På 10kr får de inn 105mnok.
Det bør bli over 10. Hvis ikke blir jeg så smått forbannet.
de kommer til å hente ca 100mill NOK, men til hvilken kurs!?
vil det komme melding om dette imorgen tidlig kl 08:00?
Bokoppbyggingsperioden for den Private Plasseringen vil starte i dag, 21. mars 2019 klokken 16:30 og lukke 22. mars 2019 klokken 08:00 (CET).
Tegningskursen i Private Placement vil bli bestemt av selskapets styre (“styret”) gjennom en akselerert bokbuildingsprosess.
Varsel om tildeling vil bli sendt til søkerne av Joint Bookrunners på eller rundt 22. mars 2019, med forbehold om eventuelle forkortelser eller utvidelser av bookbuildingperioden.
Så hær skal investorer gjennom kvelden idag bestemme seg for hvor mye de ønsker å investere ? UTEN å vite til hvilken kurs ?
Ah…! Takk… det er jo avslørende… da regner de kanskje med Zelluna pengene og potensielt andre utlisensieringer videre…
Emi’en vurderer selskapet å utstede opptil 10 521 973 nye aksjer
Det at CEO’n tegner seg for NOK 1 million må jo være et serdeles positivt signal til markedet.
Det er jo en så pass stor sum at det symboiserer noe positivt.
Størrelsen på denne kapitaliseringen er vel ikke så avskrekkende da den utføres innen rammen satt av GF (10% av totalen)
Blir interessant å se hvilken kurs de setter og hvilke nye eiere som seiler opp.
Sett på dagens store oppgang så kunne det vært fristende å misstenke lekkasje til markedet og om så er så venter det noe positivt i morgen?
Nå mangler det bare noen gode resultater så er selskapet helt friskmeldt.
Kanskje oppkjøpskandidat nr 1 på OB?
Kapitaliseringen vil være over før børsen starter opp i morgen garantert vellykket men om markedet forstår hvor heldige de er er en annen sak
Tror ikke de regner med penger fra Zelluna. De kan ikke basere selskapets likviditet på at et annet selskap skal lykkes klinisk.
tegningskursen til disse 10mill nye aksjene burde bli 13kr =
ca 20% over dagens sluttkurs. da utvanningen er på 20%
Det vil gi selskapet ca 130mill NOK
Opptil 20prosent utvanning og ingen rep emi !?
Emisjonen bør bli satt på en relativt høy kurs, ellers er den jo litt kjip for sånne som meg så kjøpte idag
Og rettferdiggjøre den manglende rep emien
Det var ikke veldig uventet dette, men det er jo seff bismak for de trofaste som har sittet inne.
Proft av selskapet å sikre finansene mens børsen er i godlune.

tegningskursen til disse 10mill nye aksjene burde bli 13kr =
ca 20% over dagens sluttkurs. da utvanningen er på 20%Det vil gi selskapet ca 130mill NOK
Hvis det skjer er det jo monsterbull selvsagt
Blir overrasket om den handles over tiern. Andre med tanker? De har ikke rapportert noe rundt dette enda?
Di kommer kanskje til å sette kursen like over dagens slik nano gjorde? Det var jo ganske stuerent følte eg. Mangen som ikkje forstod det men når det skal så lite volum til for å flytte kursen så er det vel greit at man må betale seg litt inn i det,.
Tipper som Jaxi her. Blir spennende å se
Når lille Zelluna forpliktet seg til 100 mill er det neppe vanskelig å skaffe feks 200
TRVX får bare ringe oljefondet ikveld, de tar sikkert alle de 10mill aksjene null stress
Dessuten skal TRVX nå inn med sin vaksine på bukspyttkjertelkreft, noe norske politikere i helse departementet har sagt man ønsker å bevilge penger til/på.!!!

Di kommer kanskje til å sette kursen like over dagens slik nano gjorde?
Fra hofta husker jeg det som at kursen før emisjon i nano vaket på 50-52, og at fasit i denne ble 45 kroner. Med forbehold om at jeg husker helt feil såklart.
Ingen som tenker at dagens oppgang i forkant av emisjonsmelding er noget merkelig?
Håper for selskapets skyld at kursen blir så høy som mulig, men blir svært overrasket om det blir over 10nok.

Når lille Zelluna forpliktet seg til 100 mill er det neppe vanskelig å skaffe feks 200
De har jo ikke det. Det er jo bare hvis Zelluna gjør det bra selv.