Diskusjon Triggere Porteføljer

Targovax (TRVX) Småprat

trvx_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f365995baa0>

Er det Zelluna som skal ta TG mot pancreas videre?

Det blir nok i samarbeid med partner/akademika som meldes H1 2019

Hvorfor det?

Jeg spekulerer i at minst 1 samarbeidsavtale burde nærme seg sluttfasen (signering). Ellers vil ikke deres kommunikasjon til markedet gitt noe mening.

Ble litt skeptisk når Edison skrev avtale potensielt så tidlig som i 2019, men aborum fikk IR til å bekrefte tidligere guiding mot H1 2019 igår… det er vel 14 uker igjen av H1…

Men ellers så ville dette vært et supert spørsmål for podcasten… Altså om det er noen restriksjoner, eller om de bare kan pøse på…

For ONCOS sin del, så håper jeg de kun gjør en deal, salg…

:rabbit2::tophat: !!

Så morro med en overraskelse :slight_smile:

Raske punkter:

• Edison sin ferske analyse på 27,7kr ( fler andre på 13-16kr )
  • Igår ble et sterk kjøpsignal avgitt
  • mange utlesninger allerede i H1 (3,5mnd igjen )
  • Kommer nok snart Partner på TG ( H1)
  • dagens melding med ca 100 Mill freover , som er 22% ac MCAP + Royaltys ved salg i fremtid

Targovax har vel nevnt at de trenger ca 150 mill videre i 2020… hmmm … Trenger de egentlig det :roll_eyes::smirk:

Her er det bare og teipe igjen salgsknappen folkens !

Hehe. Tror du vi får se 11.34 som du nevnte igår?

Håper vi passerer 10kr idag, på tide med alt som er på gang :star_struck:

Vi burde såklart se den … i speilet !

Meeen , markedet har jo alltid rett sier de … :stuck_out_tongue: vi får se

Tror iallefall at når vi runder av Juni , så er vi på en helt annen kurs enn 9 kr :slight_smile:

Svarte faen, satt og kikke på den i går.

Gratulerer til dere som rakk toget, får se om en får løst billet senere, orker ikke løpe å kjøpe på åpning.

Stærk åbning …

Eller prøver på 9kr med 45k

Voldsomt til hype! 100 millioner en gang i fremtiden, er det ikke det vi snakker om?

Det må jo være avtalen som skal ta TG videre i fase 3 som er den store triggeren.

Aktør på begge sider af handelsbilledet forsøger at manipulere …

Livekurs?

9.54.

Ikke for å være kjip, men tror dette blir mer en ‘‘sell on news’’ event.

Enig i det InVivo, dette er ikke den avtalen vi har ventet på men så tungt som segmentet har vært i de siste månedene er jo investorene lette å glede :slight_smile: Samtidig er det ofte de uventede meldingene som er de mest gledelige.

Det er velfortjent, at selskabet løfter sig kursmæssigt, når der meldes om aftale på TG platformen; flere havde jo afskrevet TG til akkurat 0,00 NOK i selskabets valuering og ledelsen kommer her med bevis på, at udtalelser om interesse fra det kliniske miljø (og ønske om at kapitalisere på platformen) nu manifesterer sig i reelle værdier.

Dette er tilpas tiltrængt og må medføre at ledelsen genvinder tillid i markedet.

Gratulerer til TRVX’re
Vel fortjent.

Ser vi en emisjon i løpet av dagen?

Mulig det blir en «sell on event» - men; stabiliserer aksjen seg høyere enn 10, samt selskapet leverer videre skal i allefall jeg være happy - håper selvsagt dog på en måneferd! :rocket::rocket::rocket:

Positivt dette, men jeg sliter med å se den store kursdriveren her.

Hadde det vært BP man hadde inngått avtalen med, så hadde jeg stilt meg litt annerledes til det.