Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Enig i det InVivo, dette er ikke den avtalen vi har ventet på men så tungt som segmentet har vært i de siste månedene er jo investorene lette å glede :slight_smile: Samtidig er det ofte de uventede meldingene som er de mest gledelige.

Det er velfortjent, at selskabet løfter sig kursmæssigt, når der meldes om aftale på TG platformen; flere havde jo afskrevet TG til akkurat 0,00 NOK i selskabets valuering og ledelsen kommer her med bevis på, at udtalelser om interesse fra det kliniske miljø (og ønske om at kapitalisere på platformen) nu manifesterer sig i reelle værdier.

Dette er tilpas tiltrængt og må medføre at ledelsen genvinder tillid i markedet.

1 Like

Gratulerer til TRVX’re
Vel fortjent.

Ser vi en emisjon i løpet av dagen?

Mulig det blir en «sell on event» - men; stabiliserer aksjen seg høyere enn 10, samt selskapet leverer videre skal i allefall jeg være happy - håper selvsagt dog på en måneferd! :rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Positivt dette, men jeg sliter med å se den store kursdriveren her.

Hadde det vært BP man hadde inngått avtalen med, så hadde jeg stilt meg litt annerledes til det.

En stor avtale kunne løftet kursen med tikroner, men så utbombet som kursen er bør jo dette kunne løfte kursen en krone eller to uten at den kan sies å være oppblåst.

Flotte nyheter, dette er en avtale som viser at det er mulig for et biotekselskap å tjene litt penger selv om de er i relativt tidlig fase. Håper det kan vekke litt interessen for norsk biotech generelt i tillegg til mer oppmerksomhet om trvx.

4 Likes

430.000 aktier handlet på 20 minutter … det ligner en gentagelse af historien fra januar, 2017.

Så lenge vi får vekk disse storselgerene. :slight_smile: vi får vel ikke sett hvem som selger idag før neste mandag… men førstkommemde mandag vil jo avsløre og muligens gi indikasjon grunnet forrige fredags handel på patentmelding…

Jeg kan iøvrigt ikke finde information på at Zelluna skulle være en konkurrent på pancreas; en stærk aftale mellem TRVX og Zelluna der sikkert vil give anledning til at flere biotekselskaber henvender sig.

Måske var det ikke helt dumt at Øystein Soug nævnte godkendelse af TG-platformen på baggrund af biomarkør (RAS). Det ville jo med ét slag validere hele TG-platformen i 30% af alle former for kræft … og her kan man handle en aktie til 9,75.

2 Likes

Solgte på 9,50 jeg :slight_smile: Fornøyd med gevinsten på 2 dager. Kommer sikkert inn igjen etterhvert, kanskje på 10,25 ish. Vil bare se om gapet lukkes eller ikke først.

Klart sell om du ser på den rent teknisk. Stanget i 200 dagers nå, former en doji. RSI er kokt.

Market cap på kurs 10 er 526 mill. Stort potensiale for reprising hvis markedet først får tillit til dem igjen.

3 Likes

Aktien bryder gennem 10,00 på svært imponerende volumen; videre opgang?

Næste spærre @ 10,20 men tænker dette er en detalje, nu hvor der er dømt golden cross bonanza.

1 Like

følg med på acc/dist og aksjonærlister fremover.

image

1 Like

RSI har mer rom å gå på, men personlig ville jeg ikke kjøpt her. Om man er inne alt er det en helt annen sak. Da kan man vurdere om den klarer å bryte 200 dagers snitt og etablere seg over. :slight_smile:

Virker absolutt som Savepig sier, gjenreist tillit fra markedet.
Bra omsetning, fin stigning!
Litt overrasket over den fine stigningen utover formiddagen. Morsomt er det ihvertfall.
Skal vel ikke bli overrasket om det kommer tyngere kjøp utpå dagen

Det må vel tenkes som 99% sikkert at gårsdagens økning var en konsekvens av at info ble lekket til noen.

Vil være naturlig at noen på Oslo Børs kikker på handelen.

Da Zelluna ikke er på børs ennå og derfor ikke er underlagt de samme reglene for informasjonsbehandling, og de ansatte antagelig ikke har de strikte rammene som sine børshandlede motparter, er jeg åpen til å tro at lekkasjen kom derfra, og ikke Trvx. Dette er rene spekulasjoner selvfølgelig. Kan også være en tredjepart involvert.

Der røg 10,20 … er det etablering over 10,00 vi ser i dag med indikationer mod 15,00 inden melding om klinisk samarbejde på TG-01? Der kan ikke længere være tvivl om at ledelsen har leveret på deres præmis om at TG platformen fortsat udgør en væsentlig værdi.

Dette bør give anledning til et massivt kursløft fra samtlige analytikere.

1 Like

Skal børsen se på dette får de det travelt. Det er vel regelen snarere enn unntaket at “noen vet noe” på OSE. Når det gjelder TRVX har det kommet nyhet om patent pluss en oppdatert analyse de siste dagene som kan forklare oppgangen i går.

1 Like