Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Tror du ja … selvfølgelig er det ikke slik.

Hvorfor i all verden tror dere at emi kursen blir høyere enn dagens. Øystein soug tegner seg for en million kroner. Han har jo opsjoner ned på 7 tallet. Så en kjip regnskapsfører som ham betaler neppe for mye. Han gjorde et innsidekjøp på 11- 12 kroner. På hele 50 000,- NOK.

Zelluna er kun forpliltet dersom det en gang i tiden slår igjennom. De er ikke i fase 1 en gang. Så blir noen tiår til en eventuell utbetaling derifra.

1 Like

Ser at eg var litt raskt ute der

Hvis man ikke klarer å vente til i kveld / morgen tidlig er det bare å ringe DNB Markets som er bookrunner for å høre hvordan det ligger ann med tegning og hvilken kurs :stuck_out_tongue:

idag gikk kursen 12% med en omsettning på snaue 1mill aksjer.

hva tror du at du ville måtte betalt om du skal kjøpe 10mill aksjer.

3 Likes

Det er jo usedvanlig gode nyheter som har kommet fra TRVX den siste tiden og en skal ikke se bort fra at markedet er villig til å betale en høyere pris en dagens sluttkurs.
Det ville også forklare dagens oppgang ved lekasje.

Skjeldent gode resultater , begrenset storleik , stor interresse , ceO tegner seg for NOK 1 million , osv…

I sum så kan kursen settes høyere en dagens sluttkurs , kanskje?
Si 13 NOK , drittbillig inngang for BP uansett med en lav selskapsverdi på selskapet.

Interressen avgjør

2 Likes

Jeg synes dette er bra. Tipper emisjonskurs mellom 9 og 10. Alt over 9,50 er bonus mener jeg. Vi blir fullfinansiert så lenge at de mest spennende testene er avlest. Soug har tro på dette og viser det. Jeg tror dette blir siste emisjonen i TRVX.

Oppegående hadde antageligvis kjøpt over en lang periode dersom de måtte kjøpe 10 mill aksjer. Blir spennende å se. De fleste av oss har jo fått med seg kursutvikling etter emisjoner i børnotert biptech. Det er kun Vaccibody det har vært en fornøyelse.

Nettopp dette jeg har prøvd å få frem i diskusjoner over… targovax er bare værdt millioner… de andre var vært milliard(er) ved EMI… spent på å se utfallet… ca100mnok er nok til å spille på kontant kortet når AZ kommer med bud etter Peritoneal utlesning. :slight_smile:

2 Likes

@anon21766851 en positiv forskjell, for Targovax, er at det er positivitet i denne aksjen i motsetning til i Nano :blush:

Sant det, far. God stim å kjøre emisjonen i.

Ringte DNB emisjonen blir satt min 10 og maks 12kr

18 Likes

Det er gode nyheter for vi som har puttet inn penger i dag😀

1 Like

Tror vi er nær gode nyheter uansett de neste uker :slight_smile:

Da kan vi faktisk oppleve noe så skjeldent som kursløft ved kapitalisering.

Det var ikke TRVX som ba om å få delta i siste studie.
De ble forespurt om de ville være med.
Lignende kan jo skje fra større investorer på bakgrunn av siste tids hendelser.

Det kan være ettertraktet å sikre seg en pot aksjer i TRVX nå og det er jo en veldig lav inngang i selskapet på kurs NOK 12.

Røverkjøp.

3 Likes

Skal det rett og slett være targovax som sprøyter inn optimisme i biotech på oslo Børs igjen?

9 Likes

Fra børsmeldingen om Zelluna:

The potential deal value amounts to NOK 100 million in milestones and annual fees, in addition to royalties on sales and sub-licensing revenues.

Dette er mer forpliktende enn jeg innbilte meg siden de 100mill er summen av milepælsutbetalinger og årlig lisensavgifter. Jeg trodde det også inkluderte royalties. Vet ikke når årsavgiften starter og hvor mange år den går over og fortsatt avhengig av at Zelluna overlever som selskap. Synes fortsatt det er fornuftig å ikke basere egen drift på denne inntekten helt ennå.

1 Like

Imponerende stykke arbeid i så fall, og kan bety at kursen skal opp i morgen.

Bra for dere som er inne.

Men det vet TRVX. Spekulerer i om dette er en mulighet for at de kun henter 100mnok… Eller om de potensielt har flere slike deals i sikte… Zelluna får vel kjøre EMI for å betale TRVX. :rofl:

Nettopp. Rettet mot TRVX.