dagens mageplask for nevnte studie kan kanskje være noe som gjør at de som eventuelt snuser på TG01 blir mer positiv til å satse, en mulig konkurrent er jo parkert.

4 Likes

A Phase 1/2 Study to Investigate the Safety, Biologic and Anti-tumor Activity of ONCOS-102 in Combination With Durvalumab in Subjects With Advanced Peritoneal Malignancies

http://www.sarcomatrials.org/trial2.htm

For trvx sin del har de satset hard på dette med DFS…

Dr. Magnus Jäderberg, CMO of Targovax, said : “We have previously reported strong immune activation and signal of efficacy for TG01 in resected pancreatic cancer. The median DFS data now presented further strengthens our confidence that TG01 provides a clinically meaningful benefit for this patient population, especially when in the context of historical controls. The DFS benefit appears to be more pronounced in the second cohort, which indicates that the post-chemo vaccination schedule is an optimal dosing regimen that we should select in subsequent development. It is also worth noting that median overall survival has not yet been reached in the second patient cohort, and we will continue to track how these patients perform with great interest”.

“The main objectives of the trail are an assessment of safety and immune activation. The secondary objective is to assess efficacy (disease-free survival and overall survival) at two years. The Company has received consent to enable the reporting of overall survival for all patients in the trial.”

For ein deilig dag å komme hjem på.
Vært i begravelse for tidligere kollega, uten mobil, så kommer jeg hjem og ser dette, oh joy!

4 Likes

Norsk Bulls har BUY anbefaling på TRVX

2 Likes

Flere som ser en omvendt HS ? Target 11,34 :smiley::ok_hand:t4:

3 Likes

14/03-2019 07:00:11: (TRVX) Targovax grants Zelluna Immunotherapy an FTO license to intellectual property relating to mutant RAS T cell receptor technology

Underveldende beløp eller?

10 slike til takk. :wink: regner med at Zelluna fikk naborabatt. :slight_smile:

Det er gode nyheter. Kanskje aksjen kan få det løftet den fortjener.

Skal ikke være negativ. Awesome å se at et norsk biotek tjener penger, det trenger vi alle! :+1:

Ikke store beløpet, og slike avtaler er jo garantert baktunge, dvs mest penger sent i utviklingsløpet. Og siden Zelluna skal starte kliniske studier først i 2020 (slik jeg har forstått det) sier det seg selv at det er en god stund til man kan få noe penger av betydning for Targovax. Og økonomisk er vel Zelluna en mygg, selv i forhold til Targovax.

Det som er interessant er jo at dette er teknologi utviklet av samme mann som utviklet TG-teknologien, Gustav Gaudernack. Han sitter i styret til Zelluna.

Derfor regner jeg med at dette er en svært god match, og at noen har tenkt.

Jeg er også sikker på at Jonas Einarsson, som har vært styreformann i Targovax og kjenner til peptidevaksiner og TG svært godt kan forklare hva som kan være ideen bak samarbeidet . Oppfordrer interessert til å sende inn spørsmål til Radium Podcast så blir dette garantert grundig besvart og forklart.

10 Likes

Grei pris for en den første utlisensieringen dette. Sterke patenter er alltid et gode. Også viktig å huske på at dette ikke er det samarbeidet om videre uttesting av TG som vi har ventet på men mer en “spin-off” av teknologien selv om det ikke gir de store pengene umiddelbart.

2 Likes

Veldig god start!