Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

7kr er massaskre… men mange andre biotek aksjer har jo blitt senket betraktelig siste år pga emisjoner også. Jeg ville trodd mellom 8-9 kr for å gjøre det attraktivt for nye som gamle investorer

7kr tilsvarer 70Mill var det så jævla desperate Targovax etter penger
Nekter å tro på emi 7kr

Hva kursen blir får vi jo vite imorgen. Er ikke så mye man kan gjøre med det.

1 Like

Kommet i kontakt med DnB enda, @Evilfreud?

Det var veldig merkelig å sette den såpass lavt, men tror det stemmer med 7 kr.

Hvor fikk du 10-12 fra @Mani?

De var ikke så villige til å dele siden jeg ikke er kunde eller egentlig hadde planer om å tegne :stuck_out_tongue:

1 Like

Det ryktet på 7kr er plantet på ett av forumene, så nå verserer det rykte på alle forumene om 7kr, men dere som bringer dette videre, har dere faktisk hørt dette fra tilrettelegger, eller er det bare kult å fremstå som man vet noe ?

1 Like

De kan da ikke hente 70 mill brutto? Så sitter de igjen med skarve 60mill etter provisjon? Nei, det kan ikke stemme.

2 Likes

Ringte DNB, megleren kunne ikke bekrefte 100%, men indikativ pris var 6-8 kr trodde han. Håper det ikke er sant, har aksjer i selskapet selv.

5 Likes

Såkalt blir det lavt når eg er med. Tvangssalg i morgen da og rip.

1 Like

Betyr det at han hadde kjøpere på 8, men ingen over?

Ok, vi får se, her snakkes det jo nesten om halvering av dagens sluttkurs, da må jo selskapet være i en dyp krise

Det kan de faktisk hoppe og drite i.

Da skal styret kjeppjages og dyppes i tjære og fjær.

1 Like

Synd å si det, men jeg stoler ikke på de som sier 12 og ikke på de som sier 7. :smiley:

4 Likes

Om den blir satt under 8kr, vet jeg hvor feriepenga mine havner.
Er ute av targo atm da jeg økte i nano rundt nyåret. Men denne begynner å lukte fugl :+1:

Dei har vel fullmakter til 20 millioner aksjer, skulle vel bli mer enn 70 det ? :roll_eyes:

Skjønner hva du mener :slight_smile:

10,5 millioner aksjer.

1 Like

Beklager, eg som roter, blir litt stresset over nattesøvnen her :joy: