Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Opptil 20% utvanning? Har de mandat til det fra GF?

Virkelig emisjonenes år for norsk biotek.

Øystein Soug, konsernsjef, har forpliktet seg til å tegne aksjer i den
Private Plassering på 1 millioner kroner gjennom selskapet Abakus
Invest AS.
Fordeling av de Utbudte Aksjene vil bli bestemt ved slutten av bokbuildingsprosessen

2 Likes

Fra GF 2018:
bilde

Selskapet gjør det riktige. Fornuftig å bruke siste tids gode nyheter på å hente kapital.

4 Likes

Soug leker ikke butikk. Godt å se.

Vi vet at de trenger penger, men samtidig vet vi nå at det er betydelig oppside fremover. Kjennes litt bittert, men samtidig så vil en emisjon nå kunne slippe kursen fri.

Finansiert ut 3Q 2020? 6 kvartaler altså?

2 Likes

Bare å tegne seg, emi rundt 8kr?

Rip siste dagers kursoppgang

Da får vi det maset av banen , så kan meldingene resten av H1 booste kursen ordentlig!

Spent på tegningskurs! godt og se Soug tar del med en million :slight_smile:

1 Like

Fantastisk utvikling
Kapitaliseringen av selskapet vil være overstått før børsen åpner i morgen.
Dette er en drøm kontra det seige rep.emisjonsgreiene.

Markedet vil skrike og skråle på emisjon og annet tull men kapitaliseringen vil være historie ved morgengry i morgen uansett.

Det er dyktige folk i det selskapet.

3 Likes

Ganske opplagt… ref diskusjoner over… hvor mye skulle de hente?

2 Likes

Ja ble ikke det godkjent ved siste GF? Det vanlige er 10% tror jeg.

Så klart , emisjon rett i trynet. Tror eg gir opp børsen.

2 Likes

Hva ble emisjons kursen?

Forandrer ikke så veldig mye. Det er fremdeles nyheter på løpende bånd de neste månedene :blush:

1 Like

Why? Er du long slik som ditt nick, så blir dette en megamulighet for å laste opp før videre oppgang…

4 Likes

Etterhandel

16:47:40 10,749 7 700 BATF
16:47:40 10,768 24 968

Da melder de noe før 08.00… Selv om mesothelioma er hovedfoksuet, så virker alt annet mer spennende… klokt å hente på generelt grunnlag… Gull at vi nå får Peritoneal melding etter EMI…

tipper 200mnok @10.00?

Ja litt smått befriende, folk som har fulgt Trvx en stund vet jo at dette måtte komme før eller siden.

Min ordre for imorgen ble slettet for å si det sånn. Veldig spent på emisjonskurs. Kan ikke se for meg noe under 8-9 kr. Det er jo det laveste folk har villet gått bortsett fra noen kjappe runder på 7 tallet. Noe lavere tror jeg kan slå litt negativt ut. Men vi fårse!

1 Like

Står maks 10 mill aksjer x11 kr bli 110Mnok,Tror emisjonen ble satt i haste panikk pga kursen var i ferd me å stige i rusiske prosenter.Tror noen som med styre kontakter som ordnet en emisjon.Synd det skal være slikt men kursen skal videre opp.

1 Like