Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f365c5c2d50>

Mål: topp 50 :wink:

Vi skulle hatt en egen handels-plattform så vi kunne tatt over topp 10 sammen med resten av forumet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg har også noe TRVX liggende på kistebunnen, der ligger de til raketten blir avfyrt :slight_smile:

Siste 100K som ble kjøpt blir nå lempet tilbake. Noen vil ha kontroll.

25k. Fortsatt optimist.

ca. 18k blodrøde aksjer. :cold_sweat:

Har en drøss liggende, men det er rimelig røde greier…

Så totalt er vi minst litt flere, sikkert mange flere med tanke på at så mange svarte så fort, enn jeg trodde med Targovax i posen. :slight_smile: Da blir det nok god stemning om vi ser lysere tider etterhvert.

Litt mindre røde nå da :slight_smile: 9kr atm igjen

Ja da har tirsdag gått, bommet litt med spread og tid, men ser ut til at grafen stemte relativt bra :slight_smile:

Jeg og 4 venner av meg har nesten 400K totalt … De er long og trades ikke !

(jeg er i bunnsjikte der ) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det skal en del til før euforien tar meg, for å si det sånn. Nå vi passerer 100% opp fra nå, skal jeg vudere å :grinning: litt igjen. Men optimist er jeg.

Er litt i samme båt :slight_smile: Men investerer litt friske midler nå og da så snittet senkes sakte men sikkert totalt sett.

Drøye 5500 på snitt 18.90 her :wink:

Definitivt en anden psykologi dagens handel end tidligere … glædeligt; her må man kende sin besøgstid og undgå at sælge unødigt. Det være uendeligt bittert at forsøge at spærre markedet og efterfølgende opleve at 60.000 aktier er gået ud af depotet, mens markedet er fortsat videre op …

Ja enig, det jeg tenkte var at en ny aktør vil delta og litt reklame ved å være nr 1 på “dagens vinnere”-listene rundt om.

Aborum:) Fortsatt ikke meg som selger:)

Når du skriver slikt så regner jeg med at du er blandt topp 10 @picsbythirteen?

Jeg har moderate 7k.

7,5k snitt 9,7 på meg nå - oppgangen kommer litt tidlig. Vil opp til 15-20k men har dessverre en del kapital bundet opp i andre objekt. Uansett småaksjonær i dette bildet. Vil berømme spesielt aborum for den innsatsen han gjør for å opplyse meg som “noob” innenfor pharma :slight_smile:

Går måneferden snart avgårde skal jeg få sendt en jordbærterte i retning Danmark :wink: