Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dagens melding kombinert med gårsdagens fra Celagen der Abraxane møtte veggen kan nok tyde på økt interesse for TRVX.

1 Like

1 mill aksjer 10 mill omsett… :slight_smile:

3 Likes

Blir gøy å se om vi* med kursmål 15+ får rett etterhvert. Uansett kommer det til å bli en ruglete tur dit, tror ikke vi har vært under 10kr for siste gang, men tror vi vil ligge over en stor del av året så lenge caset fortsetter å gå bra.

Og godt over 10 ganger høyere omsetning enn NANO. Og jeg gidder ikke engang å nevne de andre norske biotech-selskapene…

Oi, vi falt under 10 igjen litt raskere enn forventet. Kanskje jeg får kjøpt litt etterpå :slight_smile:

Veldig glad jeg ikke solgte noe på vei ned, men fortsatte å plukke litt her og der på 7 og 8, sitter bare her og smiler nå :smile:

1 Like

Syntes DnB kan komme med en oppdatert analyse, der de inkluderer TG plattformen som er hovedgrunnen til at TRVX eksisterer…

Er vi under 10 live?

Btw så er kjøp av Targovax ikke mulig via Nordea sin handelsplattform akkurat nå. Kan senke kjøpspresset noe til det er rettet. Om du handler hos Nordea og får en feilmelding ved kjøp kan du ringe telefonnummeret som vises for å handle via telefon.

Live pris: 9,8

Ble en kortvarig glede…

Nja, 13,42% opp hittil i dag fortsatt. Live kurs nå 9,89

Noen fikk det i alle fall veldig travelt med å banke ned kursen.
Men dagen er ennå ikke over. Og så langt har vi vel snart 100x omsetning ift det det har vært på en vanlig dag.

1 Like

13 % er jo fantastisk. Men kjekt å se grønne tall for en gangs skuld. Kan ikke folk tape hender og føtter? Sitt rolig i båten for f…

1 Like

Tusekakk,

Eh…

Ja, var det noe du ville?

Setter du kanskje spørsmålstegn ved regneferdighetene mine?

Omsetning 0900-1100 12.9 mill.

Omsetning 0900-1100 en typisk TRVX dag de siste mnd er typisk rundt 100-140k

tusekakk

Sitter 8 timer foran deg, antar jeg , :slight_smile:
Får mest med meg dagens omsetning, men det har vel vært “slow start” som oftest.
Min feil, lykke til!
God natt!!

1 Like

Akkurat det med å sitte rolig får være opp til hver enkelt :slight_smile: Alle har sin egen strategi og privatøkonomi å prioritere vet du.

1 Like

9.77 live. Tipper vi ender under 10kr i dag.

Har sitti stort sett rolig fra 19 kr og ned til 6 kr, med opp og nedturer innemellom. Sett flere sell on news saker hvor kursen har gått 15% opp for deretter å ende i rødt. Da er det ikke så fristende lenger å bare sitte i ro. Kommer til å vurdere å selge ut på det som ser ut som topper (selv om det kan medføre noen smeller)