Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Zelluna henter penger fra sine eiere eller inviterer nye slik Trvx gjør nå.
Hvor mange milepæler de har blitt enige om og hvor mye som betales hver gang kan vi bare gjette oss til .
Kanskje 50 millioner betales når kontrakt signeres … Trvx leker ikke butikk :moneybag:

Det som er sikkert er at Zelluna må betale for leie uavhengig om de lykkes eller ikke.

Det som også er sikkkert (tror jeg) er at Zelluna er avhengig av Trvx for å lykkes :birthday:

Emisjon er sjeldent greit for kortsiktige.

ender på 7 iflg dnb på tlf for 1 min siden

Det ble vel sagt noe lignende optimistisk for nanoemisjonen. Spennende å se hva kursen blir.ellers så henter trvx inn penger når de kan og ikke når de må. Det er positivt

1 Like

Tviler på at noen fra DnB har opplyst om emisjonskursen. I så fall svært alvorlig.
Kan du oppgi navn på den du snakket med ?

Opp mot 40% rabatt mener du ?

Tror jeg ikke noe på …

Noen som vet hvilket meglerhus som er tilrettelegger for emien?

1 Like

Spurte du hvor mye klokka er Ayala? :slight_smile:

2 Likes

Oslo, 21 March 2019: Targovax ASA (“Targovax” or the “Company”) has retained DNB Markets, a part of DNB Bank ASA, and Roth Capital Partners, LLC

1 Like

Det er ikke så uvanlig, vi er noen timer uti bookbuildingen, de begynner å få en ide om hva den ender på.

1 Like

http://www.roth.com/Page/Investment-Banking-Capital-Markets

2 Likes

Om det er riktig - at vi havner så lavt - så må det nesten være noe materiell info som ikke er delt med markedet.

Eller så er det ikke vilje for å betale mer.

Noen som vet hva minstetegning er?

1 Like

Er jo bare å kontakte tilrettelegger, så vil man jo opplyses om hvilket lei kurse er antatt p bli, men om den blir på 7kr, da kan jo ikke trvx være særlig attraktiv likevel, det ville jo være en skandale emisjon

3 Likes

euro 100.000 kan endres om det blir problemer med tegningen

Emi blir satt min 10kr

3 Likes

100 000 euro

Det er det vel ingenting som tyder på.

Edit : Skal sjekke med DNB selv, så slipper vi BS ;9

10 Likes

Del gjerne svar… nekter å tro EMI på ATL…

Hører rykter om 7 kr fra DNB også.

1 Like