Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Så bra at du ikke tror det :slight_smile: Da er vi i samme båt.

megabra volum :slight_smile: morro!!

Tenk om vi får en melding føre helga og :stuck_out_tongue: hadde vært fint !

Jeg tror at en dobling av kursen innen sommeren fint kan være innen rekkevidde. Både Oncos-102 og TG er veldig spennende i mine øyne.

1 Like

Ja volumet over 11 var skikkelig sterkt da den brøt igjennom. Ser ikke ut til at det blir en motstand å legge for mye vekt på framover.

Enig i det, ihverfall 15-17 området ser jeg for meg ihvertfall med gode data.

Mig bekendt kan man ikke søge om godkendelse alene på immunrespons (eller, man kan ansøge, men der er så vidt jeg er informeret ikke indgået godkendelse på dette); man må med andre ord finde et andet målepunkt/endepunkt og der har Øystein Soug nævnt mDFS (median disease free survival), da det antageligt kan give en raskere udlæsning af de nødvendige data.

Jeg tænker man starter med at tage en sikker vej til markedet ad kendt territorie og i efterkanten af en succes vil forsøge at opnå godkendelse af TG-platformen som helhed på baggrund af RAS som biomarkør.

1 Like

På kort sikt er dette interessante nivåer syntes jeg. I forhold til tidligere volum i aksjen så ser volum 14. - 15. mars betryggende ut.

2 Likes

Ja, om vi får litt rolig stigning med noen topper herfra kan vel aksjen gå ut av “bear market”-situasjonen den har vært i en stund?

Edit: Eller den har kanskje brutt ut av det mønsteret allerede ved å få en høyere topp etter et gap opp?

20% langtidsoverlevende fra Hydro…

2 Likes

Satser på at det kommer en oppdatert rapport fra DnB før konferansen i Østerrike til mandag.
Kanskje allerede i morgen ?

Det er på høy tid med noen justeringer av kursmål ja :wink:

hehe, var det ikke langt nok opp :joy:

Selv om kursmål fra flere allerede ligger skyhøyt over dagens kurs skader det ikke å repetere … aller helse høyne med tanke på siste dagers positive nyheter :birthday:

1 Like

ja trenger det nå !

Må ha nye felger på Chrysler’n når det blir bart nå vettu :wink: hehe

1 Like

Hvor mange pasienter forventer vi her? 12? Er det denne studien vi har økt dosering av Oncos-102 i ?

-Cohort 1 (9 pasienter) som vi har fått data fra 6 pasienter vil meldes (9 pasienter) H12019. 3 injeksjoner ONCOS. 1 CR 2 PR abscopal effect observert i pasient 4.

Cohort 2 = 12 pasienter (igangsatt) med “riktig” dosering (12x ONCOS)

Har noen oversikt over hva vi måler oss mot? Hva er GODE data?

• Det vi måler oss mot er SOC (gemcetabine). De har vi allerede knust… “Problemet” her er Folfirinox, som kom med knallgode data på “mer friske” opererte pancreas pasienter. tror de hadde 55 måneder mOS og 21 mnd DFS. Denne er TOXY som bare det med en hel haug av ekkle bivirkninger og ca 20% av pasientgrunnlaget som potensielt kan benytte. Denne skal liksom ble ny SOC for operert pancreas kreft, men virker som om folk begynner å diskutere dette med gift/bivirkninger. hva med resterende 80%??

COHORT 1 for TG01 er bra, men COHORT 2 for TG01 er vanvittig! (13/13=T3, 11/13=N1, 9/13=R1 )= enda sykere pasienter og enda bedre resultater pga doseringsregime!

3 års data er meeeeget viktig, da halen defineres:

Enormt for statistikken (mOS) om det fremdeles er 7/13 overlevende igjen da mOS ikke er møtt enda for cohort2…

Vi ønsker å se immunaktivering i en større populasjon enn N=3?

Ja, her har det lenge vært snakk om combi med keytruda som vi ønsket å se, men først får vi mono data…

4 Likes

Takk til d aborum for din stayerevne. Dette har styrket meg i troen på denne aksjen. Dog har jeg hatt fundamental tro på selskapet veldig lenge. J har også vært aksjonær veldig lenge til snittkurs 15. J fikk delvis hakaslepp pga FFN hvor de la TG-01 i skuffen. Her gjorde TRVX en fundamental feil og evnet ikke å finlese forskningsrapporten. De skulle umiddelbart gått til frontalangrep både på seleksjonen og resultatene og proklamert krig. RAS plattformen har ellers aldri vært implementert i eksterne analyser så dette blir ren bonus fremover. Stay tuned👍

4 Likes

:rocket:

Sluttkurs 11,20 og omsatt 1,1 mill aksjer. Lover bra

6 Likes

21/03-2019 16:43:22: (TRVX) TARGOVAX ASA - CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT

3 Likes

Hva fanden betyr det? Emisjon???